Dieta

1. Data: 2002-11-25 10:01:53

Temat: Dieta
Od: "Gocha" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy macie jakieś wypróbowane sposoby na pozbycie się zbędnych kilogramów i
fałdek pojawiających się tu i ówdzie.

Pozdrowienia
Gosia z Bielska

1. Data: 2002-11-25 10:16:00

Temat: Re: Dieta
Od: A...@m...umu.se (Agnieszka Szalewska) szukaj wiadomości tego autora

>Czy macie jakieś wypróbowane sposoby na pozbycie się zbędnych kilogramów i
>fałdek pojawiających się tu i ówdzie.
>
>Pozdrowienia
>Gosia z Bielska

nie... za to mamy mnostwo sposobow na pojawienie sie tych faldek i
kilogramow:) Ale za to jakich przyjemnych sposobow!:)))

A powaznie, nie przejmuj sie, czytaj z przyjemnoscia przepisy i opowiesci,
i baw sie dobrze

Agnieszka

1. Data: 2002-11-25 11:01:59

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Gocha:
> Czy macie jakieś wypróbowane sposoby na pozbycie się zbędnych kilogramów i
> fałdek pojawiających się tu i ówdzie.

czytać i pisać przepisy, zamiast jeść potrawy tam opisane. A tak na
serio: mniej żreć i więcej ruchu (sex też jest dobry!). Robić dania
wykwintne acz mniej kaloryczne. WYWALIĆ TEN CHOLERNY MAJONEZ Z SAŁATEK.
Jak na razie mi dobrze idzie. Niedowzrost maleje.

Waldek

1. Data: 2002-11-25 11:07:25

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy macie jakieś wypróbowane sposoby na pozbycie
się zbędnych kilogramów
=============
Ja mam i sie zawsze tym chwale.
Zaczalem, kiedy juz nie moglem zawiazac buta.
W 7 miesiecy schudlem rowno 20 kilo.

Przepis:
1. Zero ziemniakow
2. Zero chleba ( i innych z maki )
3. Zamiast chleba i ziemniakow - duzo roznych
roslin
4. To jedyne wyrzeczenia. Jadlem do woli schabowe,
golonki, boczusie.

Teraz trzymam wage (76), mimo, ze zre duzo i
tlusto.Jak mi podskoczy to odstawiam chleb na pare
dni i juz.
A surowki tak polubilem, ze do obiadu mam ich
zawsze przynajmniej trzy rozne.

waldek
==============

1. Data: 2002-11-25 11:07:46

Od: "Artur Z" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wykwintne acz mniej kaloryczne. WYWALIĆ TEN CHOLERNY MAJONEZ Z SAŁATEK.

Ty masz chyba jakis uraz ..;))
Salatka warzywna, hawajska, jajeczko bez majonezu ?!
Przeciez te salatki polane woda z ogorkow konserwowych, sa nie jadalne ;))

Artur

1. Data: 2002-11-25 11:35:35

Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gocha" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy macie jakieś wypróbowane sposoby na pozbycie się zbędnych kilogramów i
> fałdek pojawiających się tu i ówdzie.
>
> Pozdrowienia
> Gosia z Bielska

ba! silownia albo pompki, brzuszki, hantelki, skakanka i drazek w domciu :)

wkn

ps. wszystko to mam i jeszcze troche, a i tak nic nie robie

1. Data: 2002-11-25 11:47:51

Od: "Kamas.hw" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>. WYWALIĆ TEN CHOLERNY MAJONEZ Z SAŁATEK.
.>
EE z sałatek wywalić węglowodany, a majonez łychamy:-))

--

pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński (Kamas.hw)

1. Data: 2002-11-25 11:48:50

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Artur Z:

> Ty masz chyba jakis uraz ..;))
> Salatka warzywna, hawajska, jajeczko bez majonezu ?!
> Przeciez te salatki polane woda z ogorkow konserwowych, sa nie jadalne ;))

jajko może być i z majonezem, ale to nie sałatka. Sałatka warzywna może
być bez majonezu (i tak jest dobrze ;-)) Hawajska smakuje też z
jogurtem, nie trzeba majonezu pchać. Ale jak komuś smakuje, to niech wcina.
Ja jadam majonez do chleba z jajkiem i pomidorami oraz do frytek.
Aha, wodą z ogórków nie podlewam sałatek.

Waldek

1. Data: 2002-11-25 11:50:40

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ba! silownia albo pompki, brzuszki, hantelki,
skakanka i drazek w domciu :)
=============
Po co sie meczyc? Ab Gymnik czy jak mu tam zalatwi
wszysko sam!

waldek
=============

1. Data: 2002-11-25 11:52:40

Od: "Dorota \(mama Oli i Zosi\)" <D...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 3. Zamiast chleba i ziemniakow - duzo roznych
> roslin
> 4. To jedyne wyrzeczenia. Jadlem do woli schabowe,

To prawdę mówiąc wypisz-wymaluj dieta Montignac!
Polega na odstawieniu produktów podnoszących zbytnio cukier. Chleb można ale
z mąki z pełnego przemiału (nie znalazłam prawdę mówiąc), a do powyższej
listy zakazów trzeba dorzucić: ryż, piwko, ziemniaki pod KAŻDĄ postacią,
gotowaną marchewkę (tak, tak) makaron długo gotowany (al dente można),
banany, buraki, cukier oczywista i miód i wszelkie ciasta!!!!!!
bbuuuuuuuuuuuuu.
A trzeba jeść dużo błonnika.

Dorota (mama Oli i Zosi)

kopytka