Dieta Atkinsa

1. Data: 2002-08-27 19:37:08

Temat: Dieta Atkinsa
Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym zaczac owa diete ale nie wiem od czego zaczac....Czy moze ktos mi
cos poradzi, moze jakis przykladowy jadlospis. co powinnam o niej
wiedziec.Jestem zupelnym laikiem wiec nie krzyczcie na mnie. Przeszukalam
archiwum i troche sobie tam poczytalam ale...wolalabym abyscie mnie jakos
ukierunkowali jesli mozecie...co i ile czego jesc.....Pozdrawiam KAsia

2. Data: 2002-08-27 19:58:35

Temat: Re: Dieta Atkinsa
Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@r...net.eu.org> napisał w wiadomości
> Chcialabym zaczac owa diete ale nie wiem od czego zaczac

od ubezpieczenia sie

tomek

3. Data: 2002-08-27 20:10:41

Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Kasia" <k...@r...net.eu.org> napisał w wiadomości
>

> od ubezpieczenia sie
>
> tomek

Serio-czyli lepiej nie?

4. Data: 2002-08-27 20:42:11

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Serio-czyli lepiej nie?

serio to poczytaj na grupie, dwa posty wyżej jest podany adres do pliku -
masz tam wypisane komplikacje zdrowotne na diecie optymalnej ściągnięte z
ich grupy dyskusyjnej. Dieta atkinsa jest prawie analogiczna do optymalnej.
http://www.dami.pl/~wegeczat/opty.txt

zresztą masz linka ;P

tomek

5. Data: 2002-08-27 22:43:52

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dieta atkinsa jest prawie analogiczna do optymalnej.

No co Ty :0
Chyba jednak nie...

Sandra

6. Data: 2002-08-27 23:15:04

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Offelia" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No co Ty :0
> Chyba jednak nie...

na ile mnie pamięć nie myli opty twierdzili że atkinsa jest gorsza od opty?
poprawcie mnie jak sie myle

tomek

7. Data: 2002-08-28 04:55:23

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@r...net.eu.org> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> Serio-czyli lepiej nie?

Tomek stał się ostatnio wojującym weganinem. Weganizm to jedzenie wyłącznie
roślinek. Ma to bardzo negatywny wpływ na jakość pracy układu nerwowego.
Tomek widzi we wszystkich dietach niskowęglowodanowych zagrożenie dla
rozprzestrzeniania sie ideologii wegańskich i dla zbawienia świata.

Pozdrawiam
Leszek

8. Data: 2002-08-28 11:33:55

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Tomek widzi we wszystkich dietach niskowęglowodanowych zagrożenie dla
> rozprzestrzeniania sie ideologii wegańskich i dla zbawienia świata.

Leszek jest fanatykiem. Wszędzie widzi wegetariański spisek przeciw Jedynie
Słusznej Diecie. Oczywiście to że podaje przykłady komplikacji zdrowotnych
nie ma dla niego najmniejszego znaczenia, znalazł prostsze wytłumaczenie.
Trudno

tomek

9. Data: 2002-08-29 06:27:50

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Leszek jest fanatykiem. Wszędzie widzi wegetariański spisek przeciw
Jedynie
> Słusznej Diecie.

"Tomek Wilecki" to nie jest "wszędzie" :)
Jedynie Słuszna Dieta jest oczywiście jedynie słuszna :)

Oczywiście to że podaje przykłady komplikacji zdrowotnych
> nie ma dla niego najmniejszego znaczenia,

Komplikacje zdrowotne na d.o. podane są w "Książce Kucharskiej"
Kwaśniewskiego.
Na koniec rozdziału Kwaśniewski pisze:
"Na koniec-nie wolno zapominać, że każdy człowiek jest inny i inny jest jego
organizm. Nikt nie jest w stanie przewidzieć wszystkich reakcji organizmu.
Po przejściu na żywienie optymalne trzeba obserwować swój organizm i w razie
potrzeby przychodzić mu z pomocą, mając cały czas świadomość, że pewne
objawy niekorzystne - jeśli w ogóle się pojawią - spowodowane są nie dietą
jako taką, ale błędami, które na początku możemy popełniać lub
dotychczasowym stanem naszego zdrowia. Nie ma takiego człowieka, któremu
prawidowo i długotrwale stosowana dieta optymalna zaszkodziłaby. Ja
przynajmniej o takim nie słyszałem."

znalazł prostsze wytłumaczenie.
> Trudno

Komplikacje zdrowotne jako przykłady na coś tam może tylko podawać lekarz,
który sam osobiście przeanalizował przypadek i wg swojej wiedzy jest pewien,
że dotyczy to danej sytuacji. Można wtedy polemizować i przedstawiać inne
poglądy.

To co Ty robisz nie nadaje się do żadnej polemiki, nie oparte jest na żadnej
analizie i na żadnej wiedzy.
To co robisz odzwierciedla tylko Twoje nastawienie emocjonalne oparte na
wyznawaniu "jedynie słusznej wegańskiej ideologii".

Pozdrawiam
Leszek

P.S. Czytałeś może art. Z NYT pt. "A co, jeśli to wszystko było jednym
wielkim tłustym kłamstwem"? A co jeśli kiedyś będziesz musiał przeżyć
koszmar stania nago na Times Square?
A co jeśli nauka nagle zmieni front i wyprze się, że kiedykolwiek
propagowała dietę niskotłuszczową? Zostaniesz sam ze swymi postami?

10. Data: 2002-08-29 15:13:17

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dotychczasowym stanem naszego zdrowia. Nie ma takiego człowieka, któremu
> prawidowo i długotrwale stosowana dieta optymalna zaszkodziłaby. Ja

kwaśniewski pisze wiele rzeczy, sporo jest udowadnianych w sposób po prostu
kretyńśki (jak te o spisku jabłek czy generatorach manny). Nie widze powodow
aby zaufać mu w jakiejkolwiek dziedzinie.

> [...]
pewien,
> że dotyczy to danej sytuacji. Można wtedy polemizować i przedstawiać inne

Wobec tego proszę natychmiast przestać pisać o wszelkich "ozdrowieniach" na
diecie opty, jako że zaden z tych przypadków nie był przeprowadzany w
warunkach eksperymentu medycznego. Wiem że łatwo widzieć źdźbło w oku
bliźniego. Zwłaszcza jak sie fanatycznie wyznaje idee której uzasadnienie
jest żałosne.

> [...]
> To co robisz odzwierciedla tylko Twoje nastawienie emocjonalne oparte na
> wyznawaniu "jedynie słusznej wegańskiej ideologii".

Dalej powtarzam - ktoś propaguje dietę pisząc o jej cudownych
właściwościach, ja podaje dla zainteresowanych posty pisane przez ludzi
którym ta dieta zaszkodziła. Nie dociera do Ciebie?

> [...]
> A co jeśli nauka nagle zmieni front i wyprze się, że kiedykolwiek
> propagowała dietę niskotłuszczową? Zostaniesz sam ze swymi postami?

polecacie go już chyba 14 raz. Dalej będę propagował dietę wegańską bo
dowody na to ze pomaga w miażdżycy czy w cukrzycy są, i to potwierdzone
badaniami (patrz raport PCMiR). Nie widzę żadnego powodu dla którego
jakikolwiek mój post miałby stracić na wiarygodności jeśli to, co
PRZYPUSZCZA autor tego artykułu okaże sie prawdą.

co do tłuszczu, sam zjadam go tyle na ile tylko mam ochotę. I nie widzę
podowód dla których miałbym zmniejszać czy zwiększać jego ilość.

Teraz ja mam pytanie - co zrobisz jak badania tego nie potwierdzą? Okaże sie
że przez tyle lat okłamywałeś ludzi i namawiałeś ich do utraty zdrowia?

tomek

Czy ktos z was uzywal juz SLIMTROPIC ???
kontynuacja diety:)
dieta opty - spis komplikacji zdrowotnych
hipnoza?
Prosze o informacje