Dezodorant a woda toaletowa

1. Data: 2005-03-26 15:52:40

Temat: Dezodorant a woda toaletowa
Od: Low <l...@g...pl.spam> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czego powinien używać facet na co dzień? Czy należy łączyć dezodorant i
wodę toaletową (czy powinny być takie same) czy może wystarczy woda?

Low

1. Data: 2005-03-26 18:25:02

Temat: Re: Dezodorant a woda toaletowa
Od: oki <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli woda i dezodorant to na pewno takie same.
Dezodorant i woda i woda po goleniu.

1. Data: 2005-03-26 19:39:06

Od: "Margolcia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Low" <l...@g...pl.spam> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> czego powinien używać facet na co dzień?
<ciach>
Przedewszystkim przed uzyciem czegokolwiek , powinien sie umyc...
Pozniej Fa w kulce :-)) czyli antyperspirant pod pachy a pózniej jakas
dobra wode po goleniu a najlepiej na ''klate''-tors ''pofukac'' dobrym
perfumem najlepiej aby zapach perfum byl taki sam jak pozostale kosmetyki
:)))
Bo inaczej taka mieszanka przyspozy bol glowy nie tylko tobie ale rowniez i
innym....

--
POZDRAWIAM
Margolcia

1. Data: 2005-03-26 20:13:05

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Margolcia wrote:
>dobrym perfumem

A nie dobrą perfumą?

A wracajac do tematu - woda toaletowa nie zastapi ci dezodorantu. Tak wiec
deo to podstawa - przeciw poceniu sie. MZ woda toaletowa albo perfuma tylko
jako zapach a nie zamiennik dla deo.

Zazula

1. Data: 2005-03-26 20:24:39

Od: "jarzynka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie dobrą perfumą?

perfumem, nie ma perfumy, jest perfum. Gdzies ostatnio glosno bylo na ten
temat :)
pozdr swiatecznie

1. Data: 2005-03-26 20:33:09

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jarzynka wrote:

> perfumem, nie ma perfumy, jest perfum. Gdzies ostatnio glosno bylo na
> ten temat :)

Obawiam się, że Ci się pozajączkowało (tak w temacie Świąt) - perfuma jest
przestarzała, a perfum nie istnieje. Dopuszczalne są tylko perfumy.

JoP (że też mi się jeszcze chce)

1. Data: 2005-03-26 20:48:52

Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oki" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Jeżeli woda i dezodorant to na pewno takie same.

sa tez dezodoranty bezzapachowe.

1. Data: 2005-03-26 20:54:39

Od: "Artur Sokolowski (JNET)" <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Co nie zmienia faktu, ze podstawa jest prysznic. ;) Dopiero pozniej
'wspomagacze'.

A.

1. Data: 2005-03-26 20:54:47

Od: "Ruua" <T...@i...WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

> A nie dobrą perfumą?

to slowo wystepuje tylko w formie "perfumy", tak ja "drzwi" - nie ma
poprawnej formy pojedynczej.

1. Data: 2005-03-26 20:58:39

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Low wrote:
> Witam,
>
> czego powinien używać facet na co dzień? Czy należy łączyć dezodorant
> i wodę toaletową (czy powinny być takie same) czy może wystarczy woda?

Dezodorant _zawsze_, jeśli zapachowy to taki sam jak woda. A najlepiej
bezzapachowy antyperspirant + dobra woda.

JoP

Truskawa i Joanna Pers
Wybielanie zebow przy pomocy lasera...
pielegnacja skory - moje zabiegi elementarne
polecam odzywke regenerujaca(pomogla na wypadanie wlosow)
moj tusz idealny - poszukiwania