pielegnacja skory - moje zabiegi elementarne

1. Data: 2005-03-25 22:42:58

Temat: pielegnacja skory - moje zabiegi elementarne
Od: "L" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam faze na pisanie dzis wieczorem, to zdradze jeszcze pare swoich
"patentow" i mam nadzieje, ze sie dolaczycie

Mam 28 lat i znalazlam u siebie ... siwego wlosa.
Zeby nie wpasc w depresje, pobieglam na zakupy :)))
Zahaczajac o apteke, spotkalam pania, ktora robila badanie skory -przy
uzyciu jakiejs kamerki - z ogromnym zblizeniem obejrzala stan mojej skory.
Odjela mi kilka lat :)
Myslalam wielokrotnie o tym, co (pomimo wielkiej kasy jaka nietrudno wydac
na kosmetyki) jest waznym elementem pielegnacji skory i w moim przypadku sa
to dwie wazne rzeczy - regularny peeling (robie mechaniczny - co zapewnia
usuwanie zrogowacialego naskorka i stymuluje krazenie skory), druga rzecz to
nawilzanie.
Codziennie rano myjac twarz robie sobie delikatnie peeling taka szorstka
myjka w ksztalcie lezki (jest naprade szorstka, trzeba uwazac w przypadku
wrazliwej skory) ktora kupuje w sephorze. Nawet kiedy robia mi sie jakies
pryszcze (przed okresem) myjka ta niweluje konsekwencje i zluszcza skore
usuwajac mikroblizny, jakie pozostawiaja. Trzeba uwazac aby nie przegiac,
zwlaszcza w dni sloneczne, dopoki sie czlowiek nie przyzwyczai i nie
znajdzie wlasnego stopnia intensywnosci stosowania takiego masazu twarzy.
Co do nawilzania - przestawilam sie z paskudnie drogiego ddml-a na nawilzacz
Olay - taki lekki plynny jak fluid- w rozowej butelce - 25 zl bodajze.
Oczywiscie stosuje dodatkowe kremy (na dzien - z filtrami, regulujace dla
cery mieszanej lub wrazliwej i sklonnej do zaczerwieniania - np. La Roch
Posay - Rosaliac) ale nie zawsze, ale nawilzacz obowiazkowo - to podstawa.

Jak uwazacie, czy magiczne kremy maja tak naprawde takie magiczne dzialanie
?
Ja nie widze spektakularnych roznic w dzialaniu, a probowalam roznych i
wiele...

1. Data: 2005-03-25 22:46:43

Temat: Re: pielegnacja skory - moje zabiegi elementarne
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik L napisał:

> Mam 28 lat i znalazlam u siebie ... siwego wlosa.

To chyba dobrze?
Że tak późno. ;)

Eulalka

1. Data: 2005-03-25 22:56:17

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-03-25 23:45:29

Od: "L" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Femme" <f...@i...pl> wrote in message

> pozdrawiam

Kochane moje !
Dzieki za slowa pocieszenia :)))
Juz sie otrzasnelam ale bylam w szoku, bo wierzylam, ze jak mame -spotka
mnie to pod 40-tka!

Pozdrawiam
Lidka

1. Data: 2005-03-26 12:51:49

Od: Femme <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Juz sie otrzasnelam ale bylam w szoku,

To nie trudno bedzie Ci wyobrazic sobie moja minke, gdy ujrzalam te
pierwsza białą cholere glowie...a pozniej nastepne... :-((( Najgorsze
jest to, ze ze zmarszczkami mozna podjac jakas walke : kremy itd. A z
wlosami??? Tylko farbowanie, ktore je niszczy. No ale trudno - i nas
dorwal czas . Tylko czemu tak wczesnie???

1. Data: 2005-03-26 13:04:53

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Femme napisał:

> [...]
> wlosami??? Tylko farbowanie, ktore je niszczy. No ale trudno - i nas
> dorwal czas . Tylko czemu tak wczesnie???

Wcześnie?
No cóż, są siwiejący jeszcze wcześniej. Na pewno jakoś to jest
uwarunkowane genetycznie, ale stres też robi swoje. W ciągu 2 miesięcy
można się upodobnić do szpaka. Szczerze mówiąc farbuję włosy od 15 lat i
rzadko dopuszczam na tyle długie odrosty by siwiznę oglądać. Po co sie
dołować? ;)

Eulalka, co ma na głowie pół na pół.

1. Data: 2005-03-26 14:11:13

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "L" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Co do nawilzania - przestawilam sie z paskudnie drogiego ddml-a na
> nawilzacz Olay - taki lekki plynny jak fluid- w rozowej butelce - 25 zl
> bodajze.

Mozesz podać mi dokładniejszą nazwe tego nawilżacza, jaka ma pojemność,
można go stosować pod makijaż?
Dzięki!

Miłego!
Ania

--
"...a przecież kazdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2005-03-26 14:39:08

Od: "L" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozesz podać mi dokładniejszą nazwe tego nawilżacza, jaka ma pojemność,
> można go stosować pod makijaż?
> Dzięki!
>
> Miłego!
> Ania

Olay - "classic beauty fluid" - 100 ml. Cena dokladnie nie pamietam ale cos
okolo 25-30 zl.
Stosuje pod makijaz, jako uzupelnienie kremow, bo mi nie wystarczajaco
nawilzaja, jak robia inne rzeczy.
Lekko pachnie, jakby pudrowo, ma jasnorozowy kolor (to tak dla alergikow,
choc sama mam wrazliwa cere - mnie nie podraznia, stosuje juz chyba 3
butelke i nie zamierzam przestac).

Na pewno sa w Galeriach Centrum - maja na stoiskach z Olay zazwyczaj mile
panie, co to sie znaja na gamie ich produktow i doradzaja co wybrac, daja
rozne probki do przetestowania. Mnie podpasowalo akurat to :)

A tak wyglada
http://www.uk.pg.com/images/olayBeautyFluidPinkPack_
Oct2004.jpg

Pozdrawiam
Lidka

1. Data: 2005-03-26 16:00:01

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "L" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> A tak wyglada
> http://www.uk.pg.com/images/olayBeautyFluidPinkPack_
Oct2004.jpg

Bardzo dziękuje, wypróbuje :)

Pozdr!
Ania

--
"...a przecież kazdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2005-03-26 16:35:02

Od: "Mariola" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam 28 lat i znalazlam u siebie ... siwego wlosa.

To ja chyba powinnam popasc w jakas depresje, bo takze mam 28 lat, ale
pierwsze siwe wloski znalazlam u siebie w wieku 17 lat :(( Przykre ale
prawdziwe :((

Pozdrawiam Mariolka, z wieloma siwymi wloskami na czuprynce :((

polecam odzywke regenerujaca(pomogla na wypadanie wlosow)
moj tusz idealny - poszukiwania
Polecam na trądzik
wlosy
kosmetyki dla cer dojrzałych