Dercos a wypadanie włosów

1. Data: 2003-11-19 07:05:07

Temat: Dercos a wypadanie włosów
Od: m...@W...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do osób zwłaszcza kobiet używających Dercosu Vichy w ampułkach na
wypadanie włosów. Jakie są skutki takiej terapii, czy rzeczywiście włosy
odrastają tak jak obiecuje producent, jak długo trzebaczekać na efekty i czy są
trwłe?

2. Data: 2003-11-19 07:17:08

Temat: Re: Dercos a wypadanie włosów
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

7...@n...onet.pl,
Użytkownik <m...@W...pl>:
> [...]
> ampułkach na wypadanie włosów. Jakie są skutki takiej terapii, czy
> rzeczywiście włosy odrastają tak jak obiecuje producent, jak długo

Zalezy od przyczyny lysienia. Efekty po kilku miesiacach u wiekszosci
pacjentow, ale nie u wszystkich i trwaja poki stosuje sie preparat i jeszcze
przez jakis czas.
NB, radze nie przeplacac za te w dodatku niewygodne ampulki i kupic polski
analogiczny preparat Piloxidil - wielokrotnie tanszy i wygodniejszy w
stosowaniu.
http://www.piloxidil.pl/
Cena ok. 20zl/op.

--
Robert

3. Data: 2003-11-19 07:18:00

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bpf5eb$fo$...@t...icpnet.pl,
Robert <u...@o...pl>:

> Zalezy od przyczyny lysienia. Efekty po kilku miesiacach u wiekszosci
> pacjentow, ale nie u wszystkich i trwaja poki stosuje sie preparat i
> jeszcze przez jakis czas.

... chyba ze zniknela przyczyna (zapomnialem napisac)

--
Robert

4. Data: 2003-11-19 08:02:25

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> NB, radze nie przeplacac za te w dodatku niewygodne ampulki i kupic polski
> analogiczny preparat Piloxidil - wielokrotnie tanszy i wygodniejszy

Piloxidil zawiera zupełnie co innego niż ampułki dercos. Piloxidil to 2%
roztwór minoksidilu, a w dercosie jest wymyślony przez vichy aminexil.
Minoxidil ma potwierdzoną skuteczność. Aminexil był badany tylko przez
Vichy...

5. Data: 2003-11-19 08:34:40

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bpf8nd$l6i$...@n...onet.pl,
Justyna <m...@o...pl>:

> [...]
> 2% roztwór minoksidilu, a w dercosie jest wymyślony przez vichy
> aminexil. Minoxidil ma potwierdzoną skuteczność. Aminexil był badany

Serio, nie ma tam minoxidilu?? No to mają tupecik ;))

--
Robert

6. Data: 2003-11-19 08:38:54

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serio, nie ma tam minoxidilu?? No to mają tupecik ;))
serio.

7. Data: 2003-11-20 11:37:17

Od: "Palo" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> NB, radze nie przeplacac za te w dodatku niewygodne ampulki i kupic polski
> analogiczny preparat Piloxidil - wielokrotnie tanszy i wygodniejszy w

a na ile starczy stosując wg. zaleceń

8. Data: 2003-11-20 12:37:43

Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

To nie jest prawda, że inne są wygodniejsze, bo z tego co wiem trzeba je
stosować codziennie 2 x cały czas. Dercos stosuje się 2 razy w roku tylko z tym
że pierwszy raz trzeba go stosować przez 2 miesiące (wychodzi 130złx2) + 130zł
po pół roku. Ma tę zaletę że ampułki stosuje się nie codziennie.
Pytanie dotyczyło działania TEGO preparatu a nie zamiennika.
Pozdrowienia

9. Data: 2003-11-20 13:46:08

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bpi98t$iqv$...@n...news.tpi.pl,
Palo <d...@o...pl>:

> a na ile starczy stosując wg. zaleceń

Na ok. miesiac. Ale ja stosuje raz na dobe tylko (zalecaja 2x) i efekt jest
bardzo zadowalajacy, wtedy 1 op. wystarcza na 2 miesiace, czyli
10zl/miesiac.

--
Robert

10. Data: 2003-11-20 13:48:36

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

0...@n...onet.pl,
Użytkownik <m...@o...pl>:
> [...]
> roku tylko z tym że pierwszy raz trzeba go stosować przez 2 miesiące
> (wychodzi 130złx2) + 130zł po pół roku. Ma tę zaletę że ampułki

Znam osobe, ktora stosowala oba. Widzialem, jak sie meczyla z ampulkami,
ktore czasem niewlasciwie pekaly.

> Pytanie dotyczyło działania TEGO preparatu a nie zamiennika.
Odsylam do postu Justyny.
To raczej Dercos mozna nazwac zamiennikiem, czy raczej podobnym
zastepnikiem, uznanego preparatu o klinicznie potwierdzonej skutecznosci:
minoxidilu.

--
Robert

Co to może być ??