Dieta Montignac

11. Data: 2002-02-21 10:57:43

Temat: Re: Dieta Montignac
Od: "Dorota Orzeszak" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Candeo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:3c74cf43@news.vogel.pl...
> Ciekawi mnie jeden fakt... Po jakim upływie czasu zauważyłaś ubytek wagi?
> Stosuję dietę Montignac'a
> od 1,5 tyg i wskazówka wagi ani drgnie :-/. Wprawdzie chcę zrzucić
niewiele,
> bo jakieś 4kg, nie mniej
> jednak chciałabym wiedzieć jak długo mam czekać na efekty.

Hi,
Sama jestem na tej diecie od ponad 4 tygodni :)
Po pierwszym tygodniu waga mi nie drgnela wogole.... bylam lekko podlamana,
ale po 2 tygodniach ( raz na tydzien sie waze) okazalo sie ze zaczelam
chudnac.
Teraz schudlam juz ponad 5 kg, ale zdarzaja mi sie odstepstwa od diety ( raz
w tygodniu kieliszek bayleysa do kawy, czy spagetti zjedzone na miescie).
Na www autora diety zalecana jest scisla dieta przez 8 tygodni. Mysle, ze w
tym okresie spokojnie zrzucisz zbedne kilogramy.
Mnie pozostalo jakies 4 jeszcze.....no moze 5 kg :)

Zycze powodzenia :)
Valentine

12. Data: 2002-02-21 12:29:10

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Chanas <j...@u...lodz.pl> wrote:
> Cześć, mam pytanie czy jecie rano owoce co do chlebka?

Tak, ja rano zawsze jadlam kiwi i pol grejfruta a po pol
godzinie chlebek z dzemem slodzonym sokiem z winogron i
naturalny jogurt.

Bylam na tej diecie jakies 3 miesiace, schudlam 12 kg, od
pol roku nie stosuje sie wogole do jej zasad, pozwalam sobie
na bardzo duze odstepstwa i nic nie przytylam:-)))

Pozdrawiam, megi:-)

13. Data: 2002-02-21 12:29:20

Od: "Joanna Chanas" <j...@u...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć, mam pytanie czy jecie rano owoce co do chlebka?
Użytkownik "Dorota Orzeszak" <d...@a...com.pl> napisał w
wiadomości news:a52juh$61i$1@sunflower.man.poznan.pl...

14. Data: 2002-02-21 12:49:13

Od: "Joanna Chanas" <j...@u...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie lubię jogurtu naturalnego, stosuję kefir. zawartość tłuszczu jest
podobna. Myślisz, że może być kefir?
Użytkownik "Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisał w
wiadomości news:a52p6m$4fp$1@korweta.task.gda.pl...

15. Data: 2002-02-21 12:52:43

Od: "Candeo" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rano ze względu na brak czasu (po zjedzeniu owoców należy odczekać pół
godziny
zanim przystąpi się dalszego posiłku) jadam jedynie chleb z białym serkiem
0% tłuszczu,
papryką, pomidorem lub ogórkiem. Jestem jednak na diecie zaledwie 1,5 tyg i
nie wiem
jeszcze czy jest to dobry sposób ;-)
Pozdrawiam
Candeo

16. Data: 2002-02-21 13:01:31

Od: "Dorota Orzeszak" <d...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Chanas" <j...@u...lodz.pl> napisał w wiadomości
> Cześć, mam pytanie czy jecie rano owoce co do chlebka?

Ja jem owoce w drodze do pracy. Po jakims czasie w pracy zjadam serek bialy
+ dodatki (dzem, warzywka) + jogurt natutalny bez cukru. Czasami zjadam
tunczyka z ogorkiem kiszonym lub jakas inna rybke.
Co do chleba to ja wogole zrezygnowalam z pieczywa.

Valentine

17. Data: 2002-02-21 14:22:27

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Chanas <j...@u...lodz.pl> wrote:
> Nie lubię jogurtu naturalnego, stosuję kefir. zawartość tłuszczu jest
> podobna. Myślisz, że może być kefir?

Tak, mysle, ze spokojnie mozesz jogurt zastapic kefirem,
chodzi o to, zeby po kazdym posilku zjesc/wypic odluszczony
nabial. Jesli jesz np. chleb z bialym serem, nie musisz
wypijac juz jogurtu ani kefiru.

Pozdrawiam, megi:-)

18. Data: 2002-02-21 14:43:20

Od: "Marudasek" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

a ja mam pytanko dotyczące chleba jaki konkretnie tzn jakiej firmy
kupujecie...żeby nia miało cukru..a soki sami wyciskacie czy
kupujecie, i może ktos zna jakis fajny sklep ze zdrową zywonścią,
bogato zaopatrzony w Warszawie?
pozdrawiam serdecznie
Kasia

19. Data: 2002-02-21 15:15:26

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marudasek" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> kupujecie...żeby nia miało cukru..a soki sami wyciskacie czy
> kupujecie, i może ktos zna jakis fajny sklep ze zdrową zywonścią,

No właśnie! Czarnyjanku, może wiesz, jaki chleb nie ma cukru???
Czy w ogóle taki chleb można kupić???

20. Data: 2002-02-21 18:21:39

Od: "Candeo" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na przykład Pumpernikiel firmy Mestemacher nie zawiera cukru, występuje
jednak w kilku rodzajach, dlatego należy zwrócić dokładną uwagę, czy aby
w skład produktu nie wchodzi karmel.
Candeo

Dieta skuteczna
Jak przytyc?