Re: Dieta Optymalna

Data: 2002-05-10 11:23:51
Temat: Re: Dieta Optymalna
Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl>

> Optymalni VIPowie wyciągają kasę od szeregowych baranków. Przeczytaj
> artykuły napisane przez byłego prezesa optymalnych. Oficjalna organizacja
> optymalnych to sitwa rodzierająca składki między siebie jak stado sępów.

Trochę późnawo ale...

Składki ( 5 zł na kwartał) zostają w Oddziałach Stowarzyszenia na cele
statutowe (wynajem sali, śmietanka to kawy... ;-))) ). Do tej pory tylko
wpisowe (10 zł) było przekazywane do Zarządu w Jaworznie ale w nowym
statucie ma być to również zmienione (wpisowe zostanie w Oddziałach). Na
ostatnim "walnym" Prezes powiedział, że Zarząd będzie pomagał (bezzwrotne
pożyczki, pomoc merytoryczna) w uruchomianiu produkcji "zdrowej" żywności.
Już dzisiaj Optymalni z kilku Oddziałów uruchomili kurniki gdzie to kurki
karmi się ziarnem i robaczkami. Kury biegają po łące a koguty robią to do
czego zostały stworzone :-))). Takie niewielkie kurniki pozwalają
zaopatrywać się w jajka lokalnej (optymalnej) społeczności po kosztach i co
najważniejsze jest pewność co do jakości jajek. Udało się również
"uratować" trzy rasy świń (AR w Poznaniu), z których to wyroby były bardzo
pożądane na stołach przedwojennej Europy. Zapamiętałem tylko nazwę jednej
rasy -"złotnicka pstra". Stowarzyszenie ma ułatwiać pozyskiwanie materiału
(?) do hodowli przez optymalnych rolników (czy hodowców).

A "byłego prezesa" nie ma bo ponownie wybraliśmy na to stanowisko Adama
Janego.
Wcale nie twierdzę, że nasze stowarzyszenie jest wolne od nieprawidłowości
chociaż kontrole skarbowe i komisji rewizyjnej nic nie wykryły.

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral