Co powiecie o Art Deco?

1. Data: 2002-07-23 21:12:00

Temat: Co powiecie o Art Deco?
Od: "moooni" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy te kosmetyki są warte swojej ceny? Podkład 30ml za 80 pln, puder w
pędzlu za 106 pln czy inne bliskostówne drobiazgi. Czaję się, czaję,
czaję... I nie wiem, czy pani w perfumerii tylko poleca bo nie schodzi czy
to naprawdę jest ok.
Używałyście czegoś?
Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...prv.pl
icq:46479443

1. Data: 2002-07-24 07:17:35

Temat: Re: Co powiecie o Art Deco?
Od: "Elzbieta Nocko" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

moooni <m...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> Czy te kosmetyki są warte swojej ceny? Podkład 30ml za 80 pln, puder w
> pędzlu za 106 pln czy inne bliskostówne drobiazgi. Czaję się, czaję,
> czaję... > Używałyście czegoś?
Witaj,
uzywalam kiedys szminki-byla super,gdy sie skonczyla,chcialam kupic druga,ale
nie znalazlam takiej samej,a eksperymenty z takimi cenami sa malo
zabawne.Szminka byla bardzo dobra,trwala o pieknym kolorze,warta
pieniedzy,ktore zaplacilam,
Sama czesto sie zastanawiam,ale latwo mnie namowic na rozne drobiazgi,a potem
kosmetyczka peka w szwach...od nieuzywanych kosmetykow.Ela

1. Data: 2002-07-24 10:01:03

Od: "maggie" <m...@W...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta Nocko" <e...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ahlkaf$l8v$1@news.gazeta.pl...
> [...]
> nie znalazlam takiej samej,a eksperymenty z takimi cenami sa malo
> zabawne.Szminka byla bardzo dobra,trwala o pieknym kolorze,warta

Ze mna bylo podobnie, kiedys w w-wie w galerii Centrum byl caly regal tych
kosmetykow - teraz nie wiem.
Kupilam tam szpinke - jakies 50 zl kosztowala, ale ..
nigdy nie mialam lepszej - bardziej, bardziej trwalej, tak cudnie
polyskujacej na ustach , tak nawilzajacej.
az chyba sie tam wybiore w weekend.
Takze moim zdaniem warto.

mag.

Siwe własy
gdzie Ziaja w w-wie
pożółkłe paznokcie
Kosmetyczka w Wa-wie - która godna polecenia?
Re: Modny styl