Literatura

1. Data: 2002-02-17 12:00:04

Temat: Literatura
Od: "kkkk" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podajcie mi proszę literaturę do diety odchudzającej.

2. Data: 2002-02-17 19:11:15

Temat: Re: Literatura
Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedna z lepszych pozycji na rynku o powyzszym temacie.
Jan Kwasniewski "Zywienie optymalne" .
Obecnie dostepne nowe wydanie.
Pozdrawiam
tom

3. Data: 2002-02-18 05:24:29

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ^ToM^ <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4ov8b$7th$...@n...onet.pl...
> Jedna z lepszych pozycji na rynku o powyzszym temacie.
> Jan Kwasniewski "Zywienie optymalne" .

Ja radze aby nie pozostawac przy tej jednej
pozycji a jezeli ktos czuje, ze nie jest odporny
na manipulacje to lepiej sobie darowac.

> Obecnie dostepne nowe wydanie.

Firma sie rozwija a wy jestescie darmowymi
akwizytorami, przypomina mi to Swiadkow Jehowy :(

pozdrawiam Chaciur

4. Data: 2002-02-18 06:37:46

Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Firma sie rozwija a wy jestescie darmowymi
> akwizytorami, przypomina mi to Swiadkow Jehowy :(

A który, "chcący się rozwijać" autor zgadza się na nieograniczone kopiowanie
jego książek ?
Zresztą można ściągnąć bezpłatnie z i-netu przepisy , tabele i główne zasady
ZO i bez żadnych kosztów zacząć jego stosowanie...

"Jadarek" - Dariusz Kral

5. Data: 2002-02-18 06:46:53

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jadarek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...

> A który, "chcący się rozwijać" autor zgadza się na nieograniczone kopiowanie
> jego książek ?

to jasne, choc sa autorzy, ktorzy na to pozwalaja

> Zresztą można ściągnąć bezpłatnie z i-netu przepisy , tabele i główne zasady
> ZO i bez żadnych kosztów zacząć jego stosowanie...

Mnie raczej interesuje Wasz zapal, do gloszenia jedynie
slusznej sprawy. Czy jest w ksiazce napisane, ze powinniscie?
Wiem ze jest konto i 'trzeba wplacac', ale czy sa zachety
do gloszenia slowa?

pozdrawiam Chaciur

6. Data: 2002-02-18 07:18:56

Od: "Karolina" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik chaciur <g...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4q83r$e71$...@n...tpi.pl...

> Mnie raczej interesuje Wasz zapal, do gloszenia jedynie
> slusznej sprawy.

A Ty, jak byś miał lek na raka i cukrzycę, to schowałbyś go do szafki i
zamknął na kłódkę, żeby nikt się nie dowiedział? Dlaczego, jeżeli ktoś robi
coś bezinteresownie, to zaraz jest uważany za sekciarza, czy z naszym
społeczeństwem jest już tak źle?

Pozdrawiam,
Karolina

7. Data: 2002-02-18 07:58:03

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karolina <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4q9nt$sgl$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik chaciur <g...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:a4q83r$e71$...@n...tpi.pl...

> A Ty, jak byś miał lek na raka i cukrzycę, to schowałbyś go do szafki i

Jezeli nawet jest prawda to co piszesz, to moze jest to
dieta dla ludzi ciezko chorych i to na okreslone choroby.
I mysle, ze lepszy efekt by dalo dostarczenie nie
smalcu ale nierafinowanych olejow roslinnych.
Wiesz czym sie karmi swinie? np zluzytym olejem
smazalniczym. I tym chcecie leczyc raka?
Przeciez pasze zwierzat czesto sa szkodliwe
ale nikt sie tym nie przejmuje bo maja przed
soba np. rok zycia, czyli wielokrotnie mniej niz im
dala natura. W tak krotkim czasie nie zachoruja
zyjac nawet w okropnych warunkach. Ale takie
rzeczy nie zaprzataja glowy superdrapieznikow.

> zamknął na kłódkę, żeby nikt się nie dowiedział? Dlaczego, jeżeli ktoś robi
> coś bezinteresownie, to zaraz jest uważany za sekciarza, czy z naszym
> społeczeństwem jest już tak źle?

Ja doceniam, ze sa ludzie, ktorzy robia cos za darmo,
tylko ni jak nie ma sie to do teorii Kwasniewskiego.
Moze to jasniej napisze: optymalni mowia, ze sa superdrapieznikami,
bezwzglenie chca eksploatowac slabszych od siebie,
a tu nagle taki altruizm w sprawie akwizycji.
Jezeli ta wasza dieta jest tak cudowna to namawiam Was
do odciecia sie od chorych teorii pana Kwasniewskiego.
Niech kazdy tlusto sie odzywiajacy napisze jasno co mysli
o tych jego 'Ludziach' i 'ludziach' no przeciez to nie boli, a dopoki
tego nie zrobicie to bede Was uwazal za sekte.

pozdrawiam Chaciur

ps. moze Ty jestes rozsadna dziewczyna i sie nad tym
zastanowisz

8. Data: 2002-02-18 08:56:47

Od: "Karolina" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik chaciur <g...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4qc99$mtk$...@n...tpi.pl...

> Jezeli nawet jest prawda to co piszesz, to moze jest to
> dieta dla ludzi ciezko chorych i to na okreslone choroby.

No, to już zrobiliśmy jeden krok naprzód :-)

> I mysle, ze lepszy efekt by dalo dostarczenie nie
> smalcu ale nierafinowanych olejow roslinnych.

To tłuszcze wielonienasycone. Tych akurat ludziom za wiele nie potrzeba.

> Wiesz czym sie karmi swinie? np zluzytym olejem
> smazalniczym. I tym chcecie leczyc raka?

Nikt tak nie twierdzi.

> [...]
> dala natura. W tak krotkim czasie nie zachoruja
> zyjac nawet w okropnych warunkach. Ale takie
> rzeczy nie zaprzataja glowy superdrapieznikow.

Zaprzątają bardziej, niż Ci się wydaje.

> Ja doceniam, ze sa ludzie, ktorzy robia cos za darmo,
> tylko ni jak nie ma sie to do teorii Kwasniewskiego.

No, nieee, ręce opadają...

> [...]
> Niech kazdy tlusto sie odzywiajacy napisze jasno co mysli
> o tych jego 'Ludziach' i 'ludziach' no przeciez to nie boli,

Ten temat był już wielokrotnie poruszany. Poglądy poglądami, a praktyka
praktyką. Co ma piernik do wiatraka? Rozmawiamy tu o DIECIE, sposobie
odżywiania, teorię o Ludziach przywlekli na grupę sami wegetarianie.

a dopoki
> tego nie zrobicie to bede Was uwazal za sekte.

Muszę szczerze przyznać, że nic mnie nie obchodzi, za co nas będziesz
uważał.

Pozdrawiam,
Karolina

PS. Może nie tylko ja się powinnam zastanowić.

9. Data: 2002-02-18 09:06:43

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "chaciur" <g...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Mnie raczej interesuje Wasz zapal, do gloszenia jedynie
> slusznej sprawy. Czy jest w ksiazce napisane, ze powinniscie?
> Wiem ze jest konto i 'trzeba wplacac', ale czy sa zachety
> do gloszenia slowa?

Miałam przyjemność przeczytać tą książkę całkiem niedawno i tam jest
wyraźnie napisane, ze nie ma sensu nikogo do diety namawiać, bo i tak
przeciętny człowiek tego nie zrozumie i osobę namawiającą do tej diety mogą
spotkać tylko szykany... Szczerze mówiąc to nie wiem dlaczego ktokolwiek
próbuje kogokolwiek do tego namawiać... Hmm... Oczywiście czym innym jest
informowanie, że takie coś istnieje... jak to zrobił Tom...
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

10. Data: 2002-02-18 09:36:41

Od: "chaciur" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karolina <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a4qfn1$s6k$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik chaciur <g...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:a4qc99$mtk$...@n...tpi.pl...

> No, to już zrobiliśmy jeden krok naprzód :-)

To zaden krok, ja dopuszczam taka mozliwosc.
Leczenie cukrzycy dieta jest dosc popularne,
raka tez, i to nie tylko za pomoca optymalnej diety.

> To tłuszcze wielonienasycone. Tych akurat ludziom za wiele nie potrzeba.

Na ten temat prosilbym szerzej, nikt tu jeszcze tego nie
wyjasil. Co zlego jest w wielonienasyconych?

> Nikt tak nie twierdzi.

??? No przeciez Wasza dieta opiera sie o tluszcze
zwierzece, boczek to dla Was 'chleb powszedni'

> Zaprzątają bardziej, niż Ci się wydaje.

Ciesze sie, ze Tobie zaprzataja. To moze zrobmy cos w
tym kierunku?

> No, nieee, ręce opadają...

Nie pekaj.;) Ja naprawde tak mysle. Teorie Kwasniewskiego
dotyczace zycia sa niebezpieczne. Co do diety to jeszcze
nie wiem nic pewnego.

> Ten temat był już wielokrotnie poruszany. Poglądy poglądami, a praktyka
> praktyką. Co ma piernik do wiatraka? Rozmawiamy tu o DIECIE, sposobie
> odżywiania, teorię o Ludziach przywlekli na grupę sami wegetarianie.

To jestes w stanie publicznie przyznac, ze Kwasniewski
bredzi czy nie?

> a dopoki
>
> Muszę szczerze przyznać, że nic mnie nie obchodzi, za co nas będziesz
> uważał.

A dla mnie kazdy sie liczy, Ty tez.

> Pozdrawiam,
> Karolina
>
> PS. Może nie tylko ja się powinnam zastanowić.

Dzieki swojej nieprzecietnej intuicji domyslam sie,
ze chodzi o mnie ;). Ok! caly czas sie zastanawiam,
i Ty mi w tym pomagasz.

pozdrawiam Chaciur

Dieta Montignac
Dieta skuteczna