Re: Dieta 13 dni

From: "iza" <z...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dieta 13 dni
Date: Wed, 15 May 2002 19:54:55 +0200

Użytkownik "Janek W" napisal:

> Psssst. Na ucho powiem, że w celu odchudzania również stosuję
> niskowęglowodanową/wysokobiałkową dietę podobną do ketogenicznej, a nieco
do
> optymalnej. Różnica polega na tym, że nie dłużej niż 3-7 dni. Po tym
okresie
> różnica w stosunku do opty jest znaczna bo uzupełniam zużyty glikogen
> "trując" się węglowodanami w ilości około 300 gram/dzień. Pssssttttt.....

to ja dorzuce od siebie:
jedno wiem juz na pewno (to optymalnie wiedza od dawna): redukujac
weglowodany traci sie szalone laknienie. To moje wlasne obserwacje. Od kiedy
nie zaczynam dnia bulka i nie wsuwam slodkosci ogolnie jakos szybciej sie
najadam i nie chodze nienazarta:) Nie stosuje diety optymalnej (moze Wy mi
powiecie, jaka diete ja stosuje:-))))) ale obcielam mocno weglowodany i juz
widze rezultaty!!! Nie podjadam, nie mam ochoty na przekaski miedzy
posilakmi, no jestem pod wrazeniem.
Nawet schudlam conieco, choc czuje sie syta jak nigdy.

Huraaaaa!!!!!

zdrowka, Iza