Re: Dieta Optymalna w odwrocie?!

Data: 2005-01-14 09:24:03
Temat: Re: Dieta Optymalna w odwrocie?!
Od: "dana" <d...@a...pl>

> ze

> chyba nie zrozumiałaś tego fragmentu .zaczeło sie od krytyki chleba i
> dodawanej do niego swińskiej szczeciny, a nastepnie gzyra zwrócił uwage ,że
> teraz dodaje sie do chleba włosy hindusów . zwróc uwage ,ze nie robia tego
> weganie ani wegetarianie tylk piekarnie ,ktore wypiekaja chleb,ktory jest
> dostępny w sklepach.było o tym juz kiedyś na grupie. poszukaj w archiwum.

Wyglada na to ze nic nie zrozumialam.
Polskie piekarnie dodaja wlosy Hindusow i polskie sklepy sprzedaja??? Dalej nie
kumam. Kojarzy mi sie to z czyms w rodzaju polkanibalizmu.
Jak to sluchalam, to widzialam oczami wyobrazni wiedzmy przyrzadzajace o
polnocy rozne mikstury z roznych dziwnych skladnikow. Alem glupia!

> wytwarzajacy
> na moj
>
> może nie masz przetartych szlaków metabolicznych ;)) optymalna w studio
> próbowała przelicytowac bretharian ,dopiero pala zorientował sie,ze jest
> nabijany w butelke przez prowadzących. ale zdazył powiedzieć ,że jako
> lekarz po przeczytaniu ksiązki kwasniewskiego doznał oswiecenia i od
> nastepnego dnia zaczał stosowac diete optymalna. a mnie zastanawiało jak on
> przeszedł te fragmenty mistyczne na których dieta sie opiera moze nie czytał
> zbyt dokładnie i teraz żle stosuje diete optymalną

Pewnie ominal. Czytanie ma to do siebie, ze mozna pewne fragmenty opuscic.

> czy pala ma nadwage czy to tylo takie moje wrazenie??

Drugi podbrodek na pewno.Nigdy wczesniej go nie widzialam.

> pewnie
>
> podobne teksty to domena kwasniewskiego.jego teksty o dzieciach i
> dorastaacych dziewczynkach

Nigdy nie slyszales i nie czytales o kobietach "nieczystych"? W pewnych krajach
pewnie i do dzisiaj tak uwazaja.

pozdro dana