Re: "Dieta zwalcza raka"

From: "Jeff" <j...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: "Dieta zwalcza raka"
Date: 24 Feb 2007 19:01:48 +0100

Jurek M. nabredzil:

.

> Najpierw się na mnie rzuciła z furią, ale bez grożenia. Zdziwiłem się. Ale
> Anna Clay alias Jeff nagle opamiętała się i zaczęła mi grozić.
> Ufff....odetchnąłem z ulgą...a jednak się kręci...:)))

Kto sie na ciebie biedaku rzucil? Komu znowu probujesz wciskac ciemnote ?
Zadalem konkretne pytania na tematy dietetyczne i to ty sie tu rzucasz i wijesz
jak piskorz, byle nie odpowiedziec na zadane ci konkretne pytania.
Wystarczy przejrzec tylko ten watek i reszte z poprzednich kilkunastu miesiecy,
aby przekonac sioe ze klamiesz w zywe oczy.

Juz ci pisalem jak bedziesz w ten sposob podskakiwal to oberwiesz wirtualnie po
tepej kiepele, geszefciarzu.

A teraz koniec sciemniania i do rzeczy....

Napisz konkretnie, gdzie mozna zapoznac sie z dlugoterminowaymi wynikami
leczenia dieta Kwasniewskiego:

* nowotworow
* SM
* cukrzycy typu I
* miazdzycy naczyn krwionosnych

To chyba nie bedzie specjalny problem, skoro Kwasniewski i tzw optylekarze
proponujecie ciezko chorym ludziom optymalna diete od kilkunastu lat?

Ponadto prosilem cie w watku "Dlaczego tyjemy" o poinformowanie mnie na jakiej
uczelni uzyskales swoj tytul dietetyka, ktorym sie tu chwalisz.

http://tinyurl.com/34bojb

Doczekam sie w koncu jakies merytorycznej odpowiedzi od ciebie, czy nadal tylko
bedziesz obrzucal mnie tylko przeroznymi argumentami ad personam?

Jesli tego nie zrobisz, to wiadomo kim jestes. Prawda?