DLA TYCH, KTÓRZY...

1. Data: 2006-06-12 03:13:17

Temat: DLA TYCH, KTÓRZY...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

... nie boją się robienia przetworów i mają problemy z małymi palnikami na kuchenkach
proponuję kupno taboretu gazowego - mały, a zniesie 100kg gar z zawartością.
Podłączyć go można do butli gazowej, a więc spokojnie pracować w ogródku, czy na
działce.
Cena przystępna wobec ceny w firmach zaopatrujących gastronomię.
http://www.mastertools.pl/index.php?PHPSESSID=631d42
06a42d8541675f776f30b9820e

W tej chwili na stronie ich nie ma, ale zamówienia mozna składać.

Przepraszam purystów, że dzielę się wiedzą o sprzęcie - to nie jest spam i nie
reklama - robię to za friko...

2. Data: 2006-06-12 03:36:15

Temat: Re: DLA TYCH, KTÓRZY...
Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> ... nie boją się robienia przetworów i mają problemy z małymi palnikami
> na kuchenkach proponuję kupno taboretu gazowego

A jeśli brak gazu, można wykorzystać krzesło elektryczne :-)

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

3. Data: 2006-06-12 03:50:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message

> A jeśli brak gazu, można wykorzystać krzesło elektryczne :-)

Polak potrafi... Nawiasem: też są, ale ceny 15 x wieksze.

4. Data: 2006-06-12 10:43:44

Od: "moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> ... nie boją się robienia przetworów i mają problemy z małymi
> palnikami na kuchenkach proponuję kupno taboretu gazowego - mały, a
> zniesie 100kg gar z zawartością.

no to już wiem z czym połączyć słynne powiedzenie "pierdzenie w stołek"...

moon

5. Data: 2006-06-13 21:17:12

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to już wiem z czym połączyć słynne powiedzenie "pierdzenie w stołek"...
>
> moon

Z PO ?

Tuberoza
drzewko iglaste?