Dermatolog a skierowanie

1. Data: 2004-06-11 20:24:04

Temat: Dermatolog a skierowanie
Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Czy do dermatologa w przychodni rejonowej jest potrzebne skierowanie?
Jeśli tak to gdzie się takie dostaje? To wstydliwa sprawa (może fakt
że chłopak jest niepełnoletni ma znaczenie) i nie chcielibyśmy chodzić
po lekarzach więcej niż to konieczne. Wystarczy iść po prostu do swojej
przychodni rejonowej, spytać gdzie przyjmuje dermatolog i wejść? Czy
w takim wypadku, jako jego przyjaciel i właściwie jedyna osoba, której
tak ufa, mogę wejść z nim czy lepiej, żebym poczekał przed wejściem?

--
Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

2. Data: 2004-06-11 20:30:01

Temat: Re: Dermatolog a skierowanie
Od: "Jacek Kawecki" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...tpi.pl> napisał w wiadomości
> Czy do dermatologa w przychodni rejonowej jest potrzebne skierowanie?
Nie.

3. Data: 2004-06-11 20:38:01

Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kawecki <j...@i...pl> wrote:

> Nie.

Dzięki :) No, jeszcze jedno pytanie. W sobotę można iść, czy trzeba
w tygodniu?

--
Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
Ciekły, zabieraj te szczękoczułki z klawiatury! (C) Obi na 0-18 2000

4. Data: 2004-06-11 20:38:56

Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kawecki <j...@i...pl> wrote:

> Nie.

Dzięki :) No, dwa pytania. W sobotę można iść, czy trzeba w tygodniu?
Są potrzebne jakieś zapisy, czy po prostu się wchodzi, mówi na
portierni, że chce się iść do dermatologa, i idzie?

5. Data: 2004-06-11 20:39:46

Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kawecki <j...@i...pl> wrote:

> Nie.

Dzięki :) No, to jeszcze dwa pytania. W sobotę można iść, czy trzeba

6. Data: 2004-06-11 21:20:19

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <g...@n...gophi.net> Adam Wysocki napisał(a):

> Dzięki :) No, to jeszcze dwa pytania. W sobotę można iść, czy trzeba
> w tygodniu? Są potrzebne jakieś zapisy, czy po prostu się wchodzi,
> mówi na portierni, że chce się iść do dermatologa, i idzie?

A to już zależy od przychodni - zadzwoń - dowiesz się.
--
Samotnik
www.zagle.org.pl - rejsy morskie

7. Data: 2004-06-11 21:24:06

Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Samotnik <s...@s...eu.org> wrote:

> A to już zależy od przychodni - zadzwoń - dowiesz się.

Dzięki :) Jest jeszcze problem ze zlokalizowaniem tej przychodni
(ale to pewnie będzie napisane w książeczce zdrowia), z opłatami
(badanie stwierdzające obecność jakiejś choroby i ewentualnie
przepisanie jakiejś maści czy czegoś podobnego jest płatne, czy
kasa chorych refunduje?), no i dyskrecja - chłopak nie chce, żeby
rodzice o tym wiedzieli. Nie będzie z tym problemów?

--
Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
Sprzedam głowę. Trochę pusta, ale mało używana (C) g0phiczq wódczany

8. Data: 2004-06-11 21:35:30

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki :) Jest jeszcze problem ze zlokalizowaniem tej przychodni
> (ale to pewnie będzie napisane w książeczce zdrowia),

Wiesz, u nas na prowincji ;) to się robi tak, że bierzesz książkę
telefoniczną, szukasz jakiejś poradni i... idziesz tam. Nie wiem, co do
tego ma książeczka zdrowia - na obszarze dawnej Śląskiej KCh są zamiast
niej karty chipowe i adresy tam się nie zmieszczą... ;)

> z opłatami
> (badanie stwierdzające obecność jakiejś choroby i ewentualnie
> przepisanie jakiejś maści czy czegoś podobnego jest płatne, czy
> kasa chorych refunduje?),

Raczej będą bezpłatne, ale może zaistnieć konieczność zapłacenia, jeśli
mają być zrealizowane w rozsądnym czasie... ;)

> no i dyskrecja - chłopak nie chce, żeby
> rodzice o tym wiedzieli. Nie będzie z tym problemów?

Lekarzowi nie wolno nic powiedzieć rodzicom. Nawet jeśli się dowiedzą,
że był (znajdą kwity, receptę itp.), to niech powie że trądzik leczy.
--
Samotnik

9. Data: 2004-06-11 21:37:18

Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

Samotnik <s...@s...eu.org> wrote:

> Wiesz, u nas na prowincji ;) to się robi tak, że bierzesz książkę
> telefoniczną, szukasz jakiejś poradni i... idziesz tam.

No, ale to jest chyba tak, że tylko w przychodni rejonowej kasa chorych
zwraca pieniądze? Znalazłem jakieś dwie w okolicy miejsca zamieszkania
tego chłopaka i adres jednej z nich coś mu mówi, więc pewnie jutro tam
zadzwonię i wypytam co i jak.

> Raczej będą bezpłatne, ale może zaistnieć konieczność zapłacenia, jeśli
> mają być zrealizowane w rozsądnym czasie... ;)

Czyli trzeba się rejestrować i iść w innym terminie, czy od ręki wchodzimy,
lekarz go ogląda i wypisuje receptę?

> Lekarzowi nie wolno nic powiedzieć rodzicom. Nawet jeśli się dowiedzą,
> że był (znajdą kwity, receptę itp.), to niech powie że trądzik leczy.

O, to dobrze. Uspokoiłeś mnie.

--
Adam Wysocki * www.gophi.net * alt.pl.comp.os.hacking: www.apcoh.org
GG 1234 * GSM +48888456927 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
Dwie tajemnice gwarantujące sukces to: 1. Nikomu nie mów wszystkiego

10. Data: 2004-06-11 21:48:21

Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <g...@n...gophi.net> Adam Wysocki napisał(a):

> No, ale to jest chyba tak, że tylko w przychodni rejonowej kasa chorych
> zwraca pieniądze?

A skąd... NFZ refunduje z dowolnej przychodni w kraju, z którą ma umowę
na takie usługi.

> Znalazłem jakieś dwie w okolicy miejsca zamieszkania
> tego chłopaka i adres jednej z nich coś mu mówi, więc pewnie jutro tam
> zadzwonię i wypytam co i jak.

Jutro to może być problem... Długi weekend itd... Jeśli sprawa jest
poważna, to idź na ostry dyżur do szpitala.

> Czyli trzeba się rejestrować i iść w innym terminie, czy od ręki wchodzimy,
> lekarz go ogląda i wypisuje receptę?

Musisz się dowiedzieć w przychodni - jeśli mają tłok, wyczerpane limity
itd., to 'państwowo' czyli bezpłatnie będzie cieżko - może za tydzień i
takie klimaty... Ale u dermatologów jest na ogół OK pod tym względem.

--
Samotnik
www.zagle.org.pl - rejsy morskie
10-17 lipca - rejs w Chorwacji, wolne miejsca!

Hemoroidy
zaćma mi się trafiła
Antykoncepcja [novynette], Nadzerka [wypalanie]
kołnierz ortopedyczny
Ginekolog przyjmujący dzisiaj albo jutro.