Dieta optymalna & wegetarianska

61. Data: 2004-10-27 10:03:13

Temat: Re: [OT] Dieta wegetarianska
Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Leszek pisze:

> A co ma do tego chłop na miedzy?
Miedza to taki rzeczownik pobudzający wyobraźnię.
A chłop to taki przedstawiciel wsi.

27.html
> A co mają do tego dopłaty? Może tylko to, że zwiększy się ilość dużych
> gospodarstw, a radykalnie zmniejszy ilość małych. Czyli wieś dalej będzie
> zanikać. Czy mógłbyś podać procentowy udział ludności wiejskiej w
> społeczeństwie na przestrzeni wieków? (na poparcie tezy, że wieś nie zanika)
Populacja spada, ale nie z powodu niewłaściwego odżywiania. Wspomniałeś
coś o Afryce? To popatrz na statystki z tego regionu. Czyżby wskazywały one,
że niewłaściwe odżywianie ma wręcz pobudzający wpływ na przyrost
populacji?

62. Data: 2004-10-27 10:40:23

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> a écrit dans le message de
> [...]
> one,
> że niewłaściwe odżywianie ma wręcz pobudzający wpływ na przyrost

poniewaz jestes bardzo czujny co do slownictwa, to na wszelki wypadek spytam
co masz dokladnie na mysli stawiajac to pytanie? Bo jest bardzo nie
precyzyjne i mozna zrozumiec co sie chce.

jurek

63. Data: 2004-10-27 10:43:55

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> coś... Niemniej my, ludzie współcześni żyjący u progu XXI w.,

juz za progiem :(

> zastanawiamy się, jaka jest dieta zgodna z naszą naturą, a nie nad tym, co
> jadł człowiek setki tysięcy lat temu.

a jaka jest roznica miedzy homo sapiens sapiens sprzed setek tysiecy lat i
homo sapiens sapiens zyjacym teraz? Oczywiscie nie pytam o pojemnosc puszki
mozgowej, ten sprzed setek tysiecy lat mial wieksza :)

> Pozdrawiam,
> Karola

Jurek

64. Data: 2004-10-27 10:56:38

Temat: Re: Dieta optymalna & wegetarianska
Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak naprawdę, to...
> ...po prostu moja wegetariańska łagodność nie pozwala mi na podjęcie
> takiej
> dyskusji, bo bez rękoczynów mogłoby się nie obejść :)))))

do tej pozornej lagodnosci wegetarian to ja juz przywyklem :/

> Lepiej nie, bo wtedy rączkom nie tylko siły ale i agresji przybędzie ;)

naprawde jest mozliwosc jej zwiekszenia?! ;)

> Pozdrawiam, Agata

Jurek

65. Data: 2004-10-27 10:58:25

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
clnq4g$kcd$...@n...onet.pl...

> [...]
> swoim swiecie czuja sie dobrze i dopoki nie robia innym krzywdy to mozna
> ich
> zostawic samych sobie, a natura ich sama wyeliminuje jako jednostki
> nieprzystosowane.
> problem polega na tym kiedy tacy osobnicy zaczynaja prowadzic działalnosc
> naukowo-dydaktyczna za pomoca internetu wprowadzając wludzi w bład
> miesne czy moze zwierzęcego??
> bo jesli miesnego to prosze rozwiń temat,gdyz wydaje mi sie, ze powielasz
> nauki Leszka jakoby najlepsze białko znajdowało sie w karkówce

znajac twoje mozliwosci zrozumienia slowa pisanego, jeszcze raz zapytam;
masz jakies male lustro w domu?

Jurek

66. Data: 2004-10-27 11:02:07

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> do tej pozornej lagodnosci wegetarian to ja juz przywyklem :/

Jakiej pozornej? Ja Ci dam pozornej!!! Wrrr.... :)))

> naprawde jest mozliwosc jej zwiekszenia?! ;)

Waćpan prowokujesz...?
Pozdrawiam, Agata

67. Data: 2004-10-27 11:03:08

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> juz za progiem :(

Na progu? :)))
NMSP
Pozdrawiam, Agata

68. Data: 2004-10-27 11:08:21

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gusiek" <a...@W...onet.pl> a écrit dans le message de news:
clnrnt$66j$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> O właśnie! Dla mnie na przykład :))) A osobną utopią jest dla mnie
> oglądanie
> tego... Może to przez tę moją fatalną dietę... :)))))) Powiem mężowi, żeby
> potajemnie robił mi kroplówkę z wyciągu z mięsa wieprzowego przed każdym
> ważniejszym meczem, może wtedy będę grzecznie siedzieć, pić piwo i
> oglądać,
> zamiast dziamać, że na drugim programie jest właśnie film, na który czekam
> od tygodni...
> Pozdrawiam, Agata

jedni dbaja o stan fizyczny organizmu - wszystkie narody z kregu
kulturowego bliski wschod-europa i Azja pln-wsch , mialy/maja rozne rodzaje
sportu (w sensie wysilek fizyczny ktorego celem nie bylo zdobywanie pokarmu,
budowanie domostwa, walka o przterwanie itp), natomiast hindusi cwiczyli
mnozenie bostw i plodzenie dzieci, do czasu przybycia kolonizatorow
angielskich ktorzy przywiezli w walizkach krykiet ;)

Jurek

69. Data: 2004-10-27 11:13:03

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Waćpan prowokujesz...?

w zadnym wypadku , a nawet wrecz przeciwnie :) ("dyskusje" z Czarnym do
czegos sie przydaja :)

> Pozdrawiam, Agata

Jurek

70. Data: 2004-10-27 11:13:35

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pokarmu,
> budowanie domostwa, walka o przterwanie itp)

Co innego wysiłek fizyczny w celu dbania o stan fizyczny organizmu, a co
innego zażarta rywalizacja sponsorów przy pomocy nieszczęsnych istot
zamienionych maszyny do bicia rekordów kosztem ich własnego zdrowia.

, natomiast hindusi cwiczyli
> mnozenie bostw i plodzenie dzieci, do czasu przybycia kolonizatorow
> angielskich ktorzy przywiezli w walizkach krykiet ;)

ee tam... wymyślasz... ;)
Pozdrawiam, Agata

Adipex
Jestem leniwa........