Deren w cieplych krajach

21. Data: 2002-10-15 13:27:15

Temat: Re: Deren w cieplych krajach
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:aogrii$rpv$1@news.gazeta.pl...

> Oj a nie masz na myśli temperatur plusowych?
>
> Zone Temperature
> 6a -10 to -5
> 6b -5 to 0
> 7a 0 to 5
> 7b 5 to 10
> 8a 10 to 15

Alez to jest w Farenheitach! Popatrz na przyklad na
http://www.thegardenhelper.com/hardiness.htm

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

22. Data: 2002-10-15 15:33:30

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

23. Data: 2002-10-15 15:39:07

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie widzisz bo to jest dyskusja typu:
> "cud się stał pewnego razu..."

"Dziad" przemówił do obrazu?
;-)))
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

24. Data: 2002-10-15 15:41:14

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Alez to jest w Farenheitach! Popatrz na przyklad na
> http://www.thegardenhelper.com/hardiness.htm

Co ty powiesz?
;-)
Nie zauważyłeś, że się zaraz poprawiłem?
:-)))

25. Data: 2002-10-15 16:17:14

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak widać:-)))

Eeee tam, dopóki cię Piotr S. nie dopadnie, to się nie przejmuj. Zresztą
ON lubi tylko mnie napadać [chociaż ostatnio chandryczył się z Michałem],
możesz spać spokojnie. Zdaje się, że już ma zajęcia i kolokwia co oznacza,
że "rzadziej" będzie zalądać. Obym się mylił.

[...]
> Nie drylować i chodzi o najzwyczajniejszy jadalny dereń.

Dzięki Basiu, i pomyśleć, że tyle się tego dobra marnowało.

26. Data: 2002-10-15 17:51:56

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:aohctm$kdc$1@news.gazeta.pl...

> Nie zauważyłeś, że się zaraz poprawiłem?

Nie zauwazylem, bo czytam kolejny post i jesli chce odpowiedziec,
robie to od razu. Z powodu przesuniecia czasu na ogol mam duzo
postow do przeczytania za jednym zamachem i gdybym chcial
odkladac odpowiedz na pozniej, to bym sie pogubil.

Pozdrowienia,
Michal

27. Data: 2002-10-15 17:52:14

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> postow do przeczytania za jednym zamachem i gdybym chcial
> odkladac odpowiedz na pozniej, to bym sie pogubil.

Ale to fajnie jest, jak się czyta amerykańskie strony a po chwili człowiek
załapuje, ze to w F.
;-)))
Jak patrzyłem na prognozę pogody w C to tez mnie coś czasami trafiało.
;-)))
Dlaczego Oni tak jeszcze maja?

28. Data: 2002-10-15 18:49:19

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:aohkja$f76$1@news.gazeta.pl...

> [...]
> załapuje, ze to w F.
> ;-)))
> Jak patrzyłem na prognozę pogody w C to tez mnie coś czasami trafiało.

Dlatego, ze uwazaja, ze wszystko w Ameryce jest najlepsze na swiecie.
A przyczyna (glowna) tego jest, ze nie wiedza jak jest gdzie indziej.

Pozdrowienia,
Michal

29. Data: 2002-10-15 19:33:06

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego, ze uwazaja, ze wszystko w Ameryce jest najlepsze na swiecie.
> A przyczyna (glowna) tego jest, ze nie wiedza jak jest gdzie indziej.

No zaraz, a te nowe zasady, to niby gdzie obowiązują?

30. Data: 2002-10-15 19:58:35

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy" <0...@m...pl> wrote in message news:aohqgd$273$1@news.gazeta.pl...

> No zaraz, a te nowe zasady, to niby gdzie obowiązują?

Jakie nowe zasady?

Pozdrowienia,
Michal

--