Dermatolog - Wroclawianie pomozcie!

1. Data: 2005-02-22 01:16:59

Temat: Dermatolog - Wroclawianie pomozcie!
Od: "cmu" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od dluzszego czasu leczylem sie w poradni dermatologicznej w przychodni na ul.
Wittiga (osiedle studenckie PWr). Niestety przychodnia zostala zamknieta :(
W srody przyjmowala tam Pani dr Aniela Libura-Małys, ktora zalecila mi kuracje
antybiotykami. Kuracja sie konczy i nie mam pojecia gdzie szukac tej wlasni Pani
Dermatolog.

Czy ktos z Wroclawia moglby mi pomoc - napisac nawet na priv [c...@o...pl]
gdzie ona przyjmuje ?

Z gory bardzo dziekuje i pozdrawiam,

CMU

2. Data: 2005-02-23 07:46:31

Temat: Re: Dermatolog - Wroclawianie pomozcie!
Od: "Martyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dolmed Dr Kisiel tel 3554034 lub 3593354

POKOLENIE!!!!! Kim jesteśmy??? ankieta
nhnunjne
Badanie ogolne moczu u niemowlaka
zwyrodnienie siatkowki, astygmatyzm