Dieta Optymalna-pytanie

11. Data: 2004-11-25 08:36:44

Temat: Re: Dieta Optymalna-pytanie
Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> o tym pisałem juz 3 lata temu,pierwszymi oznakami rozłamu było odsuniecie
> morgano i zurka od koryta

Nie znam tej historii i nie jestem pewna czy chce ja poznac

> nie dotyczy wszystkich ,którzy wiazali z DO jakies nadzieje .niestety nie
> wszystkim wiara pomogła .zła dieta + wiara to nie zawsze wystarcza

U mnie to byl eksperyment i jak dotad jestem zadowolona.

> pieniądze i chciwosć zgubiły optymalnych biznesmenów. za duzo chcieli
> zarobić na ludzkim nieszczesciu

Taka jest w wiekszosci natura ludzka i trudno zakladac, ze pod wplywem diety to
sie zmieni.

> mną

> spokoj
>
> dlaczego sadzisz ,że dieta kwasniewskiego jkest dla ludzi i niskim
> IQ???kiedy doszłaś do tego?

Czlowiek prosty, nie skazony swoja "wysoka inteligencja" troche inaczej patrzy
na swiat. To sa moje obserwacje z wlasnego podworka.
Do pewnych rzeczy dochodzi sie w miare uplywu lat, a u mnie tych latek jak
wiesz jest juz sporo.

pozdro Dana , dawne jaico?

12. Data: 2004-11-25 08:51:24

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

dana napisał(a):

> O moją inteligencję się nie obawiaj, bo do mojego IQ - 140 to Ci chyba wiele
> brakuje... i nie sądze abym miał nie sprawny umysł, skoro mając już 19 lat
> opracowałem 18 patentów z chemii, z których obecnie kila wykorzystuje wojsko.
> Więc się ode mnie odp...

to czarnyjanek tak gdzies napisal?

pozd
WiRAHA

13. Data: 2004-11-25 09:01:01

Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to czarnyjanek tak gdzies napisal?
>
> pozd
> WiRAHA

Skad taie podejrzenie? Napisal to "piecio letni" optymalny.
No, chyba ze Czarnyjanek ma kilka ksywek.
Dana

14. Data: 2004-11-25 09:23:56

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

dana napisał(a):

> Skad taie podejrzenie? Napisal to "piecio letni" optymalny.
> No, chyba ze Czarnyjanek ma kilka ksywek.
> Dana

napisalas pod jego postem, wiec pomyslalem, ze cos takiego kiedys
popelnil. bo tekst jest piekny :)

pozd
WiRAHA

15. Data: 2004-11-25 09:37:00

Od: "dana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> napisalas pod jego postem, wiec pomyslalem, ze cos takiego kiedys
> popelnil. bo tekst jest piekny :)
>
> pozd
> WiRAHA

Sorki, to bylo w odpowiedzi do Jurka.
Takich pieknych tekstow jest sporo, tylko nie sa dostrzegane, albo nie chca byc

pozdro Dana

16. Data: 2004-11-25 11:23:24

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

dana w wiadomości news:5b3d.000017a3.41a5a7bb@newsgate.onet.pl pisze:

> Sorki, to bylo w odpowiedzi do Jurka.
> Takich pieknych tekstow jest sporo, tylko nie sa dostrzegane, albo nie
> chca byc

Staram sie jak moge, naprawde.

--
Jeżeli coś pomaga na wiele chorób to znaczy,że jest niewiele warte i tylko chodzi o
pieniądze. - [HALA]

17. Data: 2004-11-25 11:30:23

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości

> to czarnyjanek tak gdzies napisal?

no wiesz :))
taki tekst to moze optymalnyjanek by popelnił ale nie czarnyjanek :))

poczytaj linki które zapodałem na poczatku watku ,ten cytat pochodzi z
jednego z linków

18. Data: 2004-11-25 11:34:52

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czlowiek prosty, nie skazony swoja "wysoka inteligencja" troche inaczej
patrzy
> na swiat. To sa moje obserwacje z wlasnego podworka.

niskie IQ połaczone z brakiem elementarnej wiedzy wystawia takiego człowieka
na żer przeróznej masci cwaniaczków,którzy dla zysku sa w stanie zrobic
wszystko

> Do pewnych rzeczy dochodzi sie w miare uplywu lat, a u mnie tych latek jak
> wiesz jest juz sporo.

madrosć nie ma wiele wspólnego z wiekiem ,chociaz wiele starszych osób
chciałoby aby tak było,ale niestety sa to tylko pobozne zyczenia,które maja
dowartosciowac ....

19. Data: 2004-11-25 11:38:20

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> Sorki, to bylo w odpowiedzi do Jurka.
> Takich pieknych tekstow jest sporo, tylko nie sa dostrzegane, albo nie
> chca byc
>
> pozdro Dana

a teraz jeszcze sie wysil i napisz co ten "cytat" ma wspolnego ze mna? bo to
ze czytasz grupe (n.d.o.i.) i wylapujesz tylko to jedno zdanie z czyjejs
wypowiedzi to swiadczy tylko o zamilowaniu do manipulacji.

Jurek

20. Data: 2004-11-25 11:39:36

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news:

> Staram sie jak moge, naprawde.

widocznie juz bardzo nie wiele mozesz :(

Jurek

gdzie dieta bezbiałkowa
Chudnij z olowkiem na gazeta.pl :->
czy można stosować dietę kopenhaską w bardzo wczesnej ciąży?
MERIDIA?
Super sprawa