"Dieta zwalcza raka"

1. Data: 2007-02-23 20:15:05

Temat: "Dieta zwalcza raka"
Od: Krystyna*Opty* <k...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Z cyklu: I znowu dr Kwaśniewski ma rację...
(twierdząc od lat, że dieta wysokotłuszczowa niskowęglowodanowa zwalcza
raka)

http://optymalni.org.pl/news.php?id=87

---------------------------------Cytat:
Dieta zwalcza raka

Dieta wysokotłuszczowa o ograniczonej ilości węglowodanów prawdopodobnie
hamuje rozwój złośliwych nowotworów mózgu - informuje ,, Nutrition and
Metabolism".

Opisywana w nim dieta znana jest w USA pod nazwa handlową KetoCal. Do
tej pory stosowano ją m.in. w leczeniu dzieci chorych na epilepsję.
Biolodzy z amerykańskiego Boston College poddali jej działaniu myszy
chore na złośliwe nowotwory mózgu. Jak objaśnia prof. Tom Seyfried,
autor eksperymentu, u leczonych dietą zwierząt guzy nie zniknęły
całkowicie, ale bardzo się zmniejszyły. Osobniki utrzymywane na diecie
KetoCal cieszyły się lepszą kondycją i żyły dłużej niż gryzonie z grupy
kontrolnej. Działanie diety wysokotłuszczowej na nowotwór mózgu opiera
się na niskiej zawartości glukozy. To ona stanowi pożywienie dla komórek
nowotworu. Pozbawione glukozy komórki rakowe ,,głodują" i przestają się
namnażać. Złośliwy nowotwór mózgu to jeden z najbardziej śmiertelnych
typów raka. W tej chwili leczy się go metodami kosztownymi i obarczonymi
dużym ryzykiem: zabiegami chirurgicznymi, chemioterapią i
naświetleniami. Prof. Seyfried ma nadzieję, że dieta KetoCal w
przyszłości stanie się kolejnym narzędziem walki z tym schorzeniem.
-----Koniec cytatu.

http://www.nutritionandmetabolism.com/content/4/1/4
http://www.nutritionandmetabolism.com/content/4/1/5

Czyli że niby nadmiar glukozy może być rakotwórczy? :-(
Hmm... czyżby jednak węglowodany były w odwrocie...?...
Nareszcie i w Ameryce odkryli Amerykę... :-P

Krystyna
--
Nie każda szara masa ma coś wspólnego z mózgiem. St. Jerzy Lec

2. Data: 2007-02-23 21:51:59

Temat: Re: "Dieta zwalcza raka"
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@a...spam> napisał w wiadomości
>Z cyklu: I znowu dr Kwaśniewski ma rację...
> (twierdząc od lat, że dieta wysokotłuszczowa niskowęglowodanowa zwalcza
> raka)

"Rzuciłem" Twój post na "medycynę", przepraszam....za plagiat, bo sam się
podpisałem...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-02-23 21:58:11

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna opty znowu bredzi:

> Z cyklu: I znowu dr KwaĹ&#65533;niewski ma racjÄ&#65533;...
> (twierdzÄ&#65533;c od lat, Ĺźe dieta wysokotĹ&#65533;uszczowa
niskowÄ&#65533;glowodanowa zwalcza
> raka)
>
> http://optymalni.org.pl/news.php?id=87
>
> ---------------------------------Cytat:
> Dieta zwalcza raka

Po pierwsze :
Hamuje a nie zwalcza i nie u czlowieka, tylko u MYSZY.
Czlowiek to niestety nie MYSZA, chociaz dla szarlatanow i lekarzy
a la dr Mengele, to zadna roznica:)

Po drugie:
Publikacja opisuje diete KetoCal, a nie diete Kwasniewskiego !!!!!
Coprandro?

Po trzecie, jesli cos hamuje to niekoniecznie moze zapobiegac jesli jest
stosowane permanentnie.

Po czwarte, w publikacji jest mowa tylko o specyficznym nowotworze mozgu u MYSZY(!!)

Po czawarte, podaj przypadek wyleczenia nowotworu ale dieta Kwasniewskiego,
ktory opisano w powaznym czasopismie naukowym...to wtedy mozesz piac peany na
temat optydiety i twojego guru. Macie takie, towarzyszko optymalna? To prosze
bardzo przedstaw je tutaj.

> Dieta wysokotĹ&#65533;uszczowa o ograniczonej iloĹ&#65533;ci wÄ&#65533;glowodanĂłw
prawdopodobnie
> hamuje rozwĂłj zĹ&#65533;oĹ&#65533;liwych nowotworĂłw mĂłzgu - informuje
â&#65533;&#65533; Nutrition and
> Metabolismâ&#65533;&#65533;.
>
> Opisywana w nim dieta znana jest w USA pod nazwa handlowÄ&#65533; KetoCal. Do
> tej pory stosowano jÄ&#65533; m.in. w leczeniu dzieci chorych na epilepsjÄ&#65533;.

> Biolodzy z amerykaĹ&#65533;skiego Boston College poddali jej dziaĹ&#65533;aniu
myszy
> chore na zĹ&#65533;oĹ&#65533;liwe nowotwory mĂłzgu. Jak objaĹ&#65533;nia prof. Tom
Seyfried,
> autor eksperymentu, u leczonych dietÄ&#65533; zwierzÄ&#65533;t guzy nie
zniknÄ&#65533;Ĺ&#65533;y
> caĹ&#65533;kowicie, ale bardzo siÄ&#65533; zmniejszyĹ&#65533;y. Osobniki
utrzymywane na diecie
> KetoCal cieszyĹ&#65533;y siÄ&#65533; lepszÄ&#65533; kondycjÄ&#65533; i
ĹźyĹ&#65533;y dĹ&#65533;uĹźej niĹź gryzonie z grupy
> kontrolnej. DziaĹ&#65533;anie diety wysokotĹ&#65533;uszczowej na nowotwĂłr mĂłzgu
opiera
> siÄ&#65533; na niskiej zawartoĹ&#65533;ci glukozy. To ona stanowi poĹźywienie dla
komĂłrek
> nowotworu. Pozbawione glukozy komĂłrki rakowe
â&#65533;&#65533;gĹ&#65533;odujÄ&#65533;â&#65533;&#6
5533; i przestajÄ&#65533; siÄ&#65533;
> namnaĹźaÄ&#65533;. ZĹ&#65533;oĹ&#65533;liwy nowotwĂłr mĂłzgu to jeden z najbardziej
Ĺ&#65533;miertelnych
> [...]
> naĹ&#65533;wietleniami. Prof. Seyfried ma nadziejÄ&#65533;, Ĺźe dieta KetoCal w
> przyszĹ&#65533;oĹ&#65533;ci stanie siÄ&#65533; kolejnym narzÄ&#65533;dziem walki z
tym schorzeniem.
-----Koniec cytatu.

> http://www.nutritionandmetabolism.com/content/4/1/4
> http://www.nutritionandmetabolism.com/content/4/1/5
>
> Czyli Ĺźe niby nadmiar glukozy moĹźe byÄ&#65533; rakotwĂłrczy? :-(
> Hmm... czyĹźby jednak wÄ&#65533;glowodany byĹ&#65533;y w odwrocie...?...
> Nareszcie i w Ameryce odkryli AmerykÄ&#65533;... :-P

W Ameryce diety wysokotluszczowe byly stosowane w leczeniu epilepsji juz ponad
80 lat temu. Ponadto jak wszyscy dokladnie i niewatpliwie wiedza, to pan
Kwasniewski SPLAGIATOWAL czyli innymi slowy ZERZNAL bez pardonu diete Hermana
Tallera. Pisal o tym przeciez Ponomarenko.

Znowu wiec usilujemy bezczelnie sciemniac towarzyszko?

Dlatego wiec w celu schlodzenia rozegrznego mozdzku, przypominam jak "leczy"
dieta Kwasniewskiego nowotwory (i nie tylko nowotwory):

http://tinyurl.com/3854tn

PostWysłany: Sro Lut 08, 2006 11:26 am Temat postu: Re: Kolejna ofiara Jana
Kwaśniewskiego Odpowiedz z cytatem Drodzy!

Pod koniec roku informowałem Was o śmierci pana Wiesława Kijanowskiego,
Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej OSBO, wieloletniego optymalnego, doradcę
żywieniowego . Zmarł on przypomnę na skutek nowotowru złośliwego żołądka . Do
dnia dzisiejszego OSBO ani pan Kwaśniewski nie raczyli choćby ze zwykłej
przyzwoitości poinformować o tym na swoich stronach czy w miesięczniku . Nikt
nie podziękował za jego wieloletną pracę dla OSBO . To był dość młody człowiek
między 50-60 .

Los chciał że przed niespełna dwoma tygodniami także na raka zmarł doc . dr hab
. med . Kazimierz Mądry wieloletni bliski przyjaciel pana Kwaśniewskiego .
Znałem tego człowieka z organizowanych spotkań . To była bardzo bliska osoba tej
rodziny . Wiem od znajomych że gdy pan Kwaśniewski udzielał porad lekarskich w
Gliwicach to doc . Mądry podpisywał się pod jego receptami . Mógł to robić bo
był lekarzem a pan Kwaśniewski nie miał wówczas takiego prawa . Dwa tygodnie
mija od tej tragedii i tak jak poprzednio optymalni o tym milczą .

To jest oburzające dla mnie . Tacy ludzie umierają na nowotwór a pan Kwaśniewski
dalej opowiada bajki tym jak jego dieta uniemożliwia zachorowanie na nowotwór,
że jest to niemożliwie i że nie zna takich przypadków . Stworzyli "złotą księgę"
i mają w niej same przypadki wyleczeń . Może czas na to by stworzyć "czarną
księgę"? Czy ktoś jest jeszcze na tyle naiwny by widząc to nadal ufać w czyste
intencje pana Kwaśniewskiego? Ten człowiek pokazuje tylko pół prawdy . Drugie
pół celowo z premedytają skrywa . _________________ Hinker

Ps. Przy okazji przekaz panu Tomkowi Kwasniewskiemu aby dokladnie przetlumaczyl
sobie tekst o Hunzach, a szczegolnie zdanie ktore podaje ilosc zjadanego przez
nich bialka zwierzecego na dzien.

Jego strone czytaja nie tylko glupie i naiwne "goje":))))

Jeff

4. Data: 2007-02-23 22:09:53

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sciemniacz Mierzynski nabredzil:

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@a...spam> napisał w wiadomości
> >
> "Rzuciłem" Twój post na "medycynę", przepraszam....za plagiat, bo sam się
> podpisałem...:)))
> Pozdrawiam Jurek M.

Rzucisz tez moj, czy ja mam to zrobic?

Jeff

5. Data: 2007-02-23 22:27:52

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Jurek pisze:

> "Rzuciłem" Twój post na "medycynę", przepraszam....za plagiat, bo sam się
> podpisałem...:)))

Te badania oczywiscie sponsorowalo lobby tluszczowe.

6. Data: 2007-02-23 23:41:05

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@a...spam> napisał w wiadomości
>>
> "Rzuciłem" Twój post na "medycynę", przepraszam....za plagiat, bo sam się
> podpisałem...:)))
> Pozdrawiam Jurek M.
A ta durnowata Anna Clay alias Jeff "poszła"za mną na "medycynę" i pod moim
postem odpowiadać...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

7. Data: 2007-02-24 00:07:30

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@a...spam> napisał w wiadomości
>Z cyklu: I znowu dr Kwaśniewski ma rację...
> (twierdząc od lat, że dieta wysokotłuszczowa niskowęglowodanowa zwalcza
> raka)

Ake Krystyno z Anną Clay alias Jeff jest coś nie tak, chyba jest chora, a co
najmniej nie domaga... Nie postraszyła mnie ani policją, ani SB, ani
prokuratorem... Byłem tym wstrząśnięty...
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2007-02-24 02:03:11

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> najmniej nie domaga... Nie postraszyła mnie ani policją, ani SB, ani
> prokuratorem... Byłem tym wstrząśnięty...

aj waj, aj waj...obawiam sie, ze to ty jestes albo powaznie umyslowo chory albo
z ciebie jest nieprzecietny lajdak. Zreszta jak wiekszosc tzw. optymalnych
naganiaczy:)

9. Data: 2007-02-24 06:20:13

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> A ta durnowata Anna Clay alias Jeff "poszła"za mną na "medycynę" i pod moim
> postem odpowiadać...:)))
> Pozdrawiam Jurek M.

I taki cham, prymityw i osli leb, jak ty smie tutaj jeszcze bezczelnie
twierdzic, ze leczy ludzi? To juz jest ewidentne lajdactwo i s***ynstwo.

Ty sie doigrasz lajzo.

10. Data: 2007-02-24 08:48:50

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> Ty sie doigrasz lajzo.

Anna Clay, sfrustrowana kobieta zaczyna być sobą, nareszcie, bo czegoś tu mi
brakowało...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

dieta warzywno owocowa
Masło.