gracowanie - obiecane zdjęcia i nie tylko ;)

1. Data: 2006-06-12 10:28:55

Temat: gracowanie - obiecane zdjęcia i nie tylko ;)
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gracowane ścieżki:
http://krycha.kofeina.net/wiosna2006/_thumbs/gracowa
ne%20sciezki.jpg.html
Narzędzia do gracowania:
http://krycha.kofeina.net/wiosna2006/_thumbs/gracka%
20i%20pazurki.jpg.html
Przykład chwastnika strzyzonego:
http://krycha.kofeina.net/wiosna2006/_thumbs/podworz
e%20-%20swiatlo%20i%20cien1.jpg.html
Łąka przed skoszeniem:
http://krycha.kofeina.net/wiosna2006/_thumbs/spacer%
20Przybytka.jpg.html
Inne zdjęcia wiosenne: http://krycha.kofeina.net/wiosna2006/

BTW, jakieś giganty rosną mi w tym roku. Mam ostróżkę ok. 180 cm,
czosnek olbrzymi i lubczyk tak ok. 150 cm.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

2. Data: 2006-06-12 11:54:49

Temat: Re: gracowanie - obiecane zdjęcia i nie tylko ;)
Od: " aniai" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger <k...@p...pl> napisał(a):
> Łąka przed skoszeniem:
> http://krycha.kofeina.net/wiosna2006/_thumbs/spacer%
20Przybytka.jpg.html

Ale fajny ogon :D Kurczę, jeszcze jakieś 2-3 tygodnie i też się dokocę wreszcie :)

> Inne zdjęcia wiosenne: http://krycha.kofeina.net/wiosna2006/

Fajna galeria. I fajne widoki, chwastnik strzyżony chętnie bym do siebie
przeniosła, oczywiście razem z beczką, piwnicą i tym wielkim drzewem ;)

> BTW, jakieś giganty rosną mi w tym roku. Mam ostróżkę ok. 180 cm,
> czosnek olbrzymi i lubczyk tak ok. 150 cm.

A u ostróżki to nie jest normalne? Ja mam takie co roku :O Ale czosnek
faktycznie piękny :) A powiedz mi jeszcze skąd się bierze "fioletowe
dziewanny" ?? I trochę OT- czy na tę białą kocimiętkę koty reagujątak samo jak
na niebieską?

Pozdrawiam serdecznie
Ania L.

3. Data: 2006-06-12 12:15:51

Od: "Crimson" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

A wiesz ?
Mam bardzo podobny ogródek do Twojeo ;)
Ślicznie;)

-cr-

4. Data: 2006-06-12 12:35:21

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

aniai wrote:

> A u ostróżki to nie jest normalne? Ja mam takie co roku :O

Ja dotąd miewałam takie niewiele ponad metr.

> Ale czosnek
> faktycznie piękny :) A powiedz mi jeszcze skąd się bierze "fioletowe
> dziewanny" ??

Z nasion. Ja dostałam od naszej Ewy Sz. Moge spróbować zebrać, zanim się
wysieją, przy czym nie gwarantuję fioletowości - ona sie nazywa
fioletowa, ale może byc też różowa albo biała.

I trochę OT- czy na tę białą kocimiętkę koty reagujątak samo jak
> na niebieską?

Dokładnie tak samo, czyli wcale ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

5. Data: 2006-06-12 15:53:12

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger"

> Gracowane ścieżki:
> http://krycha.kofeina.net/wiosna2006/_thumbs/gracowa
ne%20sciezki.jpg.html

Ło, to już u mnie odpadają takie ścieżki. Strasznie brudzą buty pyłem.
Już wolę normalne trawiaste wijące się między klombami ;-)

Serdecznie Miłka

6. Data: 2006-06-12 16:39:22

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja dotąd miewałam takie niewiele ponad metr.

To chyba te deszcze:)

I muszę przyznać, że najbardziej mi się spodobało zdjęcie kwitnącej
nalewki:)))))

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

7. Data: 2006-06-12 18:57:18

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Inne zdjęcia wiosenne: http://krycha.kofeina.net/wiosna2006/

Śliczne kociska i zieloności :)

Pozdrawiam
ogla

PS: Zdjęcia ufo - to laki ogrodowe.

8. Data: 2006-06-13 06:10:20

Od: "basia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

śliczności :)
pozazdrościć

pozdr.
basia

9. Data: 2006-06-13 07:39:44

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> I muszę przyznać, że najbardziej mi się spodobało zdjęcie kwitnącej
> nalewki:)))))

:)) Jak produkt finalny tez się może podobać.

A jak dywan z gajowca?
http://krycha.kofeina.net/wiosna2006/_thumbs/dywan%2
0z%20gajowca.jpg.html

Najpiękniejszą muzyką przed snem

10. Data: 2006-06-13 07:43:11

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl wrote:
(...)

> PS: Zdjęcia ufo - to laki ogrodowe.

Dzięki, dotąd nawet nie wiedziałam o istnieniu laków :O
Dostałam od sąsiadki i ona tez nie wiedziała, co to.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

Fusilade bezpieczny?
cytruna z pestki
DLA TYCH, KTÓRZY...