Re: Deska podłogowa - Barlinek czy BalticFloor ?

1. Data: 2007-09-13 10:10:04

Temat: Re: Deska podłogowa - Barlinek czy BalticFloor ?
Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sep 12, 10:20 am, "Grzegorz Lipnicki"
<g...@p...onet.pl> wrote:

> powiem tylko, że towar ma 20 lat gwarancji (wersja krótka),
> a wad było tyle, że powinien być pozaklasowy (też takie sprzedają);
> zamki porozwalane, nierówne, lico spękane ... i dalej pęka;
> ponoć wersje "długie" są lepsze,
> tak zeznał sprzedawca w sklepie fachowym, do którego
> w końcu trafiłem;

Hmmm, jak kupiłem wersję home (najgorsza z klasyfikowanych) i zadnych
z tych wad nie mam.
Panowie układali bez użycia młotka. Lezy prawie dwa lata i nie
szczelin czy innych zauwazalnych uszkodzen.

Generalnie kupowalem z zalozeniem ze szybko bede zmienial (denerwuje
mnie poglos przy chodzeniu, mimo korka itp. bajerow), ale poki co
musze jeszcze wytrzymac.

> odradzam w ogóle deski lakierowane,
> lakier w obu b. szybko się rysuje (jedwabisty w B.
> półmatowy w BF. ) , drewno zresztą też
> (choć egzotyczne, niby twardsze od dębu);
> przy olejowanych takie drobne uszkodzenia można
> samodzielnie dośc łatwo usunąć/zamaskować;
> przy lakierowanych jest to niemożliwe (zostaje cyklinowanie-
> ponoć możliwe, choć to tylko 3,5mm lica);
> niestety, na olejowane trzeba było
> czekać, a ja nie miałem czasu;

Co Ty robisz na tej podlodze?
Bale w szpilkach?
Ja mam w domu 35kg psa, i owszem w korytarzu troche rys jest, ale nie
jest to zadna tragedia tak jak w Twoim opisie.

Ale moze dlatego ze ja mam tani dab.

--
ZZ@private

2. Data: 2007-09-13 12:29:42

Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Ja mam w domu 35kg psa, i owszem w korytarzu troche rys jest, ale nie
>jest to zadna tragedia tak jak w Twoim opisie.

a być może i dlatego:)

kosztowało to tylko 139zł/m^2 ;
mój pies ma raptem 8 kg, ale jego pazurki są widoczne
w sumie tylko na produkcie z Barlinka:),

a jakby co, to chętnie się mogę spotkać w sądzie:)
moje imię i nazwisko są prawdziwe:)

czekam na pozew:)

gl

PS

obstawiam, że jest marketinowy bełkot i rzeczywistość;
mieszkam w Krakowie, SR dla k-krowodrzy, jakby co:)

3. Data: 2007-09-13 12:40:18

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sep 13, 2:29 pm, "Grzegorz Lipnicki"
<g...@p...onet.pl> wrote:

> a być może i dlatego:)
>
> kosztowało to tylko 139zł/m^2 ;
> mój pies ma raptem 8 kg, ale jego pazurki są widoczne
> w sumie tylko na produkcie z Barlinka:),

To moja cos kolo 70-80, bo to tymczasowe.
Dziwne.

> a jakby co, to chętnie się mogę spotkać w sądzie:)
> moje imię i nazwisko są prawdziwe:)
>
> czekam na pozew:)

Nie mam nic wspolnego z firma, wiec mi to lata, tak po ludzku jestem
zdziwiony.

--
ZZ@private

4. Data: 2007-09-13 12:45:56

Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie mam nic wspolnego z firma,

a przecie wiem (to ino tak figura retoryczna była)

>wiec mi to lata, tak po ludzku jestem
>zdziwiony.

jak mieszkasz w Galicji to wpadnij kiedy;
pokażę chętnie;

pzdr

gl

5. Data: 2007-09-13 12:58:55

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sep 13, 2:45 pm, "Grzegorz Lipnicki"
<g...@p...onet.pl> wrote:

> a przecie wiem (to ino tak figura retoryczna była)

> jak mieszkasz w Galicji to wpadnij kiedy;
> pokażę chętnie;

Zniszczoną podłogę to ja już w życiu widziałem, więc za bardzo ciekawy
nie jestem :-)
W sumie to takie mam podejrzenie że Cię ktoś nabił w butelkę i na
bazie swojego doświadczenia wcale nie jestem przekonany że producent
(ale też nie postawię pół grosza że to nie on). Chińczycy wszystko
podrabiają może i Barlinek też :-)

--
ZZ@private

6. Data: 2007-09-13 13:06:36

Od: "Grzegorz Lipnicki" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Chińczycy wszystko
>podrabiają może i Barlinek też :-)

wykluczyć tego nie można; choć martket (nie tylko ten) ma i długie i
krotkie;
i te no-namy też; obu firm; i paragonik fiskalny wydał, i gwarację
producenta; i reklamację też przyjął;

gl

PS

ale nerki mają ponoć (Chińczycy) spoko;)

Gdzie można kupić WC NET?
perypetie remontowe
Dobre garnki - jakie ?
Parkiet z rozbiórki