Fusilade bezpieczny?

1. Data: 2006-06-12 08:18:20

Temat: Fusilade bezpieczny?
Od: "Paweł L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam pytanie.
Na ile bezpieczne jest stosowanie Fusilade przy krzewach?
Dwuliścienne mają być całkiem odporne. Czy można tak po prostu przysnąć
w okolicy podstawy krzewu?
Wiem, że lepiej jest perz po prostu powyrywać, ale może da się łatwiej.
Jestem pewny, że Dirko zna odpowiedź, ale nie śmiem bezpośrednio.
Pozdrawiam Paweł L.

2. Data: 2006-06-12 08:26:02

Temat: Re: Fusilade bezpieczny?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

""Paweł L."" <l...@i...pl> wrote in message
[...]

Są osłony herbicydowe na lance, spróbuj znaleźć taką i zastosować. Nawet do
SANO produkowano kiedyś - łatwa też do zrobienia...
Inna sprawa - mazacze - dobre na małej powierzchni, ale trawy czy inne
chwasty prostując się pryskały wokół kropelkami herbicydu.

3. Data: 2006-06-12 08:27:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.kwazar.com.mx/catalog/detal.php?pr=39

4. Data: 2006-06-12 12:29:06

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e6j83k$rso$1@nemesis.news.tpi.pl Paweł L.
<l...@i...pl> napisał(a):

> Na ile bezpieczne jest stosowanie Fusilade przy krzewach?
> Dwuliścienne mają być całkiem odporne. Czy można tak po prostu
> przysnąć w okolicy podstawy krzewu?

Hejka. Można, bez obaw. :-)
Pozdrawiam selektywnie Ja...cki

5. Data: 2006-06-12 13:18:36

Od: "Paweł L." <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> Fusilade przy krzewach?

> Hejka. Można, bez obaw. :-)

Dzięki, znalazłem jednak stronę:

http://www.syngentaprofessionalproducts.com/vm/prod/
fusilade/index.asp?nav=handling

Tabela IV podaje, że np. Trzmielina oskrzydlona nie lubi.
Spróbuję delikatnie się z tym obchodzić.
Pozdrawiam Paweł L.

cytruna z pestki
DLA TYCH, KTÓRZY...
Tuberoza