Re: Dieta Optymalna

From: "alf" <s...@a...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dieta Optymalna
Date: Mon, 25 Feb 2002 14:10:38 +0100

"veronika" <v...@i...mikrus.pw.edu.pl> wrote in message
news:a5bloj$r7b$1@sunsite.icm.edu.pl...

> bardziej
> bylo

> na necie znalazlam strone o opty i tam byl przykladowy jadlospis....
> http://www.republika.pl/ikoiko/jadlospis.html
> codzinnie prawie 3000 kcal.... a z tego co wiem, to dla kobiet dzienna
> 'dawka' wynosi cos kolo 1500 - 1800...
> czy przy takim odzywianiu naprawde mozna schudnac???

zeby schudnac trzeba dawke tluszczu zmniejszyc (jednak nie mniej niz
dwukrotnosc podazy bialka) wtedy wywoluje sie spalanie wlasnego
tluszczu
w poczatkowym okresie diety jest to o tyle latwe ze organizm
slabiej na poczatku trawi tluszcze wiec chetnie pali wlasne

ja schudlem zaledwie 6-7 kg (w/g ustawy nie mialem nadwagi :)
a poniewaz w miedzy czasie zbudowalem troche miesni
to oceniam laczny ubytek tluszczu na jakies 10 kg
moge przeslac zdjecie (ale nie wiem co moja malzonka na to ;-))))

PS a do normalnego funkcjonowania z czasem zaczyna wystarczac
coraz mniej energii (ja obecnie pobieram ponizej 2000kcal)
obecnie jem wtedy kiedy mam czas i ochote
przewaznie 2 razy dziennie