Dieta Cambridge

1. Data: 2002-07-24 05:56:46

Temat: Dieta Cambridge
Od: "magda" <m...@a...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy któraś z Pań stosowała i co może na ten temat powiedzieć? Czy jest to
skuteczne? Czy jest efekt jojo? Czy oprócz wagi nie traci się też włosów,
paznokci i ogólnie zdrowia? A może możecie polecić coś innego dla leniwca?

Magda

1. Data: 2002-07-24 06:44:57

Temat: Re: Dieta Cambridge
Od: "Marta" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik magda <m...@a...pol.lublin.pl>

> [...]
> paznokci i ogólnie zdrowia? A może możecie polecić coś innego dla leniwca?

Sprawdź na pl.misc.dieta tam na pewno jest kilku takich co próbowali.
Marta

1. Data: 2002-07-24 09:31:06

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

magda wrote:

> Czy któraś z Pań stosowała i co może na ten temat powiedzieć?

Stosowałam bardzo niedawno.
Uważam, że jest idealna dla tych osób które chca niewiele schudnąć.

Mnie zależało na utracie 5 kilogramów.
Zrealizowałam swoje marzenie w 10 dni.
Czułam się doskonale, produkty diety Cambridge dostarczają
Ci wszystkiego co potrzeba, jednoczesnie przyśpieszajac spalanie.

Oczywiście, że po zakończonej diecie, musisz uważać na to co jesz.
A konkretniej uważać na kalorie.
Po każdej diecie przy nieodpowiednim żywieniu, efekt jojo murowany.
No cudów nie ma.

> Czy jest to skuteczne?

Bardzo

> Czy oprócz wagi nie traci się też włosów,
> paznokci i ogólnie zdrowia?

Absolutnie nie.

> A może możecie polecić coś innego dla leniwca?

Nie jeść nic ;-))))))))))

--
GABi

1. Data: 2002-07-24 09:39:10

Od: "magda" <m...@a...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

A może możecie polecić coś innego dla leniwca?

Nie jeść nic ;-))))))))))
GABi - u mnie lenistwo w pewnym stopniu połączone jest z podjadaniem w tak
zwanym międzyczasie. Ale dzięki za odpis o diecie - będę stosować - Magda

GABi

1. Data: 2002-07-24 10:00:50

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

magda wrote:

> GABi - u mnie lenistwo w pewnym stopniu połączone jest z podjadaniem w tak
> zwanym międzyczasie.

O tym ZAPOMNIJ !!!!!
Nic, kompletnie nic...przerąbane, ale naprawdę warto :-)
Kup sobie kilka zgrzewek wody mineralnej
i w razie czeko pij bez ograniczeń.

Aha !
Tego nie piszą, ale możesz spokojnie sobie pić.
Jak lubisz oczywiście.
Kawa, czy herbata, a nawet ziółka, tylko jak słodzisz,
to tylko ze słodzikiem.
To w chwilach zwątpienia bardzo pomaga ;-)))

> Ale dzięki za odpis o diecie - będę stosować - Magda

Będziesz zadowolona
I jeszcze jedno.
Dziel sobie te 3 porcje dzienne na pół i zalewaj szklanką wody.
To jest wtedy dużo smaczniejsze.

Czyli jesz w rezultacie 6 posiłkow zamiast 3 :-)

--
GABi

1. Data: 2002-07-24 10:01:42

Od: "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik magda <m...@a...pol.lublin.pl>
>
> Sprawdź na pl.misc.dieta tam na pewno jest kilku takich co próbowali.
i zadnego, ktory by to polecal :)

mag.

1. Data: 2002-07-24 10:24:16

Od: "magda" <m...@a...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiele osób jest przeciwnych, ale chyba zaryzykuję, bo te osoby pewnie znów
przytyły. I jeszcze pytanie o wodę - mozna bez ograniczeń? Ostatnio w TV
trąbili, że picie wody w dużych ilościach też nie jest zdrowe? No to jak to
w końcu jest?

Magda

1. Data: 2002-07-24 10:50:55

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

magda wrote:

> Wiele osób jest przeciwnych, ale chyba zaryzykuję, bo te osoby pewnie znów
> przytyły.

Pewnikiem, to własnie o to chodzi.
Ja zaraz po zakończonej diecie pojechłam na urlop
i jadłam dosłownie wszystko !!!
No przwie.
Słodycze, lody, ciastka, cukierki już dawno odstawiłam.

Miałam wtedy co prawda więcej ruchu,
ale i tak przytyłam tylko 1 kg.
To było mi bardzo łatwo zrzucić po powrocie.

> I jeszcze pytanie o wodę - mozna bez ograniczeń? Ostatnio w TV
> trąbili, że picie wody w dużych ilościach też nie jest zdrowe? No to jak to
> w końcu jest?

No przyznam się, że tego nie słyszałam.
Ale wątpię, żebyś miała ochotę pić więcej niż 2 litry dziennie.
A to jest całkiem normalna ilość :-)))

--
GABi

1. Data: 2002-07-24 10:56:21

Od: "magda" <m...@a...pol.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

GABi, ja się ostatnio zachowuję jak pies Pawłowa - widzę minerałkę i
zaczynam ją pić. Dziennie idzie mi około 6 litrów. A może dobrze się kiedyś
dzieciom mówiło, że od wody się w brzuchu żaby lęgną (hi, hi, hi).

Maga

1. Data: 2002-07-24 11:27:49

Od: "Reniaszka " <r...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

GABi <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> A konkretniej uważać na kalorie.
> Po każdej diecie przy nieodpowiednim żywieniu, efekt jojo murowany.

Dobre! ;-)

LU:Kosmetyczka
Co powiecie o Art Deco?
Siwe własy