Re: Dieta Optymalna

Data: 2002-02-27 12:04:03
Temat: Re: Dieta Optymalna
Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl>

> Od ludzi chorych mozna wyciagnac cały majatek wzamian za obietnice
> wyzdrowienia.Tonacy nawet diety optytmalnej się chwyta.
> Macie system marketingowy nastawiony na zdesperowanych chorych ludzi .Czy
> jest moralne??

Pobyt w Arkadii to nie majątek, prądy selektywne to 1 zl za minutę, lekarz
bierze za wizytę tyle co normalny (?) a znam przypadki gdzie nie biorą wcale
pieniędzy od najbiedniejszych pacjentów (dr. Staniszewska z Tychów i
dr.Wróbel z Opola) . Stowarzyszenie zwraca najuboższym koszty wizyt i
zabiegów prądami (na wniosek zainteresowanego i potwierdzony opinią
lekarza).

A czy moralne jest to , że przez tyle lat nikt nie podjął się badań , żeby
potwierdzić lub zaprzeczyć temu co Jan Kwaśniewski twierdzi mając tak wiele
przypadków spektakularnych wyleczeń ? A jeśli faktycznie potwierdzenie
przyjdzie ale z zagranicy to wtedy uwierzycie ? Niezadługo będzie dostępny w
i-necie program, który wyemitowano w telewizji w Niemczech (ani słowa o DO i
Kwaśniewskim ;-) ) obalający mity o żywieniu, cholesterolu i rynku
farmaceutycznym (trwa tłumaczenie komentarza). ONI już na to wpadli ale
pewnie nie przyznają się, że Polak był pierwszy. Zrobią szybciutko badania i
zastosują z pożytkiem dla siebie a my będziemy się ciągle stać w miejscu...

> a reszta pod spodem to juz reklama,ktora wciskacie w kazdym miejscu czesto
bez
> związku z tematem

No.. może i racja ale pisaliście, że nie ma Optymalnych ze stażem powyżej 5
lat i dlatego chciałem wykazać , że dopiero w tym okresie "sprawa DO"
nabrała rozgłosu a to dzięki wydaniu kilku nowych książek.

"Jadarek" - Dariusz Kral