Re: Modny styl

1. Data: 2002-07-23 18:00:15

Temat: Re: Modny styl
Od: "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anastazja" <a...@p...fm> napisał
> [...]
> wykonywanego zajęcia, sytuacji... itp Rozumiem, swoboda w wyrażaniu
własnej
> osoby, pewny styl - jest jak najbardziej pożądana, wszystko jednak ma
jakieś
> granice... gdzie poczucie estetyki? Był czas, kiedy uważałam, że każdy
> powinien zakładać to co chce. Może się starzeję (24 na karku ;), ale coraz
> cześciej zaczynam stwierdzać, że nie miałam racji. Dzisiaj razi mnie
wygląd
> dziewczyn ubranych w biodrówki, z których wprost wylewa się tłuszcz...
Brak
> tylko kolczyka w pępku ;) A Wy, co o tym sądzicie??
A ja uważam, że każdy człowiek jest indywidualnością i ma prawo ubierać się
zgodnie ze swoim gustem. Takie uroki naszego życią - są i grubi, i chudzi.
Ubiór to jeden ze środków naszej ekspresji, przekazywanie innym jakiejś
informacji o sobie. Pozwólmy ludziom na taki wygląd, na jaki mają ochotę!
Wygląd w pewien sposób świadczy o człowieku. Jeżeli ktoś dobrze się czuje w
spódnicy mini, to jego wybór - uszanujmy to.

--
mangha

Might as well go for a soda, done with your bones so done with the knives
It's a good old time if you don't mind the smell and don't mind the flies!

1. Data: 2002-07-23 18:56:18

Od: "Anastazja" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Wygląd w pewien sposób świadczy o człowieku. Jeżeli ktoś dobrze się czuje
> spódnicy mini, to jego wybór - uszanujmy to.

Oczywiście, zgadzam się z tym jak najbardziej. Chodziło mi jedynie o
polemikę na temat naszych upodobań. Choć podobno o gustach się nie
dyskutuje, coś się o nich myśli...

Zdroofka,
A.

1. Data: 2002-07-23 21:11:54

Od: "Mangha de Luxe" <R...@W...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anastazja" <a...@p...fm> napisał
> Oczywiście, zgadzam się z tym jak najbardziej. Chodziło mi jedynie o
> polemikę na temat naszych upodobań. Choć podobno o gustach się nie
> dyskutuje, coś się o nich myśli...
Oczywiście, mnie z kolei bardzo razi smród ludzki - tyle ludzi wokoło
śmierdzi! A kupując w sklepach to naprawdę ciężka sprawa - jak te
sprzedawczynie z nimi wytrzymują, to ja się dziwię. W ludziach nie znoszę
także brudu.

--
mangha

Do what thou wilt shall be the whole of the Law.

1. Data: 2002-07-23 23:04:10

Od: "Siralos- obcy" <s...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście, mnie z kolei bardzo razi smród ludzki - tyle ludzi wokoło
> śmierdzi!

Byc moze nalezysz do ludzi o czulszym zmysle powonienia. Tacy ludzie mają
czasami niezbyt przyjemne życie... zwłaszcza podróżując autobusami i
tramwajami ;-) Jezeli tak mocno odczuwasz zapachy to miałabyś szanse zostac
keeperką od perfum - nie wiem czy na ten zawód istnieje jakas nazwa
osobna, ale "keeper" to osoba o wyjątkowo czułym smaku próbująca smaku win
zawodowo. Jezeli masz taki czuły nosek to skontaktuj sie z firmami które
szukają takich ludzi, może to bedzie początek kariery kompozytorki perfum?
:)

>W ludziach nie znoszę
> także brudu.

heh ...
...ja tez, zwlaszcza brudu moralnego, bo taki fizyczny to można łatwo zmyć
:)

Obcy

nieszczesny wasik
No jak w raju !