Diane 35 - od kiedy dzialanie antykoncepcyjne ?

21. Data: 2004-06-29 07:09:18

Temat: Re: Diane 35 - od kiedy dzialanie antykoncepcyjne ?
Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sekator <S...@t...pl> napisał(a):

> Sorry, ale wyjechała Pani z nie sprowokowanym atakiem, rzucając jakieś
> dziwne wnioski...

To było tylko wyjaśnienie i komentarz do niesprowokowanego ataku na Dunię,
panie Niechlujny* Anonim.

JoP

* Poprawne formatowanie postów boli?

22. Data: 2004-06-29 10:01:35

Od: "Sekator" <S...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Sekator <S...@t...pl> napisał(a):

> To było tylko wyjaśnienie i komentarz do niesprowokowanego ataku na Dunię,
> panie Niechlujny* Anonim.

Tylko że Dunia podważa czyjś autorytet nie mając racji, dokładnie wyjaśnił
to "SZ" post niżej. Wydaje mi się, że chyba Pani tego nie zrozumiała....
A jak nie ma się ktoś do czegoś przyczepić, to do formy się uczepi, to
naprawdę o wybitnej inteligencji i "pociumatości" świadczy.

Proponuje EOT, bo zwykle nie dyskutuje z tym typem ludzi.

NIE Anonim --> Sekator.

23. Data: 2004-06-29 10:47:41

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sekator <S...@t...pl> napisał(a):

> Tylko że Dunia podważa czyjś autorytet nie mając racji, dokładnie wyjaśnił
> to "SZ" post niżej. Wydaje mi się, że chyba Pani tego nie zrozumiała....

Wydaje mi się, że tym kimś, kto ma problemy z czytaniem, akurat nie jestem
ja. SZ potwierdził to, co napisała Dunia - że akurat Diane jest tym środkiem,
w przypadkiu którego kumulacja metabolitu nie ma większego znaczenia.

> A jak nie ma się ktoś do czegoś przyczepić, to do formy się uczepi, to
> naprawdę o wybitnej inteligencji i "pociumatości" świadczy.

Twoja forma świadczy o Tobie.

> Proponuje EOT, bo zwykle nie dyskutuje z tym typem ludzi.

Standardowa Odpowiedź na Brak Argumentów.

> NIE Anonim --> Sekator.

Miałeś rodziców z fantazją, nie?

JoP

24. Data: 2004-06-29 10:49:07

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sekator wrote:

> Tylko że Dunia podważa czyjś autorytet nie mając racji,

Aha. To uwazasz za bardzo madre zmieniac kobiecie tabletki
antykoncepcyjne na jeden miesiac przed proba zajscia w ciaze ?

Jak dla mnie taki lekarz jest z miejsca zdyskwalifikowany i zrotflowany,
trudno.
Jesli JUZ koniecznie ktos chce wierzyc, ze cos mu sie nagromadzilo w
organizmie (co do Diany to rzeczywiscie wielu ginekologow to propaguje),
to niech lepiej odstawi na ten miesiac jakiekolwiek piguly i pojedzie na
prezerwatywie.

> dokładnie wyjaśnił
> to "SZ" post niżej.

A to "SZ" jest jakims autorytetem ? nie wiedzialam.

Dunia
--
All our science, measured against reality, is primitive and childlike -
and yet it is the most precious thing we have. | Albert Einstein

25. Data: 2004-06-29 10:53:20

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> A to "SZ" jest jakims autorytetem ? nie wiedzialam.

BTW, teraz poczytalam sobie posty SZ i stwierdzam, ze nie ma w nich nic,
co by zaprzeczylo temu, co i tak juz wiem. Wiec nie rozumiem, czemu sie
na nie
powolujesz w tym kontekscie.

Dunia

26. Data: 2004-06-29 10:55:56

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proszę bardzo. Wystarczy pogooglac:
> http://www.gpsk.am.poznan.pl/ptg/rekomendacjaantykon
.htm
> Vlad

Dziękuję bardzo wprawdzie nic nie znalazłam w tym linku z tego co mnie
interesowało ale pogooglam jeszcze jak to jest odnośnie zaczynania w
antykoncepcji do 5 dnia cyklu ....

Aska

27. Data: 2004-06-29 11:01:02

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aska <a...@o...pl> napisał(a):

> .....rozumiem takie zalecenie jeszcze
> w przypdku Diane-35

Diane zaleca się stosować maksymalnie 6 miesięcy. Masz jakiś pomysł, gdzie,
jak i po co upchać tam trzymiesięczną przerwę?

JoP

28. Data: 2004-06-29 11:02:04

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie bardzo rozumiem o co chodzi w tym akapicie. Działanie teratogenne
> dotyczy wpływu leku na zarodek. A co ma dotego krwawienie???.  Że ciąża
> "poleci" razem z krwawieniem? - mało prawdopodobne, chyba że jest już
> uszkodzona. Ale to teoria, bo tego krwawienia nie powinno być (vide wyżej).
> Ta nieumyślność, którą zacytowałem to są przypadki rozpoczynania OC już
> podczas wczesnej ciąży, gdy jest pseudomiesiączka we wczesnej ciąży i
> pacjentka jeszcze o tym nie wie i odstawienie tabletek, gdy zorientuje się,
> że jest w ciąży.
> Z.S.

dziękuję za wyjasnienie te ztak myślałam ze to chodzi o zaczynanie
antykoncepcji w bardzo początkowym stadium ciązy

29. Data: 2004-06-29 11:08:06

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers wrote:

> Diane zaleca się stosować maksymalnie 6 miesięcy. Masz jakiś pomysł, gdzie,
> jak i po co upchać tam trzymiesięczną przerwę?

Wielu lekarzy przepisuje Diane "na pryszcze" i znam kobiety, ktore biora
te pigulki
juz kilka lat. Stad te opowiadania o 3 miesiecznych przerwach itp.
Moze to sie tez wzielo stad, ze wiele kobiet bioracych Diane ma problemy
hormonalne, a zeby zrobic badania hormonalne trzeba rzeczywiscie
przerwac zazywanie pigulek (tak przynajmniej twierdza endokrynolodzy).

Dunia

30. Data: 2004-06-29 11:14:05

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Diane zaleca się stosować maksymalnie 6 miesięcy. Masz jakiś pomysł, gdzie,
> jak i po co upchać tam trzymiesięczną przerwę?
>
> JoP

Mam Diane-35 nie jest typowym srodkiem antykoncepcyjnym i ze wzgledu na swoj
skład moze wpływać na płod , dlatego po Diane-35 lekarze często zalecają
odczekac 3 miesiące z zajściem w ciążę ( przy pigułkacch nowej generacji nie
jest to koniecznie )

Aska

nawrot wzw ? :(
Mikro i makroelementy