Re: Dieta Optymalna

From: "druid" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dieta Optymalna
Date: Mon, 25 Feb 2002 21:38:52 +0100

Troche to dziwne bo z tego co mi wiadomo błonnik jest potrzebny ponieważ to
on właśnie czyści jelita i wchłania toksyny oraz inne substancje
szkodliwe.Tak się składa że przeczytałem niniejszy artykuł i jest to marny
argument na poparcie ,gdyż jedno takie badanie to zamało, pozatym błonnik
zapobiega jeszcze innym chorobą co zresztą tam było napisane.Radzę poczytać
artykuł z ,,Moje Zdrowie" luty 2002 .doc.dr hab Aleksandra Ożarowskiego
.Nara.
Użytkownik Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a5aiun$8hk$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "druid" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Nadmiar błonnika nie jest wskazany.
> Ile to nadmiar? Ano tyle kiedy jesz dla samego błonnika, bo coś go ma.
> Badania wykonane przez naukowców z Harvard Uniwersyty wykonywane przez 16
> lat na grupie 88 tysięcy pielęgniarek wykazały niewielką korelację
dodatnią
> między spożywaniem błonnika, a zachorowalnością na raka jelita grubego.
> Znaczy to, że większy był procent zachorowalności wśród osób, które
> spożywały błonnika więcej.
> http://www.gazeta.pl/alfa/artykul.jsp?xx=62448&dzial
=02060902