Re: Dieta Optymalna w odwrocie?!

From: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dieta Optymalna w odwrocie?!
Date: Wed, 12 Jan 2005 16:16:18 +0100
Sender: c...@p...onet.pl@ph199.legnica.sdi.tpnet.pl

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@o...pl> napisał w
wiadomości news:cs1eat$n7j$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> No to zrobię Ci chyba miłą przysługę :)
>
> Jutro do południa prawdopodobnie jest powtórka dzisiejszego
> programu o godz. 10.15 "JA TYLKO PYTAM". Dzisiaj widziałam tylko
> ostatnie dwie minuty tego godzinnego programu :/

no i jak obejrzalaś ?? podziel sie z nami swoja refleksją na temat tego
programu.

debeściakiem był pala jak zauwazył w jakim doborowym towarzystwie się
znalazł i ,ze nie ma szans na przebicie swojego rozmówcy.chwile wczesniej
optymalna nie zauwazyła,ze robi z siebie posmiewisko na oczach telewidzów i
zaczeła standardowy optybełkot o leczeniu chorób nieuleczalnych i nabywaniu
madrosci wraz z tłuszczem.gzyra z żona tez nie wypadli za ciekawie ze
wzgledu na swój niezdrowy wyglad (ogólnie sprawiali wrazenie wycieńczonych,
no i te wielkie oczy u niej i u niego,bedace oznaka złego odzywiania). w
ich przypadku na plus trzeba zapisac ,że nie bredzili za dużo o ideologii
moze to przez pale ,ktory powiedział wiekszośc za nich.krisznowców pomine bo
oni tylko sobie pospiewali i poegzaltowali sie nad własnymi
wyrobami.breatharian pomine bo byli najlepsi a z optymalnymi tworzyli
doskonale uzupełniająca sie grupe rozrywkową ,chociaż przebili optybełkot w
takich dziedzinach jak dobre samopoczucie ,długość zycia ,kondycja fizyczna
( w psychicznych odlotach był remis) no i oczywiscie wykryli większą ilośc
spisków jakie dokonywały sie i dokonuja na ziemi.
o ilosci orgazmów ,zmianie swojego DNA czy braku potrzeby oddychania nie
wspomne przez grzeczność aby nie wpedzac w kompleksy optymalnych ,który
jeszcze takich rzeczy nie potrafia ,aczkolwiek odnosze wrazenie ,ze sa juz
blisko tych stanów swiadomości