Dieta cud - czyli dieta Kwaśniewskiego w TVN

11. Data: 2008-08-23 18:47:28

Temat: Re: Dieta cud - czyli dieta Kwaniewskiego w TVN
Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tomek w" <t...@w...pl> a écrit dans le message de news:
g8pkks$c7f$...@i...gazeta.pl...

> wy optymalni potrzebujecie... a w sumie niczego nie potrzebujecie. Ja to
> nazywam naturalna selekcja. Prawo Darwina w naturze - zwlaszcza podoba mi
> sie to, ze opty faceci w ogóle nie maja ochoty na seks. Jesli sie nie
> rozmnoza, nie przekaza dalej swoich genów. Caly swiat na tym zyska,
> nieprawdaz?

o rany!!!!!! ale Ty jestes glupi!!!!!!!!

jakies zrodlo tych wypocin? A moze tylko tak sobie, usilujesz pocieszyc
samego siebie ze nie tylko Ty masz problemy z seksem ?
:)))))))))))))))))))))))))

pisz wiecej tomciu, dawno tak sie nie usmialem !

Jurek

12. Data: 2008-08-23 18:51:21

Temat: Re: Dieta cud - czyli dieta Kwaśniewskiego w TVN
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "OlekK" <o...@o...au> napisał w wiadomości

> "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message

y_wiadomosc.html

> Jak to? Przeciez wystepujący tam kardiolog dr Banaszewski wyraznie mówi,
> że ten cholestrol nie boli ale sie rozwija i osiada na ściankach tętnic a
> potem to juz totalna ruina i degrengolada organizmu.

Nie zrozumiałeś mnie. Uważam, że ten kardiolog powinien się zainteresować
takimi przypadkami (POTWIERDZONYMI WYNIKAMI BADAŃ LABORATORYJNYCH) u ludzi,
którzy na diecie optymalnej WYCHODZĄ Z MIAŻDŻYCY, KTÓRĄ MIELI PRZED
ZASTOSOWANIEM DIETY OPTYMALNEJ. Ale oczywiście pana dochtora to nie
interesuje, bo to nie jego interes... ;)))

> I tu się mylisz: jak długo istnieje oraz przymysł spożyczy produkujący
> smaczne, słodkie wyroby w rodzaju Coca Coli itp oraz stowarzyszony z nim
> przemysł produkcji leków antycholesterowych, tak długo dieta
> Kwaśniewskiego nie będzie traktowana serio.
> Swiatem rządzi pieniądz - wszystko inne ma znaczenie drugorzędne.

Nie zrozumiałeś mnie. Dotychczas w ciągu paru lat pojawiło się już kilka
artykułów, wywiadów i reportaży o dr. Kwaśniewskim i jego diecie
optymalnej, i na początku dr. J.K. był w nich traktowany, powiedzmy, z
lekkim przymróżeniem oka. Natomiast powyższa wiadomość jednak już NIE MA
ironicznego wydźwięku (oczywiście jasne, że to dzięki ewidentnym wynikom
owych badań, gdyby nie one - nadal by panowała medialna cisza nt. diety
optymalnej dr. Kwaśniewskiego z wiadomych komercyjnych powodów).

Pozdrawiam
Krystyna
--
Opinia większości jest opinią najmniej zdolnych. Blaise Pascal

13. Data: 2008-08-23 19:46:29

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message

Ależ WIADOMO skąd się bierze cholesterol w ściankach tętnic! Dr Kwaśniewski
doskonale to wytłumaczył w swoich publikacjach, tylko - nie do każdego to
dociera, a i nie każdy CHCE poznać tę zagadkę.

Podaję linki do wszystkich części wykładów dr. Kwaśniewskiego o miażdżycy
dla tych, którzy CHCĄ poznać jej prawdziwą naturę:

http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=418
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=419
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=420
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=422
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=423
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=427
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=428
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=429
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=438
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=439
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=441
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=444
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=418
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=459
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=460
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=461
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=462
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=463
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=465
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=466
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=467
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=418
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=468
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=418
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=506 - Cholesterol a miażdżyca

http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=592
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=593
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=594

Jednym ambicja nie pozwala zaakceptować oczywistych wyjaśnień tego procesu
przez dr. Kwaśniewskiego (w oparciu o wykonane badania naukowe!), a innym
to wyjaśnienie po prostu rozwaliłoby kariery zawodowe! Tu o grubą kasę
chodzi,
o życiowe dramaty panów profesorów, o ich stanowiska... a za nimi całej
reszty średniej i podstawowej kadry pracowniczej w niezliczonych
dziedzinach gospodarki... Dlatego trwa milczenie... Ot, co :[

Krystyna
--
Prawda naukowa stała się dziś towarem, a naukowcy za pieniądze skłonni są
zatajać lub fałszować dane. prof. Wiesław Sztumski, fizyk i filozof

14. Data: 2008-08-24 06:18:51

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

> Ależ WIADOMO skąd się bierze cholesterol w ściankach tętnic! Dr Kwaśniewski
> doskonale to wytłumaczył w swoich publikacjach, tylko - nie do każdego to
> dociera, a i nie każdy CHCE poznać tę zagadkę.

Ewangelia wedlug jana Kwasniewskiego jako metoda naukowa? Zajadow przez
Ciebie dostane... ;P

j.

15. Data: 2008-08-24 06:28:01

Od: "Tico" <to_jest_atrapa@to_jest_atrapa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Krystyno "Opty"

Widzę, że jesteś osobą zorientowaną w temacie, więc może znasz
odpowiedź na moje pytanie zadane w wątku "Dieta optymalna - przepisy?"
Byłbym wdzięczny gdybyś mogła przeczytać moją odpowiedź na uwagi
Jurka dAq odnośnie mojego zapytania. Jest to news z 17-08-2008 08:56.

Jeśli nie masz ochoty tego czytać to zapytam jeszcze raz - gdzie mogę
znaleźć proste przepisy na dania możliwe do przygotowania przez kogoś,
kto nie umie gotować. Chodzi mi o takie przepisy, że pilnując podanych
w nich proporcji wagowych "automatycznie" zachowane byłyby (chociaż
mniej więcej) proporcje TBW zalecane w diecie optymalnej.

Od razu uprzedzę ewentualne uwagi - przestudiowanie tomów teorii nie
zastąpi prób co służy danej osobie, a co nie służy. Nie mam czasu ani
ochoty studiować całej teorii. W końcu gdy idę do lekarza to nie studiuję
farmacji żeby się dowiedzieć jakie działanie ma przepisany mi lek.
Po drugie, widziałem gdzieś w Internecie fragment książki kucharskiej
dr J.K. i nie były to przepisy proste. Chciałem obejrzeć to w księgarni,
ale powiedziano mi, że książka ta była ostatni raz wydana w 2003 r.
Krótko mówiąc nie jestem zbyt wybredny, mogę jeść wyłącznie proste
potrawy i często te same.

I jeszcze jedno - wiem, że istnieją Google. Myślę jednak, że po to między
innymi są grupy dyskusyjne, żeby można było prosić o podpowiedź kogoś
kto to po prostu wie, a nie przeglądać tysiące stron.

Pozdrawiam
Tico

16. Data: 2008-08-24 08:29:07

Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

"tomek w" <t...@w...pl> wrote in message
> OlekK wrote:

"Drogi Tomku,
Proszę nie zrażaj się! jesteś tu bardzo potrzebny. Masz znakomite
spostrzeżenia, jak na przykład to, że Januszek jest optymalny a ja mu kadzę.
Czy móglbyś jeszcze, zanik kuzwa odejdziesz z tej grupy, podac jakis
odnośnik do tych badań, z których wynika, że tym z smalcu zarastały tętnice?
My optymalni debile potrzebujemy kogoś, kto naś oświeci.
Pozdrawiam serdecznie, Olek K."

> http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/18195164?ordinalp
os=5&itool=EntrezSystem2.PEntrez.Pubmed.Pubmed_Resul
tsPanel.Pubmed_RVDocSum

> a chociaĹźby takie, pierwsze z brzegu
>
> wy optymalni potrzebujecie... a w sumie niczego nie potrzebujecie. Ja to
> nazywam naturalną selekcją. Prawo Darwina w naturze - zwłaszcza podoba
> mi
> się to, że opty faceci w ogóle nie mają ochoty na seks. Jeśli się
> nie
> rozmnożą, nie przekażą dalej swoich genów. Cały świat na tym zyska,
> nieprawdaĹź?
>
> --
> . Wegetarianizm i Ekologia - http://www.vegie.pl .

Drogi Tomku,
Przytoczyłem na początku to co powiedziałem w moim poprzednim poście, a co
Ty skrzetnie wyciąleś.
Dzięki za link do ciekawego artykułu.
Dobrze by było abyś go dokładniej przeczytał a jeszcze lepiej abyś zrozumiał
o czym jest mowa w tych badaniach.
Dotyczyły one grupy 56 ludzi otyłych. Autorzy zajmują sie tak jak w tytule
Hypertension (problemami związanymi z wysokim cisnieniem)
Dla mnie wydaje się oczywiste, że autorzy mieli za zadanie stwierdzić wzrost
cisnienia na Diecie Atkinsa w porównaniu z Dieta zalecaną przez sponsorów
tego badania ( American Heart Association).
Niestety, tego nie udało się udowodnić, bo zarówno u grubasów na ich diecie
(niskotłuszczowej) jak i grubasów na diecie Atkinsa cisnienie zmalało
(zarówno systolic jak i diastolic).
Jesli chodzi i cholesterol i tu niestety nie stwierdzono jego zwiekszenia na
diecie Atkinsa (mowa tu wyłącznie o LDL - nic na temat HDL), co przeciez
według opinii wybitnych kardiologów w rodzaju dr Banaszewskiego (od tego
przecież zaczęlismy ten watek) jest przeciez główną przyczyną wszelkich
nieszczęść ludzi na Diecie Kwasniewskiego.

Dodatkowo jeszcze u grubasów na diecie Atkinsa spadł poziom trójglicerydów,
czego nie zaobserwowano na diecie niskotłuszczowej.

Tak więc zbadano im coś co się nazywa FMD (flow-mediated vasodilatation)
arterii ramienia, które to badanie nie ma nic wspólnego z zarastaniem naczyń
krwionośnych, a jedynie jest miara ich potencjalnej zdolności rozszerzania.
Badania takie publikowane w latach pomiędzy 1992 i 2001 stwierdziły różnice
w wielkości FMD u ludzi zdrowych i ludzi chorych na serce.
Stwierdzenie pogorszenia FMD się u grupy ludzi na diecia Atkinsa, jak
przyznają autorzy stoi w niejakiej sprzeczności ze zmniejszeniem cisnienia;
próbują więc znależć do tego jakieś uzasadnienie. Przyznają też, że okres 6
tygodni to trochę za krótko aby wyciągnąć słuszne wnioski i zalecają dłuższe
badania.
Z 28 ludzi na diecie Atkinsa ośmiu zrezygnowało w trakcie badań, co też
pogarsza wiarygodność ich konkluzji.

Wracając więc do diety Kwaśniewskiego, moje pytanie pozostaje: czy znane są
Ci przypadki ludzi, którym zarosły arterie na DO?
Z tego co pamietam to mieszkasz w Jeleniej Górze. To miasto nie jest mi obce
i nie spotkałem tam żadnych ludzi na DO.
Skąd więć te Twoje wiadomości o szkodliwym działanie tej diety.
A czy Twoje autorytatywne twierdzenie, że optymalni nie mają ochoty na seks
ma jakieś podstawy?

Odnośnie miażdżycy na diecie Kwasniewskiego - bardzo polecam Ci przeczytac
artykuł zamieszczony w New York Times rok temu, a który dotyczy niezwykle
uzdolnionego patologa z Hardvardu - dr Kilmera McCully, którego kariera
została zniszczona przez lobby antcholesterolowe, za to, że odwazył sie
poczynić i opublikować badania, z których wynikało, że to nie cholesterol
jest przyczyną chorób serca, a substancja zwana homocysteiną a której poziom
moża łatwo regulować przy pomocy witaminy B.
Miało to miejsce już w roku 1969. Bardzo polecam Ci jego przeczytanie -
potwierdzi to Twoje spostrzeżenia na temat medycyny, które tak odwaznie
zamieszczałes na grupie po.sci.medycyna wypłaszając z tej grupy wielu
lekarzy.
Nie o to mi jednak chodzi. Mam w posiadaniu oryginalny artykuł dr K.
McCully opublikowany w The American Journal of Pathology 1 lipca 1969 roku.
Dr Kilmer w swoicch badaniach wykazał jeszcze jedną niezwykle ważną rzecz:
cholina zapobiega miażdzycy. A czy wiesz, gdzie ta cholina się znajduje: w
żółtkach jaj. A czy wiesz co jest podstawą diety Kwaśniewskiego: właśnie
żółtka kurzych jaj. My optymalni zjadamy ich od 3 do 6 dziennie i to właśnie
chroni nas przed miażdżycą naczyń krwionośnych.

Nie jest to zła wiadomość dla wegetarianina o ile jest on lakto-wege. A Ty?

Dodam tylko, że Twoje kodowanie znaków polskich nie jest prawidłowe. zmien
na kodowanie ISO.

Pozdrawiam, Olek K

17. Data: 2008-08-24 09:24:58

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek w napisał(a):

> optymalni sobie bełkoczą, jeden coś wypierdzi a drugi mu zacznie kadzić
> jakie to cudowne, głębokie medyczne spostrzeżenia. Jak ktoś jest bardzo
> naiwny to uwierzy... a prawda jest taka

Mozesz zajrzyj w archiwa grupy? Nie ma czegos takiego jak "prawda".
Sa teorie oraz opinie. Twoje sa dosyc tendencyjne w gruncie rzeczy.

j.

--
*** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

18. Data: 2008-08-24 09:30:26

Temat: Re: Dieta cud - ... do Krystyny "Opty"
Od: "Tico" <to_jest_atrapa@to_jest_atrapa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Krystyno "Opty"

19. Data: 2008-08-24 14:22:30

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24-08-2008 o 10:29:07 OlekK <o...@o...au> napisał(a):

> Dodam tylko, że Twoje kodowanie znaków polskich nie jest prawidłowe.

Tomek ma cały czas prawidłowe, Ty nadal nie skonfigurowałeś swojego
czytnika. Może ta instrukcja Cię nie zniecheci:
http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
Chodzi glównie o zaznaczenie, włączenie opcji MIME.

--
Pozdrawiam. Janusz.

20. Data: 2008-08-24 14:31:33

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24-08-2008 o 16:22:30 Janusz Kornaga <k...@w...pl> napisał(a):

> Może ta instrukcja

O, jeszcze krótszą znalazłem:
http://www.outlook.pl/articles/others/outlook_expres
s_poprawna_konfiguracja.htm

--
Pozdrawiam. Janusz.

3,50 zł na jedzenie - jaka dieta dla "studenta" :> ?
Wegetarianie kontra DO
W kaliforni zabronili sprzedazy margaryne
Ćwiczenia a kręgosłup
Odovitax kto brał?