Re: Dieta oczyszczajaca

Data: 2006-09-28 01:18:08
Temat: Re: Dieta oczyszczajaca
Od: " Jeff" <j...@g...pl>

Krystyna*Opty* <K...@a...spam> napisał(a):

> Nigdy nie używałam TAKIEGO nicka, ani Krysytyna Opty, ani Krystyna Opty, ani
op tykrystyna.
> ZAWSZE w adresie jestem Krystynaopty, lub krystynaopty1 (słownie:
krystynaoptyj eden)

...klamiesz, masz nie tylko zalozonych kilka kont i piszesz z kilku
komputerow, ale takze wysylasz posty pod roznymi nickami...i zaraz ci to
udowodnie na pierwszym z brzegu przykladzie:

..ponizej wklejam dwa twoje posty wyslane z tego samego komputera (to samo
IP), ale jeden z tych postow jest firmowany nickiem: "krystyna-opty", a drugi
nickiem "mgr":

Re: Sprawdź, czy masz depresję
Przeczytaj komentowany artykuł &#187;
Autor: Gość: krystyna-opty IP: 212.33.82.*
Data: 12.08.02, 10:26

Żeby układ nerwowy mógł dobrze funkcjonować włącznie ze sferą
psychiczną MUSI mieć więcej w diecie dobrego tłuszczu, sama
anatomia układu nerwowego wskazuje na niezbędność tłuszczowego
budulca, sam mózg zawiera 70% tłuszczu. Na diecie
wysokotłuszczowej, niskowęglowodanowej, niskobiałkowej psye ma
się bardzo dobrze.

Krystyna

Zdrowie

Autor: Gość: mgr IP: 212.33.82.*
Data: 05.08.02, 22:48

Wasz test jest do dupy

..ponizej wklejam kolejny dowod na to, ze piszesz z kilku komputerow ktore sa
ulokowane w roznych miejscach. Mozna to dokladnie sprawdzic na
http://www.ripe.net/whois:

From: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Dieta oczyszczajaca
Date: Tue, 26 Sep 2006 19:26:47 +0200

From: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta

Date: Thu, 6 May 2004 16:55:27 +0200
Sender: K...@p...onet.pl@sub131-106.elpos.net

From: "Krystyna*Opty*" <K...@v...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Korzysci zdrowotne z DO
Date: Wed, 27 Mar 2002 23:17:47 +0100
Sender: k...@p...onet.pl@l246.biaman.pl

Dlaczego twierdze, ze jestes niebezpieczna oszustka o sklonnosciach
psychopatycznych?

Twoja nienormalna nadaktywnosc w sieci internetowej jest grozna dla ludzi
chorych, bo ewidentnie wprowadzasz ich w blad, bezpodstawnie rozglaszajac,
ze dieta optymalna jest absolutnie bezpieczna dla wszystkich osob chorych i ze
leczy wszystkie ciezkie choroby serca, systemu
naczyniowo-krwionosnego,nowotwory, cukrzyce I i II czy HIV...itp..

Napisalem tu szereg postow ktore takim twierdzenia calkowicie zaprzeczaja...
Gdybys byla normalna osoba, to nie lekcewazylabys tych niepokojacych
informacji, tylko wyciagnelabys z nich wlasciwe wnioski, a nastepnie podjela
dzialania takie, jakie kazdy odpowiedzialny i normalny czlowiek powinien w
takiej sytuacji uczynic..,

..niestety, to co ty od kilku lat wyczyniasz swiadczy tylko o tym, ze albo to
co robisz, to robisz to celowo i z pelna premedytacja oklamujesz ludzi
chorych, albo jestes po prostu psychicznie chora...

..dla mnie osobiscie zupelnie nie do przyjecia jest sposob w jak reagujesz na
informacje o tym, ze ktos kto stosowal diete optymalna o malo sie nie
przekrecil....lub juz sie przekrecil....

Kazdy psychiatra ktory np. przeczyta ten twoj ponizszy komentarz, nie bedzie
mial zadnych watpliwosci co do rodzaju twoich problemow psychiatrycznych,
zwlaszcza ze twierdzisz, iz jestes "pielegniarka":

Artykuł obowiązkowy dla wielbicieli tłustej diety dr Kwaśniewskiego

> A ja o malo nie umarlem stosujac diete dr Kwasniewskiego.

Wpuścić nieuka do biura - to atrament wypije.

> Jej zwolennicy slepo wierza, ze ona moze pomoc osobom z uszkodzona watroba
(wbrew zdrowemu rozsadkowi), ale coz -- u mnie (zgodnie z logika)
> prawie mnie zabila.

Twoja logika jest w lesie.

Osob w Polsce, ktore maja problemy z watroba (i to niekoniecznie
> po alkoholu) jest sporo i te moze powinny unikac diety dr Kwasniewskiego jak
ognia!

Po prostu jesteś niekumaty. DO jest dla ciebie po prostu za trudna.

> Jako widac ludzie sie roznia i slepa wiara

Otóż to, nie masz żadnego własnego rozumu. Do takich ludzi wiedza doktora
Kwaśniewskiego zupełnie nie trafia. I bardzo dobrze. Każdy stosuje taką dietę,
na jaką mu jego własny rozum pozwala.

Jako anonim jesteś niewiarygodny.
A może byś się przedstawił na forum z dietami niskotłuszczowymi (wyszukiwarka:
"dobradieta")i ostrzegł wszystkich niskowęglowodanowców na swoim tragicznym
przykładzie zmarnowanej wątroby dietą optymalną, że im wątroba wysiądzie, co?

Ja od ponad siedmiu lat jestem na DO i moja wątroba ma się świetnie. I nie
jestem anonimem.

~Krystynaopty, 24.01.2006 12:10

.. ponadto najprawdopodobniej ordynarnie klamiesz (robisz to zreszta
notorycznie i przy kazdej okazji, bo klamstwo i prowokowanie klotni oraz
sianie intryg i zamieszania w necie to twoja pasja), twierdzac ze stosujesz DO
i ze dzieki tej dziecie wyleczylas sobie rozne choroby...

Dzisiaj juz nie mam czasu aby szperac w archiwach, ale znalazlem na jednej z
grup twoja dyskusje z pewnym lekarzem, ktory ci jednoznacznie udowodnil, ze
bezczelnie klamiesz twierdzac, ze takie ulecznie u ciebie kiedykolwiek mialo
miejsce.

I na zakonczenie przytaczam jeszcze jeden dowod na to, ze nie tylko ja mam o
tobie takie a nie inne zdanie... zreszta w archiwach juz nazbieralo sie sporo
informacji o tym, jak inteligentni i odpowiedzialni ludzie oceniaja ciebie i
twoje "techniki" prowadzenia dyskusji w necie:

From: Adamo 2. - view profile
Date: Sun, Feb 8 2004 9:09 am
Email: "Adamo 2." <a...@c...com>
Groups: pl.misc.dieta

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c03ge7$lul$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja też gratuluję, myśl jest naprawdę dobra! Tylko nasz Adamo się
pospieszył
> ;>
> Widocznie ak mu się spodobała, że wykorzystał ją najszybciej jak mógł...
;>

> ;DDDDD...he he!... ;D
> Anny/Hanny/itd w poblizu

> Podejrzewam, że:
> 1. Pomylił mój wybuch śmiechu z ironią... :)
> 2. Miał tak zajęte usta (chrupaniem?), że zapożyczył Twoje słowa... ;)
> 3. Z pewnością marchewka ma w tym swój udział, że tak się zachowuje
> - nic ciekawego sam od siebie nie pisze, ale chętnie się wtrąca ze swoimi
> "nic nie znaczącymi uwagami" gdy tylko pojawia się ostrzejsza dyskusja
> między... X i Y.

Więc jak to jest żałosna manipulantko zakłamana Krystyno?
Jak rozumiem w tym wypadku ja jestem tematem wątku??
w takim wypadku rozumiem, Twoje "wiele znaczące uwagi" wnoszą bardzo dużo...

Pozdrawiam,
Adamo

******
Jeff