Diamencik w pępku

1. Data: 2003-04-16 10:21:06

Temat: Diamencik w pępku
Od: Scarpi <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam..
Chce sobie sprawic takie cacko-diamencik w pepku, ale bez jego przeklwania.
Sa dostepne diamenciki z takimi jakby rozszerzanymi lapkami.
Jednak nie wiem gdzie taki kupic.
Moze ktos z Was ma takie informacje, badz zna strone internetowa z
wysylkowa sprzedaza takich cudeniek.
Z gory dzieki... Pozdrawiam..
--
Scarpi

1. Data: 2003-04-16 12:15:52

Temat: Re: Diamencik w pępku
Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ Scarpi <a...@s...pl> popełnił(a) co
następuje:

> [...]
| Jednak nie wiem gdzie taki kupic.
| Moze ktos z Was ma takie informacje, badz zna strone internetowa z

A jeśli wypadnie Ci z pępka na plaży i będzie obciach, bo na kolanach
będziesz szukała??
Może warto pocierpieć dla efektu? :))))

--
Z poważaniem,
Z. Boczek.

1. Data: 2003-04-16 12:43:15

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Scarpi" <a...@s...pl> napisał >
> [...]
> Jednak nie wiem gdzie taki kupic.
> Moze ktos z Was ma takie informacje, badz zna strone internetowa z

Nie wiem gdzie dostac takie cos ale strasznie trzeba z tym uwazac
(szczegolnie na plazy) Moja kolezanka zgubila ich chyba kilkanascie i
dopiero wtedy przeklula ;)))) Acha no i nie do kazdego pepuszka pasuje takie
cos - moze nie udac sie zamocowac.
Pozdrawiam ;)

1. Data: 2003-04-16 13:23:22

Od: Scarpi <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Apr 2003 14:15:52 +0200, Z. Boczek <z...@w...pl> napisał:

> Wpr?ci?em si?, poniewa? Scarpi <a...@s...pl> pope?ni?(a) co
> nast?puje:

> przeklwania.
>
> A je?li wypadnie Ci z p?pka na pla?y i b?dzie obciach, bo na kolanach
> b?dziesz szuka?a??
> Mo?e warto pocierpieae dla efektu? :))))
>
> --
> Z powa?aniem,
> Z. Boczek.
> W wojsku mo?esz celowo opu?ciae myd?o pod prysznicem i dobrze si? bawiae.
>
> Jaki obciach????
Jak wypadnie, to wypadnie, jak sie nie znajdzie to trudno :)

--
Scarpi

1. Data: 2003-04-16 14:32:13

Temat: Re: Re: Diamencik w pępku
Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scarpi wrote:

[ciach]

Wycinaj co zbędne, zwłaszcza podpis przedpiścy. A przede wszystkim
popraw kodowanie.

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-04-16 16:36:31

Od: "Agnieszka Sobczyk" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Scarpi" <a...@s...pl> wrote in message

> [...]
> Jednak nie wiem gdzie taki kupic.
> Moze ktos z Was ma takie informacje, badz zna strone internetowa z

Widziałam takie na stronie www.eroticdreams.pl w dziale bielizna jest
biżuteria ale mają tylko dwa wzory.
Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-04-16 16:45:50

Od: Scarpi <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli ci to tak przeszkadza, to nie czytaj, a kodowanie to juz sprawa
Twojego kompa, u mnie wszystko jest ok.

--
Scarpi

1. Data: 2003-04-16 18:29:58

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Scarpi wrote:

> Jesli ci to tak przeszkadza,

Tak, przeszkadza mi, ponieważ Twoje posty stają się przez to
nieczytelne.

> to nie czytaj,

Rada godna podziwu :\

> a kodowanie to juz sprawa Twojego kompa, u mnie wszystko jest ok.

Nie mojego komputera, ale Twojego czytnika newsów. Masz charset=utf-8.

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-04-16 18:56:52

Temat: Odp: Re: Diamencik w pępku
Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Scarpi <a...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:o...@n...simplusnet.pl...
> Jesli ci to tak przeszkadza, to nie czytaj, a kodowanie to juz
sprawa
> Twojego kompa, u mnie wszystko jest ok.

Nooo, to nie bylo grzeczne.
Pierwsza zolta kartka ;-)

--
***cieplutko pozdrawia Magda***
Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-04-16 19:19:01

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, ponieważ Scarpi <a...@s...pl> popełnił(a) co
następuje:

| Jaki obciach????
| Jak wypadnie, to wypadnie, jak sie nie znajdzie to trudno :)

Uff, popoprawiałem robaki :]P
Mips ma rację: najlepiej byłoby dostosować się - bo inni będą widzieli po
prostu robaki... a wobec Twojego uporu - po prostu zaczną ignorować.

W końcu to Ty szukasz pomocy, prawda? Może zatem nie stawiać SWOICH
warunków? :)

pzdr,

--
Z poważaniem,