Re: Dermatlog Wrocław

1. Data: 2004-04-20 08:29:24

Temat: Re: Dermatlog Wrocław
Od: "zuleyka" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hesiunia" <h...@g...pl>

> Polecam Prywatny Gabinet Dermatologiczny Kosmetyka Lekarska dr Zofia
> Pruszyńska, Wrocław
> Karłowicza 20 ( Zalesie )(071) 372 90 24

Jeśli to jest ten sam gabinet na Karłowicza, w którym przyjmuje pani dr Jabłecka
to ODRADZAM ZDECYDOWANIE.
Dr Jabłecka zrobiła mi z twarzy potworny kipisz, coś, czego skutki leczę do
dzisiaj, a blizny zostanąmi na całe życie. To nieodpowiedzialna i niedouczona
lekarka.
Ale być może dr Pruszyńska stosuje inne metody i jest bardziej odtwarta na
pacjenta i bezstronne wyniki badań.

Pozdr

zula

1. Data: 2004-04-21 07:05:44

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zuleyka" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> lekarka.
> Ale być może dr Pruszyńska stosuje inne metody i jest bardziej odtwarta na

Ciekawe czy ta Pani jeszcze w takim razie pracuje u dr Pruszynskiej...
a co do blizn - mozna sie ich pozbyc, niestety troche trzeba poczekac na
efekty i chronic sie przed sloncem - mowie o kwasach.
pozdr
Hesia

Szukam stylisty
Re: paznokcie