Diane 35

1. Data: 2002-12-03 12:59:49

Temat: Diane 35
Od: "iNKA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do szanownych grupowiczow.

Chce zaczac zazywac srodek Diane35 jako srodek antykoncepcyjny, lecz na
ulotce pisze: nie moze byc stosowany jako srodek antykoncepcyjny. O co z tym
chodzi?

I jeszcze jedno: Nie zazylam pierwszej tabletki w pierwszym dniu okresu. Czy
moge zaczac w innym czasie? Czy trzeba wtedy przez jakis okres stosowac inne
zabezpieczenia? Czym rozni sie Diane35 od innych srodkow? Wczesniej
zazywalam Cilest i nie za dobrze dzialal na mnie.

2. Data: 2002-12-03 14:29:57

Temat: Re: Diane 35
Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iNKA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zabezpieczenia? Czym rozni sie Diane35 od innych srodkow? Wczesniej
> zazywalam Cilest i nie za dobrze dzialal na mnie.

Z tego co pamietam diane to normalny srodek antykoncepcyjny. Sama go kiedys
bralam, ale nie pamietam, czy to 35 cos znaczy i czy bylo to to.
Co do pierwszej tabletki, to mimo wszystko proponuje poczekac do nastepnej
miesiaczki i zaczac brac od pierwszego dnia.

--
Natalia Slowik,
Hosting lepszy niz miod! Kliknij, skosztuj slodyczy!

3. Data: 2002-12-03 15:00:55

Od: "Eva Pieron" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zabezpieczenia? Czym rozni sie Diane35 od innych srodkow? Wczesniej
> zazywalam Cilest i nie za dobrze dzialal na mnie.

Jesli dobrze czujesz sie na Cilescie - po co zmieniasz?

Diane35 to nie jest stricte pigula antykoncepcyjna, choc zawartosc hormonow
czyni ja taka.
To preparat przepisyway przez lekarzy glownie kobietom hiperandrogennym,
cierpiacym na hirsutyzm (wystepowanie u kobiet owlosienia meskiego, ostrego
tradzika, wypadania wlosow, łojotoku).

Evita.

4. Data: 2002-12-03 15:19:46

Od: "Eva Pieron" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczesniej
> zazywalam Cilest i nie za dobrze dzialal na mnie.

Aaaaaach, NIE za dobrze. Nieuwaznie czytam, pardonsik. :)

5. Data: 2002-12-03 15:34:12

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Chce zaczac zazywac srodek Diane35 jako srodek antykoncepcyjny, lecz na
> ulotce pisze: nie moze byc stosowany jako srodek antykoncepcyjny. O co z

Diane-35 jest zwyklym srodkiem hormonalnym o dzialaniu antykoncepcyjnych - z
punktu widzenia farmakologii wszystkie tabletki antykoncepcyjne takie sa...
sa lekami hormonalnymi, ktorych dzialanie antykoncepcyjne sie
wykorzystuje... ale nie tylko do antykoncepcji sa one stosowane...
Problem z napisami w ulotce Diane-35 wynika z formy rejestracji tego leku
przez producenta czyli firme Schering...
wydali kupe kasy na to zeby zarejestrowac go jako w pierwszy rzedzie lek
hormonalny, dzieki czemu jest czesciowo refundowany (50%) i chetniej
kupowany przez mlode kobiety.... procz dzialania antykoncepcyjnego ma on
dzialanie antyandrogenne (zmniejsza objawy zwiazane z nadmiarem meskich
hormonow u niektorych kobiet) i czesto z tylko tego powodu jest zapisywany
pacjentkom... a ze w pewnym wieku wiekszosc dziewczyn ma problemy z cera to
mozna te 2 rzeczy polaczyc...

> [...]
> zabezpieczenia? Czym rozni sie Diane35 od innych srodkow? Wczesniej
> zazywalam Cilest i nie za dobrze dzialal na mnie.

najlepiej jak juz napisala Eva P. zaczekac na pierwszego dnia nastepnej
miesiaczki...

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

6. Data: 2002-12-04 07:18:26

Od: "BliSki." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Eva Pieron" wrote:
> [...]
^^^^^^
> Jesli dobrze czujesz sie na Cilescie - po co zmieniasz?

Koleżanka iNKA napisała, że _nie_ za dobrze się czuje. :)

Czytając grupe dochodzę do wniosku, że większość kobiet
chwali sobie Harmonet.
--
-o--***--o-
Pozdr, (R) BliSki. (tm)

7. Data: 2002-12-04 12:51:46

Od: d...@y...de (Kasia M.) szukaj wiadomości tego autora

"WALDIM" <w...@a...pl> wrote in message
> [...]
> Problem z napisami w ulotce Diane-35 wynika z formy rejestracji tego leku
> przez producenta czyli firme Schering...

Mozesz to wyjasnic ?
Mialam problemy z tradzikiem (a jestem juz sporo po 20-stce) i
probowalam kilku roznych tabletek hormonalnych. Jednakze jedynie Diane
pomogla (i to bardzo skutecznie). Z tego co wiem Diane zawiera
cyproterone acetate, czy inne srodki rowniez ?

Drugie pytanie - jesli lek ten jest zwyklym srodkiem antykoncepcyjnym,
dlaczego nie spotkalam sie z zadnym lekarzem, ktory polecalby go na
"czas nieokreslony" ?

Licze na fachowa odpowiedz.

8. Data: 2002-12-04 15:50:43

Temat: Odp: Diane 35
Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeżeli miałaś przerwę w tabletkach, to kurację Diane najlepiej
rozpocząć w 5. dniu cyklu. Tak jest zdrowiej dla organizmu.

pozdrawiam

cherokee

9. Data: 2002-12-05 00:52:57

Od: "rdsa" <r...@a...cz> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zabezpieczenia? Czym rozni sie Diane35 od innych srodkow? Wczesniej
> zazywalam Cilest i nie za dobrze dzialal na mnie.

cholera nie wiem co poradzic. idz do ginekologa, slonko.

Zastrzyk z toksyny botulinowej vs alkoholu
CRP
TABLETKI - BRAK MIESIĄCZKI
Optyk. Szczecin
farmakologia - gdzie są informacje o lekach