Dieta na kreatynie !!

1. Data: 2005-11-26 11:29:20

Temat: Dieta na kreatynie !!
Od: "Cuba" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprawa wyglada nastepujaco!! Od wczoraj zaczalem brać kreatyne!! I teraz nie
wiem co najlepiej jeść, a czego unikać zazywajac kreatyne!! Wiem ze nalezy
jeść produkty wysokobiałkowe, ale czy kupujac produkty patrzyc tylko na to
!? Czy weglowodany i inne tez spozywac w duzej ilosci!?
Pozdrawiam
Cuba

2. Data: 2005-11-26 20:08:08

Temat: Re: Dieta na kreatynie !!
Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Cuba napisał:

> [...]
> jeść produkty wysokobiałkowe, ale czy kupujac produkty patrzyc tylko na to
> !? Czy weglowodany i inne tez spozywac w duzej ilosci!?

Kreatyne powinienes jadac z weglami, bo inaczej Ci ona nic nie daje. To
tak jakbys jadal tynk ze scian. A reszta zalezna jest od Twojej diety.

--
Pozdrawiam - Filip

http://www.autodynamics.com.br/video02.html

www.leandrini.com www.modshows.com
www.tuningbaja.pl www.tuninguj.com.pl

3. Data: 2005-11-26 21:12:38

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK napisał(a):
> Kreatyne powinienes jadac z weglami, bo inaczej Ci ona nic nie daje. To
> tak jakbys jadal tynk ze scian. A reszta zalezna jest od Twojej diety.

mylicie sie Panie kolego i to bardzo. ani faza nasycania ani cukry
proste nie sa potrzebne. udowodniono to badaniami

pozd
WiRAHA

4. Data: 2005-11-27 01:08:46

Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Filip KK" <k...@x...pl> wrote in message

> Kreatyne powinienes jadac z weglami, bo inaczej Ci ona nic nie daje.

Bzdura ;-)

--
Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl

5. Data: 2005-11-27 02:27:21

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Mancer napisał(a):
> Bzdura ;-)

ejmen brada!

pozd
WiRAHA

6. Data: 2005-11-27 03:53:39

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mancer napisał:

> Bzdura ;-)

Udowodnij ;)

7. Data: 2005-11-27 04:12:49

Od: Filip KK <k...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik WiRAHA napisał:

> mylicie sie Panie kolego i to bardzo. ani faza nasycania ani cukry
> proste nie sa potrzebne. udowodniono to badaniami

Przepraszam, jakimi badaniami?
To, ze kreatyne przyjmujemy na czczo z odpowiednia dawka glukozy, to
mowiono od zawsze i tak bylo do tej pory. Jak wygladali kulturysci w
latach 70-80 wiadomo, jeszcze wtedy nie bylo takie suplementu, ale
"przyjmowali ja", a dokladniej organizm sam ja wytwarzal. Od kilku lat
ktos powiedzial, ze nalezy jesc z carbo. Za chwile ktos powie, ze nalezy
jesc jeszcze z czym innym. To powod, by robic z tego beke? Nie sadze.
Kiedys mowiono, ze lepsze wchlanienie sie kretyny jest spowodowane
depolaryzacja blon komorkowych i do tego potrzebna jest glukoza i jest
wprost proporcjonalna do ilosci insuliny. Sa tez mozgi, co sie
wypowiadaja, ze bez glukozy, tylko z sama maltodekstryna.
Nie ma jednoglosnego zdania w tym temacie. A na pytanie co jest lepsze,
glukoza czy ... lub czy ww pomagaja w transporcie i wchlanianiu
kreatyny, jednoznacznej odpowiedzi nie ma.

8. Data: 2005-11-27 08:30:19

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Filip KK napisał(a):
> Udowodnij ;)

chcesz to masz

http://www.fsinutrition.com/studies/sodium.html

kreatyna to skladnik np miesa. wiec co to ma wspolnego z np dekstroza
tego pojac nie umiem.

pozd
WiRAHA

Re: Najnowszy środek anorektyczny