Dieta dr Kwasniewskiego

11. Data: 2002-05-20 06:47:34

Temat: Re: Dieta dr Kwasniewskiego
Od: "Jazz" <b...@j...NIESPAMUJ.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jogger" <h...@f...pl> napisał w wiadomości
news:ac2n36$h9n$1@news.tpi.pl...
> dzięki Aniu

E tam, jak chcesz coś poznać to najlepiej sięgnąć do źródeł. Jeśli jednak
kupno książek sprawia Ci jakiś problem linki masz na
http://zywienie.host.sk/linki/

--
Jazz http://jazz.prv.pl
"No cóż, życie nie jest łatwe, ale za to strasznie śmieszne" - Mysz i Potwór

12. Data: 2002-07-07 15:31:28

Temat: co gdyby?
Od: "ELan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdyby wszyscy ludzie jedli tylko wtedy gdy sa glodni nikt nie mialby
problemow z nadwaga...

ELan

13. Data: 2002-07-07 19:11:38

Temat: Re: co gdyby?
Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Gdyby wszyscy ludzie jedli tylko wtedy gdy sa glodni nikt nie mialby
> problemow z nadwaga...
>
> ELan

Ludzie z nadwagą odczuwają autentyczny, wilczy głód. Zdarza im się zasłabnąć
z głodu! Byłem świadkiem takiego zdarzenia. Problem pozostałby nadal. :))
pzdr
tade

14. Data: 2002-07-08 09:58:41

Od: "ELan" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale siegnijmy do poczatkow ich choroby...czy gdyby sie nie przejadai doszlo
by do tego?
Czy gdyby jedli wtedy gdy sa autentycznie glodni a nie wmawiali sobie to
teraz mieli by problmy z nadwaga?
Pozatym szczuple osoby tez potrafia zaslabnac z glodu...nawet czesciej:)
wezmy skrajny przyklad anorektyczki...

ELan

15. Data: 2002-07-08 16:31:06

Od: "Faber" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> wezmy skrajny przyklad anorektyczki...
>
> ELan<

to jest teoria. Mam inną propozycję. A może spacer? Jest tak pieknie na
dworze. :))
pozdrawiam przed spacerem
tade

16. Data: 2002-07-11 12:08:20

Od: "m" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ELan" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Gdyby wszyscy ludzie jedli tylko wtedy gdy sa glodni nikt nie mialby
> problemow z nadwaga...
>
> ELan
gdybym jadla wtedy kiedy poczuje glod- nie miescilabym sie w drzwiach
a tak nie narzekam
magda

17. Data: 2003-01-31 20:57:01

Od: "l:e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jogger" <h...@f...pl> skribis:

>Witam
>Pilnie potrzebuje pełnego opisu tej diety.

doktora Kwasniewskiego? Nie ma takiej ;))

Pozdrawiam, Leh.
--
Nie chcesz byc bogaty - nie czytaj!
"Tworzenie pieniedzy - klucze do obfitosci":

Sorry
ABGymnic
Moja dieta
Dieta dr Kapuscinskiego