normaderm vichy - moje uwagi

1. Data: 2004-04-12 07:55:29

Temat: normaderm vichy - moje uwagi
Od: "efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fatalny jest.
Używam kremu i żelu od ponad 4 tygodni, mogę więc się wypowiedzieć na temat
jego skuteczności. Niestety na moją cerę kompletnie nie działa. Mam cerę
mieszaną, zdarzają się drobne wypryski, nic wielkiego, sądziłam więc, że
krem szybko poradzi sobie z tym. Niedoskonałości skóry SA jak były, a nawet
nie rozumiem dlaczego jest ich więcej ;-((( Krem niemożliwie ściąga i napina
cerę, efekt nawilżenia żaden. Pory skóry zmniejsza, ale tylko po
posmarowaniu (daje jakby pudrowa powłokę, która optycznie zasłania pory).
Zupełnie nie nadaje się pod makijaż, wałkuje się okropnie, może to przez tą
pudrową powłokę. Mam go już dosyć, chyba wyrzucę :-( Może spróbuję Lysanel,
ale teraz na wiosnę nie wiem czy byłoby to dobre?
efka

1. Data: 2004-04-12 12:46:41

Temat: Re: normaderm vichy - moje uwagi
Od: "Lady M" <l...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "efka" <efka.m@usuń-to.interia.pl> napisał w wiadomości
(...)
> Może spróbuję Lysanel,
> ale teraz na wiosnę nie wiem czy byłoby to dobre?
A moze Effaclar K? Ja mialam i Normaderm i wlasnie Effaclar K i zdecydowanie
wole ten drugi. Bardzo dobrze zachowuje sie pod makijażem, nie wysusza (i
niestety raczej nie matuje, ale nie ma problemu, jesli uzywasz
pudru/fluidu). Zweza pory i rozjasnia/wygladza cere. Na poczatku moze
wystapic pogorszenie (mnie wywalilo pare krostek), ale po miesiacu bylo juz
super i tak jest do dzis. Stosuje go od prawie roku i wlasnie kupilam trzy
nowe tubki. :)

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2004-04-12 16:16:39

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nawet
> nie rozumiem dlaczego jest ich więcej ;-(((

Czasem, gdy krem okazuje się za mocny, może nastąpić taka reakcja. Widocznie
Normaderm za bardzo wysuszył Ci cerę i jej reakcją obronną było powstanie
wyprysków. Trzeba bardzo uważać z doborem kosmetyków i raczej nie testować
wszystkich nowości na swojej skórze.

> Krem niemożliwie ściąga i napina
> cerę, efekt nawilżenia żaden. Pory skóry zmniejsza, ale tylko po
> posmarowaniu (daje jakby pudrowa powłokę, która optycznie zasłania pory).

Mnie ten krem odpowiada, ale zauważyłam, że przy zbyt częstym stosowaniu i
nakładaniu zbyt dużych ilości, robi się nieprzyjemny dla cery. Używam go
tylko raz dziennie i w bardzo skromnych ilościach. Po kilkumiesięcznym
stosowaniu, jestem zadowolona z efektów.

> Zupełnie nie nadaje się pod makijaż, wałkuje się okropnie, może to przez

> pudrową powłokę.

Ja nawet nie wpadłabym na to, żeby próbować stosować ten krem jako bazę pod
makijaż. Właściwie to żaden krem matujący jeszcze nie sprawdził się w takiej
roli. Wszystkie wałkują się i zwyczajnie uniemożliwiają precyzyjne nałożenie
podkładu. Od dawna stosuję pod makijaż tylko lekkie kremy nawilżające.

> Mam go już dosyć, chyba wyrzucę :-( Może spróbuję Lysanel,
> ale teraz na wiosnę nie wiem czy byłoby to dobre?
> efka

A Lysanel nie jest aby silniejszy od Normaderm? Myślę, że kremy z kwasami
nie są wskazane o tej porze roku, gdy jest coraz więcej słońca. Tak mi się
przynajmniej wydaje. Zresztą skoro piszesz, że Twoje problemy ze skórą nie
są jakieś poważne, to może warto spróbować czegoś słabszego w działaniu?
Może kosmetyczka coś Ci doradzi, albo dermatolog?
Teraz są Dni Zdrowej Skóry, więc może uda Ci się załapać na bezpłatną
konsultację. :-) Niestety, w W-wie wszystkie terminy już pozarezerwowywane.
http://www.dnizdrowejskory.pl

Ligeia

1. Data: 2004-04-12 16:19:41

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lady M" <l...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (...)
> A moze Effaclar K? Ja mialam i Normaderm i wlasnie Effaclar K i

A ja nawet nie porównuję tych dwóch kremów, ponieważ Normaderm okazał się w
przypadku mojej cery o niebo lepszy. ;-)

> Bardzo dobrze zachowuje sie pod makijażem, nie wysusza (i
> niestety raczej nie matuje, ale nie ma problemu, jesli uzywasz
> pudru/fluidu).

Moim zdaniem, ten krem nadaje się do stosowania tylko na noc.

> Zweza pory i rozjasnia/wygladza cere. Na poczatku moze
> wystapic pogorszenie (mnie wywalilo pare krostek), ale po miesiacu bylo
juz
> super i tak jest do dzis.

No, właśnie to pogorszenie cery jest chyba najgorsze. Nie po to kupuję krem,
żeby przez miesiąc męczyć się z dodatkowymi wypryskami i widzieć swoją twarz
w stanie, w jakim nigdy nie była. W moim przypadku efekt był naprawdę
załamujący, ponieważ normalnie prawie nic nie mam, a po Effaclarze
wyglądałam jakbym miała właśnie początki trądziku.

Ligeia

1. Data: 2004-04-12 17:17:41

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz są Dni Zdrowej Skóry, więc może uda Ci się załapać na bezpłatną
> konsultację. :-) Niestety, w W-wie wszystkie terminy już
pozarezerwowywane.
> http://www.dnizdrowejskory.pl

jest jeszcze szansa. akcja składa sie z dwóch elementów: umawiane wizyty u
dermatologów oraz konsultacje u dermatologa i dermokonsultantek (często
farmaceutek) w "namiotach vichy"- przez kilka dni (weekend) stoi sobie taki
firmowy namiot w jakimś charakterystycznym miescu (w zeszłym roku w wawie
było to pod Silver Screanem) w danym mieście i każdy, kto ma ochotę (postać
trochę w kolejce) może zasiegnąć porady, w tym lekarskiej. informacje
powinny być na str.www i infolinii vichy.

1. Data: 2004-04-12 19:11:34

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> trochę w kolejce) może zasiegnąć porady, w tym lekarskiej. informacje
> powinny być na str.www i infolinii vichy.

O, to nie wiedziałam. W tym roku chyba też to ma być SilverScreen, więc
chyba sobie postoję. Dzięki za zwrócenie uwagi. :-)

Ligeia

Re: czemu tak sie dzieje z różem?
Jak się golić?
Re: Data waznosci wody toaletowej