Deren rozlogowy Compressa

1. Data: 2006-06-13 09:27:10

Temat: Deren rozlogowy Compressa
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nabyłem toto za 9,00 zł w punkcie sprzedaży
Tak pisało na tabliczce jak w tytule.
Zielone poskręcane liście jak u leszczyny Corylus avellana Contorta, tylko dużo
mniejsze. Strasznie mi sie podobała roślinka w doniczce!!!
Ale nie ma nic w sieci o tej sztuce, albo przez te upały nie umiem szukać ;-((
Może Irek pomoże??

Z podrowieniami Jurek

2. Data: 2006-06-13 09:36:01

Temat: Re: Deren rozlogowy Compressa
Od: "Paweł L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki napisał(a):
> [...]
> mniejsze. Strasznie mi sie podobała roślinka w doniczce!!!
> Ale nie ma nic w sieci o tej sztuce, albo przez te upały nie umiem szukać ;-((

Może chodzi o Dereń świdwa "Compressa" - Cornus sanguinea 'Compressa'?
Pozdrawiam Paweł L.

3. Data: 2006-06-13 10:01:51

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jerzy Wierzchnicki napisał(a):
> Może chodzi o Dereń świdwa "Compressa" - Cornus sanguinea 'Compressa'?

Oczywiście, świdwa nie rozłogowy, dlatego nic nie wyguglowałem.
Ale właśnie taki opis był na tabliczce u sprzedawcy.
Dzieki
Jurek

4. Data: 2006-06-13 10:41:56

Od: "Maria Maciąg" <maria@NO_SPAM_ciekawe-rosliny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:670a.000000b3.448e8d0f@newsgate.onet.pl...

> Oczywiście, świdwa nie rozłogowy, dlatego nic nie wyguglowałem.

A ja Wam dziękuję, bo wreszcie wiem, co mam :-). Jest super, ale u mnie
wolno rośnie.

Z pozdrowieniami, Maria

Jakie proporcje miszanki paliwowej
Czarna agrowloknina do sciolkowania