do Pawlickiego

1. Data: 2007-02-24 22:51:44

Temat: do Pawlickiego
Od: "ali " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ktoś z państwa miałby czas to ja z przyjemnością na skype
przedstawie kilka faktów z różnych dziedzin żywienia i suplemetacji z
dziedziny biochemii i medycyny ortomolekularnej czyli medycyny
zajmującej się leczeniem substancjami odżywczymi jak również kwasami
nukleinowymi... i nie tylko.

Skype: PAWLILIMICIMITED

publicznie się reklamujesz

daj to na forum publicznym jak nie jest to wiedza tajemna

ps.

z takąż samą przyjemnością poczytamy

2. Data: 2007-02-25 08:06:04

Temat: Re: do Pawlickiego
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

ali napisał(a):

> [...]
> dziedziny biochemii i medycyny ortomolekularnej czyli medycyny
> zajmującej się leczeniem substancjami odżywczymi jak również kwasami

I znowu pseudobełkot paramedyczny, którego celem jest wyciągania
z naiwnych (lub zdesperowanych chorobą) ludzi ich pieniędzy.

j.

3. Data: 2007-02-25 15:25:20

Od: " are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

[...]

Co do BSG, to calosc mozna zobaczyc tutaj:

www.dailymotion.com

Polecm tez sciezke dzwiekowa z sezonu I i II (z III
jeszcze nie ma). Niektore kawalki sa genijalne.

4. Data: 2007-02-25 19:18:32

Od: "PAWLICKI" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tobie jaki Ali nie polecam waszej lustrzanej ignorancji, dlatego jeśli
jesteście odważni do mnie na skype zadzownić to polecam. Tylko nie
wiem komu bo z takim nastawieniem w dodatku nie przeczytawszy np.
SUPERANTYOKSYDANTY, lub SZCZEPENIA, UKRYWANE FAKTY... to nici z
waszego skypowania a nastawienie to sobie pokujcie w domu... dlatego
szkole lekarzy którzy mają tak jak wy sami pokazujecie bełkotne
bezsensowen sposoby na nicość gdzie nawet NIE ZADZOWNICIE DO MNIE BO
NIE MACIE ODWAGI ZACZERPNĄĆ INFORMACJI TYLKO WAM W GŁOWACH OBRAŻANIE I
IGNOROWANIE.

Pytanie: Czym dla was jest ORTOMOLEKULARNA MEDYCYNA?? - To załatwi
sprawe waszego nastawienia...
Pozwólcie że poczekam na skype i nie będę na wasze info odpowiadać bo
widzę że nie ma sensu. I domyślam się że jesteście przed 30stym rokiem
życia bo wszyscy idealiści przed tym wiekiem tak reagują nie znając
WOGÓLE TEMATU MYŚLĄC ŻE MEDYCYNA PASTERA MA LEKARSTWO NA WSZYSTKO.

Poporstu pozdrawiam mało odważnych jak was koledzy.
Wstyd mi jeśli jesteście na medycynie i studiujecie taką naukę która
pokazuje wam jedynym wyjściem jest igonorowanie i brak odwagi by
dowiedzieć się czym jest COŚ CZEGO NIE ZNACIE.

Poprostu czekam na skype jeśli macie jaja: to PAWLILIMICIMITED

Jeśli długo nie będę odpowiadać to znaczy że nie zadzowniliści i nie
mieliście odwagi do mnie zadzownić a inni patrzą na wasze
wykształcenie że tylko tego was nauczyli (no i oczywiście prócz
podawania tabletek na ból głowy :)))) - SZOK)
PA PA PA

5. Data: 2007-02-26 18:47:31

Od: "ali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PAWLICKI <l...@o...pl> napisał(a):

> Tobie jaki Ali nie polecam waszej lustrzanej ignorancji, dlatego je=B6li
> jeste=B6cie odwa=BFni do mnie na skype zadzowni=E6 to polecam. Tylko nie

> Wstyd mi je=B6li jeste=B6cie na medycynie i studiujecie tak=B1 nauk=EA kt=
> =F3ra
> pokazuje wam jedynym wyj=B6ciem jest igonorowanie i brak odwagi by
> dowiedzie=E6 si=EA czym jest CO=A6 CZEGO NIE ZNACIE.
>
> Poprostu czekam na skype je=B6li macie jaja: to PAWLILIMICIMITED

no masz ci babo placet
sam zacząłeś temat na publicznym forum więc go dokończ
pogadać na skypie można o ruskich karabinach i dupie Maryni
tu zaś zaglądają ludzie którzy co nieco wiedzą o odżywianiu i mają swoje
doświadczenia, siedzą tu zarówno wegusy jak i optymusy,
lekarzy i biochemików tu nie znajdziesz
temat można poddać ocenie szerszej publice

temat antyoksydantów i wciskania szczepień już chyba przerabialiśmy

boisz się małolatów czy krytyki?
nikt cie nie zlinczuje
wirualnie mogą ci najwyżej naskoczyć

kto tu jest tchórzem?

ps. a jaja to my zjadamy

6. Data: 2007-03-15 18:46:52

Temat: zimny chirurg dał noge?
Od: "ali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ali <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> temat można poddać ocenie szerszej publice
>
> temat antyoksydantów i wciskania szczepień już chyba przerabialiśmy

"Dieta zwalcza raka"
dieta warzywno owocowa
Masło.
South Beach a samopoczucie w 1. fazie