Dieta cud - czyli dieta Kwaśniewskiego w TVN

21. Data: 2008-08-24 14:45:36

Temat: Re: Dieta cud - czyli dieta Kwaśniewskiego w TVN
Od: "OlekK" <o...@o...au> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Kornaga" <k...@w...pl> wrote in message
news:op.ugd97sufai0wrd@marta...

> Tomek ma cały czas prawidłowe, Ty nadal nie skonfigurowałeś swojego
> czytnika. Może ta instrukcja Cię nie zniecheci:
> http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
> Chodzi glównie o zaznaczenie, włączenie opcji MIME.
>
> --
> Pozdrawiam. Janusz.

Czy zauważyłeś, że inni uczestnicy tej grupy widzą prawidłowo moje teksty?

Ty używasz linuxa, większość Windows.

22. Data: 2008-08-24 14:56:00

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24-08-2008 o 16:45:36 OlekK <o...@o...au> napisał(a):

> Czy zauważyłeś, że inni uczestnicy tej grupy widzą prawidłowo moje
> teksty?

Ja też widzę prawidłowo bo dostosowałem sie do Twojej niewłasciwej
konfiguracji, ale prowadzisz ciekawą dyskusje z Tomkiem i nawzajem
psujecie swoje cytaty z powodu Twojego złego ustawienia.

--
Pozdrawiam. Janusz.

23. Data: 2008-08-24 19:29:04

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Kornaga" <k...@w...pl> a écrit dans le message de news:
> [...]
> czytnika. Może ta instrukcja Cię nie zniecheci:
> http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
> Chodzi glównie o zaznaczenie, włączenie opcji MIME.

ja bardzo przepraszam ze sie wcinam, ale czy dyskusje na temat kodowania nie
mogly by sie odbywac na grupach yakim tematom poswieconych? To zaczyna byc
irytujace, PMD to grupa o DIETACH :)

Jurek

24. Data: 2008-08-24 19:34:52

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24-08-2008 o 21:29:04 Jurek dAq <g...@g...pl> napisał(a):

> irytujace, PMD to grupa o DIETACH :)

Wyglada na to, że jest jakiś korelacja diety i problemów z kodowaniem.
:)

--
Pozdrawiam. Janusz.

25. Data: 2008-08-24 19:36:04

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tico" <to_jest_atrapa@to_jest_atrapa.pl> a écrit dans le message de news:
g8qvfj$1bp$...@n...news.neostrada.pl...
> Droga Krystyno "Opty"

ja nie Krystyna , ale pozwole sobie odpowiedziec:

- w ksiazce kucharskiej J.Kwasniewskiego jest kilkaset przepisow
-uzywajac googli znajdziesz tez bardzo wiele przepisow
-nikt za Ciebie nie przestudiuje tej masy informacji

NIE MA kilku przepisow "najlepszych", bo tylko TY SAM mozesz stwierdzic co
Ci odpowiada i co juz "pasuje".
Bardzo watpie zebys znalazl kogos kto Ci poda "wszystko gotowe na stol". W
zyciu nie mozna tylko liczyc na innych, czasem trzeba sobie zrobic kilka
odciskow na d...... studiujac to co inni juz napisali :)

z ciekawosci zapytam, na jkaich stronach internetowych sprawdzales co tam
proponuja za przepisy na potrawy "opty"?

Jurek

26. Data: 2008-08-24 19:54:02

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ewangelia wedlug jana Kwasniewskiego jako metoda naukowa? Zajadow przez
> Ciebie dostane... ;P

Ależ ty, biedaku, jesteś niekumaty... Nawet nie zajrzałeś do podanych
linków... 8| Boisz się poznać prawdę, czy za trudne?... 8)

Czarowanie religijnym słownictwem nic ci nie pomoże... :)

Do artykułów są dołączone liczne BADANIA NAUKOWE, które POTWIERDZAJĄ
WIEDZĘ dr. Kwaśniewskiego i bynajmniej

NIE SĄ ONE AUTORSTWA dr Kwaśniewskiego

(wiem, i tak będziesz dalej ściemniał i powtarzał swoje głupoty).

Krystyna
--
Mama patrzy przez okno i widzi jak Jasio pije wodę z kałuży.
- Jasiu, nie pij tej wody, przecież tam żyje mnóstwo bakterii.

27. Data: 2008-08-24 20:05:24

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24-08-2008 o 21:34:52 Janusz Kornaga <k...@w...pl> napisał(a):

> korelacja
> :)

Żartowałem, nie denerwowac się.

--
Pozdrawiam. Janusz.

28. Data: 2008-08-24 21:59:30

Temat: Re: Dieta cud - ... do Krystyny "Opty"
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tico" <to_jest_atrapa@to_jest_atrapa.pl> napisał w wiadomości

> Droga Krystyno "Opty"
>
> Widzę, że jesteś osobą zorientowaną w temacie, więc może znasz
> odpowiedź na moje pytanie zadane w wątku "Dieta optymalna - przepisy?"
> Byłbym wdzięczny gdybyś mogła przeczytać moją odpowiedź na uwagi
> Jurka dAq odnośnie mojego zapytania. Jest to news z 17-08-2008 08:56.

Przeczytałam. Nie napisałeś nic o sobie. Nie wiem, jakie jest Twoje
zapotrzebowanie na energię i składniki odżywcze. Czy jesteś starszym,
schorowanym chłowiekiem, czy jesteś młodym aktywnym fizycznie facetem, czy
może całymi dniami tylko siedzisz przy kompie. Chodzi o to, że ten sam
prosty przepis na różnych ludzi zadziała inaczej.

Może na przykład masz kamienie w pęcherzyku żółciowym, które wyhodowałeś
sobie na dotychczasowej diecie, i na diecie niskotłuszczowej (tzn. z
wydzielaniem małej ilości żółci) nie dały dotychczas o sobie znać, a teraz
na diecie wysokotłuszczowej nastąpi wzmożenie wydzielania żółci i
rozpuszczania ewentualnego kamienia, który z czasem będzie coraz mniejszy i
wtedy może zatkać przewód żółciowy. Ty, nie znając najważniejszych
informacji nt. DO wystraszysz się i podniesiesz larum na różnych forach, że
prawie umierasz przez dietę optymalną, a taki Tomek Wilicki będzie miał
wtedy "dowód", że umarłeś na DO ;)

Dlatego jednak powinieneś przeczytać ABC żywienia optymalnego. Unikniesz
wtedy wielu błędów i ewentualnych rozczarowań. Dietą optymalną nie wolno
się bawić, ponieważ DO wymusza przestrojenie organizmu na inny metabolizm i
lepiej to robić świadomie i konsekwentnie. Przeczytaj chociaż to:
http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&news=80

Najprostszy przepis to jajecznica usmażona na małym ogniu z 3-6 jaj na
łyżce masła, bądź smalcu z różnymi dodatkami, lub bez, według uznania
(białka jaj można ograniczyć).
Na obiad np. smażone mięso z karkówki + jakieś warzywa, mała porcja
ziemniaków z masłem, czy tłustym sosem. Do gotowanych warzyw też zawsze
daję masło lub smalec (np. buraczki, marchewka z groszkiem, kalafior,
kapusta), lub tłustą śmietanę (np. sałata) albo pomidory z majonezem, czy
śmietaną.
Używam też śmietankę 30% - do kawy, i np. gdy mam ochotę na coś słodkiego,
to zamiast owocowych jogurtów ze sklepu mieszam 2 łyżeczki niskosłodzonej
konfitury z owoców leśnych lub jagód z połową kubka śmietanki, po chwili
mieszania śmietanka gęstnieje i jest pyszna.

Generalnie chodzi o to, byś unikał cukru i mąki, czyli węglowodanów,
zwłaszcza wysoko przetworzonych. Warzywa i niewielka ilość małosłodkich
owoców jest ok. ale w ich miejsce należy znacznie zwiększyć ilość
tłuszczów, szczególnie zwierzęcych. Dobre są tłuste sery, biały i żółty,
tłusta śmietana - kwaśna i słodka, boczek, żeberka, wątróbka itp.

> Jeśli nie masz ochoty tego czytać to zapytam jeszcze raz - gdzie mogę
> znaleźć proste przepisy na dania możliwe do przygotowania przez kogoś,
> kto nie umie gotować. Chodzi mi o takie przepisy, że pilnując podanych
> w nich proporcji wagowych "automatycznie" zachowane byłyby (chociaż
> mniej więcej) proporcje TBW zalecane w diecie optymalnej.

Tak się składa, że jakoś nikt PROSTYCH przepisów nie umieszcza na stronach.
Każdy sili się na oryginalność. O początkujących chyba nie bardzo
pamiętają.
Spróbuj coś wybrać z tych przepisów (kliknij znaczek ">":
http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/przepisy.html i zaznacz nazwę jakiegoś
przepisu: np. placki ziemniaczane.
W zasadzie większość standardowych przepisów z nieoptymalnych stron można
zmodyfikować na użytek diety optymalnej według najprostszych zasad (tj.
maksymalnie zmniejszyć ilość mąki i cukru, a zwiększyć ilość tłuszczu).

> Od razu uprzedzę ewentualne uwagi - przestudiowanie tomów teorii nie
> zastąpi prób co służy danej osobie, a co nie służy. Nie mam czasu ani
> ochoty studiować całej teorii. W końcu gdy idę do lekarza to nie studiuję
> farmacji żeby się dowiedzieć jakie działanie ma przepisany mi lek.
> Po drugie, widziałem gdzieś w Internecie fragment książki kucharskiej
> dr J.K. i nie były to przepisy proste. Chciałem obejrzeć to w księgarni,
> ale powiedziano mi, że książka ta była ostatni raz wydana w 2003 r.
> Krótko mówiąc nie jestem zbyt wybredny, mogę jeść wyłącznie proste
> [...]

Dlatego DO jest tu najlepsza.

> I jeszcze jedno - wiem, że istnieją Google. Myślę jednak, że po to między
> innymi są grupy dyskusyjne, żeby można było prosić o podpowiedź kogoś
> kto to po prostu wie, a nie przeglądać tysiące stron.

Wpisz w google np. słowa: proste przepisy żeberka
i dostaniesz całkiem dobre, proste przepisy i nawet optymalne, bo żeberka
już same w sobie są opty :)
A jeśli w przepisie radzą coś bez tłuszczu lub z olejem - Ty dajesz sporo
masła lub smalcu.
I tak jest z każdym innym hasłem, np. wieprzowina, karkówka, czy biała
kiełbasa, jajecznica, rosół, wątróbka, ryby (ja lubię śledzie z cebulą w
śmietanie, szprotki w oleju, wędzoną makrelę).
A może tu coś Ci się spodoba:
http://www.optymalnie.eu/category/odzywianie/przepis
y/
http://www.optymalni.poznan.pl/PagEd-topictoview-1-m
.html

Krystyna
--
Jadło określa świadomość. H.G. Wells

29. Data: 2008-08-25 04:50:21

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

> [...]
> WIEDZĘ dr. Kwaśniewskiego i bynajmniej
>
> NIE SĄ ONE AUTORSTWA dr Kwaśniewskiego
>
> (wiem, i tak będziesz dalej ściemniał i powtarzał swoje głupoty).

Czyli twierdzisz, ze nauka odkrywa objawiana ludziom przez Jana
Kwasniewskiego wiedze? ;) Coz za naukowe myslenie ;P Nastepny etap to
co? Calopalenie niewiernych na stosach, tak? ;P

j.

--
*** Dzien Czerwonego Guzika * Red Button Day ***
znamy date (konca swiata?): http://tnij.org/redbuttonday

30. Data: 2008-08-25 08:24:29

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli twierdzisz, ze nauka odkrywa objawiana ludziom przez Jana
> Kwasniewskiego wiedze? ;)

Że co?

> Coz za naukowe myslenie ;P Nastepny etap to co? Calopalenie niewiernych
> na . stosach, tak? ;P

Sam z sobą dyskutujesz. Piszesz jakiegoś dziwoląga, a potem wyciągasz z
tego następny równie głupkowaty wniosek.

Nijak z tobą się nie da rozmawiać. Przykro mi, że tego nie potrafisz.

Krystyna
--
Wariatów nie należy strugać. Ich trzeba temperować. Władysław Kotarbiński

3,50 zł na jedzenie - jaka dieta dla "studenta" :> ?
Wegetarianie kontra DO
W kaliforni zabronili sprzedazy margaryne
Ćwiczenia a kręgosłup
Odovitax kto brał?