Dieta cholesterolowa

31. Data: 2003-09-18 08:49:27

Temat: Re: Dieta cholesterolowa
Od: SnIFeR <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego tosty to trucizna?
Czy można używać miodu zamiast cukru?

MaR

32. Data: 2003-09-18 14:00:42

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik SnIFeR napisał:

> Dlaczego tosty to trucizna?
> Czy można używać miodu zamiast cukru?
>
> MaR

Po pierwsze chleb- z białej mąki, wysokooczyszczony z dodakiem
polepszaczy-specjalnie tostowych, do tego masło( nie mam nic przeciwko
masłu,ale nie z chlebem białym) i ser.Mieszanka
weglowodnaowo-bialkowo-tluszczowa.Moze o to chodzilo-usiluje zgandac.
Miod-A czy musisz w gole cos uzywac do slodzenia.Musisz slodzic?
U mnie miod jest na rowni z cukrem, wbrew wszystkim doniesieniom o jego
zdorwych wlasciwosciach.Hafsa
PS Tnij zbedne cytaty i odpowiadaj pod postem
--
mój adres:
h...@p...onet.pl

33. Data: 2003-09-18 14:36:17

Od: "Karolina Matuszewska" <g...@i...pl.antyspam> szukaj wiadomości tego autora

In news:bkahko$co1$1@inews.gazeta.pl,
slawek <slawekopty(usun)@gazeta.pl> typed:

> Oj Młoda Damo lepiej aby o twojej mądrości wypowiadali się inni ;)))

Byle nie ci, co pisza tak absurdalne kwestie, jak powyzsza.

Pozdrawiam,
Karola

34. Data: 2003-09-20 11:12:30

Od: " " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a):

> [...]
> glukoza 104 70 - 110
> cholesterol 218 120 - 200
> triglicerydy 85 60 - 165
> HDL 44,5 35 - 90
> LDL 156,5 40 - 130"
>

> "Cholesterol nie wiem dlaczego stale mi wzrasta, miałem na początku diety
> 65HDL przy ogólnym 285, pozniej ogolny cholesterol wzrósł do 318,
najgorsze
> jest to, że HDL spadł mi do poziomu 48. DO trzymam wzorowo, z dokładnością
> wręcz do grama. Wytyczne (ile B, T, W) mam z arkadii. Proszę o jakąś radę."
>
> Wszystkie cytaty z grupy dieta.optymalna

Do wszystkich, którzy mają problemy na ŻO - trzeba wziąć pod uwagę, że inne
proporcje stosuje się na początku żywienia, a inne po przebudowie organizmu,
co w zależności od wieku trwa od 1 do 3-4 miesięcy. Poczytajcie w książkach!
Jestem na ŻO siódmy rok i wszystko jest OK, czuję się rewelacyjnie, a wyniki
badań mam "pokazowe".

35. Data: 2003-09-20 16:25:08

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik w wiadomości news:bkhcmu$mq5$1@inews.gazeta.pl pisze:

> [...]
> miesięcy. Poczytajcie w książkach! Jestem na ŻO siódmy rok i wszystko
> jest OK, czuję się rewelacyjnie, a wyniki badań mam "pokazowe".

Chyba nie bardzo, bo nazwisko Ci gdzies zniknelo.

Cooler, na IŻO(*) dwunasty rok i OK

(*) Indywidualne Żywienie Optymalne - w tym przypadku dieta
laktowegetarianska

36. Data: 2003-09-20 16:41:58

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bkhv47$fvi$1@inews.gazeta.pl...

> Chyba nie bardzo, bo nazwisko Ci gdzies zniknelo.
>
> Cooler, na IŻO(*) dwunasty rok i OK
>
> (*) Indywidualne Żywienie Optymalne - w tym przypadku dieta
> laktowegetarianska

:)))))))))))
Eh... Marcinku, jesteś napradę uroczy! :)

37. Data: 2003-09-21 17:53:34

Od: " " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> napisał(a):

> Chyba nie bardzo, bo nazwisko Ci gdzies zniknelo.

Nie znjiknęło, tylko nie podałam.

38. Data: 2003-09-22 10:32:17

Od: " goondoljerzy" <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kafka <i...@N...pl> napisał(a):

> Ludzie na DO twierdza, ze nie cholesterol jest przyczyna zawalow, miazdzycy
> i chorob serca. Lekarze odwrotnie.

Jakis czas temu wrzucilem tu teksty dotyczace zagranicznych badan nad
dietami. Trzy watki tak wlasnie zatytulowane. Nie wiem czy komus chcialo sie
to czytac, ale wyraznie nie stwierdzano tam zagrozenia cholesterolowego, a
wprost przeciwnie. Z badan wynikalo, ze ludzie z wyzszym poziomem
cholesterolu sa zdrowsi niz ci z niskim.
Pozdr.
gondoljerzy

39. Data: 2003-09-22 20:04:18

Od: "Zenon Bambuski" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skąd oni to mogą wiedzieć, ci ludzie oczywiście?

Z badan wynikalo, ze ludzie z wyzszym poziomem
> cholesterolu sa zdrowsi niz ci z niskim.
> Pozdr.
> gondoljerzy
W stosunku do jakiego poziomu?, bo wszystko jest względne.
bocio

Kongres Optymalnych
przerwa w atkinsie, bardzo zle
ilosc bialka (MM)