Dieta optymalna

1. Data: 2002-03-12 13:57:37

Temat: Dieta optymalna
Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od dzis postanowilem rozpoczac DO.
Przeczytałem jedynie ksiazke Dr Kwasniewskiego "Dieta optymalna".
Mimo ze ksiazka jest bardzo gruba to nie znalazłem tam praktycznych
wskazówek jak ja stosowac.
Jestem nadal zielony.
Przykładowe menu z sanatorium jest za malo.
Czy mam kupic wage i analizator składników?
Czy nie znacie jakichs prostych przepisów dla poczatkujacego?
Czy nie ma w Polsce jakejs grupy dyskusyjnej poswieconej tylko DO?

2. Data: 2002-03-12 14:12:46

Temat: Re: Dieta optymalna
Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy nie znacie jakichs prostych przepisów dla poczatkujacego?
> Czy nie ma w Polsce jakejs grupy dyskusyjnej poswieconej tylko DO?

Jest: news://news.plocman.pl/dieta.optymalna
Jest także kilka ciekawych i treściwych stron, np.:

http://www.optymalni.pl , http://www.interia.pl ,
http://www.optymalni.poznan.pl ,
http://republika.pl/optymaln , http://ikoiko.republika.pl

nic, tylko czytać i się uczyć... : )
życzę cierpliwości : )

Krystyna

3. Data: 2002-03-12 14:34:58

Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem że specjalnej grupy dyskusyjnej nie ma.
Czy ktoś się orientuje czy w Trojmiescie jest jakies bractwo DO
a może jakas "Arkadia"?

4. Data: 2002-03-12 15:34:10

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem że specjalnej grupy dyskusyjnej nie ma.

Źle zrozumiałeś. Jest grupa dyskusyjna na serwerze news.plocman.pl
Nazywa się dieta.optymalna
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

5. Data: 2002-03-12 17:12:13

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Rozumiem że specjalnej grupy dyskusyjnej nie ma.
> Czy ktoś się orientuje czy w Trojmiescie jest jakies bractwo DO
> a może jakas "Arkadia"?

W ostatnim miesięczniku "Optymalni" podany jest telefon pana Franciszka
Wysockiego z Gdańska: (058) 3464219, u którego możesz uzyskać informacje o
zawiązywaniu się grupy optymalnych.

6. Data: 2002-03-12 20:16:17

Od: "alf" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> Rozumiem że specjalnej grupy dyskusyjnej nie ma.
> Czy ktoś się orientuje czy w Trojmiescie jest jakies bractwo DO
> a może jakas "Arkadia"?

ja jestem z 3miasta(Gdynia) i przemek ch. ktory ostatnio zamilkl

7. Data: 2002-03-13 07:21:08

Temat: Odp: Dieta optymalna
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna *Opty* <k...@v...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a6ld19$nmf$...@n...onet.pl...

> W ostatnim miesięczniku "Optymalni"

Gdzie to mozna kupic (Warszawa)? Szukam i szukam... I tylko kioskarze z
politowaniem kiwaja glowami... ;-)

Pozdrawiam i witam Grupe!
AsiaBe

8. Data: 2002-03-13 21:14:27

Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dyskusyjnych napisał:a6ld19$nmf$...@n...onet.pl...

> Gdzie to mozna kupic (Warszawa)? Szukam i szukam... I tylko kioskarze z

Witam!

W Warszawie:
Bielany sklep "A+A" - ul. Reymonta 23
i FH "Veta" - ul. Gniazdowska 2
no i oczywiście poprzez prenumeratę. Cena 4,50 zł

Pozdrawiam
Krystyna

9. Data: 2002-03-14 08:31:27

Od: "Szczepan" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sciagnąłem z jakiejs strony optymalnej 5 zeszytow z przepisami na rózne
dania.
Co mi po takich przepisach jeśli zaden z nich nie jest skomonowany
optymalnie. Ja i tak musze sleczec z kalkulatorem i liczyc czym by takie
danie uzupelnic aby bylo optymalne.
Przeciez to nie ma sensu.
Poradzcie mi kto zna jakies przepisy na dania od razu skomponowane
optymalnie.

10. Data: 2002-03-14 17:39:32

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczepan" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
Ja i tak musze sleczec z kalkulatorem i liczyc czym by takie
> danie uzupelnic aby bylo optymalne.
> Przeciez to nie ma sensu.

W każdym daniu nie muszą być zachowane proporcje. Ważny jest bilans dzienny.
Potrawa ma być smaczna, a nie optymalna.

Ja lubię herbatę i kawę ze śmietanką. Na śniadanie i obiadokolację zjadam
więc mniej tłuszczu, a uzupełniam to śmietanką 30%.

Pozdrawiam
Leszek

co zamiast plusha ?
DOLNA PARTIA BRZUCHA-jak zrzucic?