prosba o pomoc - szpule do podkaszarki

1. Data: 2006-06-12 20:07:33

Temat: prosba o pomoc - szpule do podkaszarki
Od: "Ulka" <u...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i proszę o pomoc. Przeszukałam google i nic nie znalazłam. Czy ktoś
wie gdzie mogę kupić szpule do podkaszarki AL-KO TE 501. Interesuje mnie
Warszawa i jej okolice lub zakup internetowy. Mam ja od kilku lat i jestem
zadowolona. Jednak skończył mi się zapas szpul (całkiem spory z czasów TTW)
i nigdzie nie mogę dostać. Rada typu nawiń sama, nie zdaje egzaminu.
Próbowałam kilkakrotnie i zawsze żyłki się plączą. A może ktoś zna technikę
nawijania 2 żyłek, tak aby się nie plątały. Pomóżcie proszę. Ulka

2. Data: 2006-06-12 20:31:16

Temat: Re: prosba o pomoc - szpule do podkaszarki
Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ulka napisał(a):
> Witam i proszę o pomoc. Przeszukałam google i nic nie znalazłam. [...]

Byłas tu:
http://www.al-ko.pl/garten-hobby/index.php
pozdr. Jerzy

3. Data: 2006-06-13 19:33:31

Od: "Ulka" <u...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byłas tu:
> http://www.al-ko.pl/garten-hobby/index.php

Bylam i na tej i na niemieckiej stronie, jednak nigdzie nie ma w szpul.
Dopiero Twoj post odblokowal mi jakos klapke :) i dotarlo do mnie, ze serwis
moze mi pomoc. Maja mi dobrac cos podobnego, lub sprowadzic. Dzieki zatem.
Ulka

Choroba czereśni
cytryna z pestki
klonik do rozpoznania
gracowanie - obiecane zdjęcia i nie tylko ;)
Fusilade bezpieczny?