Masło.

1. Data: 2007-02-22 07:03:55

Temat: Masło.
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jakie - Waszym zdaniem - masło (jakiej firmy) ma najwięcej masła w maśle?
Podobno o czyste masło na polskim rynku jest bardzo trudno. Nauczono się tak
zgrabnie fałszować masło, że w zasadzie bardzo trudno jest się zorientować,
co się je.
Pomożecie?
jangr

2. Data: 2007-02-22 08:36:06

Temat: Re: Masło.
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tak
> zgrabnie fałszować masło, że w zasadzie bardzo trudno jest się

Powinieneś poszperać w archiwum grupy, bo maślany temat przerabialiśmy w
zeszłym roku. Tylko jeden rodzaj masła uważam za bardzo dobry na naszym
rynku: masło w osełkach z firmy rodzinnej "Klimeko" w Zduńskiej Woli
(kosztuje 6 zł/25 dag. Mają tez bardzo dobre śmietany i słodkie i
zakwaszane. I świetny kefir z 9% tłuszczu.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-02-22 11:08:49

Od: "PAWLICKI" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli możecie sobie wyobrazić to zależość jakości masła od masła jest
bardzo sporna... ale jeśli sobie możecie wyobrazić ile kwasów
tłuszczowych jest w margarynie, w maśle, i ODPOWIEDNIM MAŚLE.
Z tego co zbadne jest to powielane są bzdurne informacje o mixach i
nibymasłach do ok 60 kwasów tłuszczowych a tendencje patologiczne
przedstawiają np. nowotwory, nerwice, miażdżyce i takie tam... Jeśli
szukać masło to takie w którym jest PRZYNAJMNIEJ 160 kwasów
tłuszczowych.
Albo robić własne masło zwane GEE (gi)... przepisy na robienie
własnego masła jest w internecie. Polecam własne masło robione przez
siebie, ponieważ jedna z ważnych spraw o których się nie mówi to fakt,
iż masła nie powinno się trzymać w lodówce a właśnie masło GEE nie
trzyma się w lodówce. Ale inne trzeba trzymać ze względu na oksydacje
i chorobotwórczość ale to powodem jest o czym się nie mówi że
utwardzacze i substancje wzmacniające kiedy się psują narażają masło
na jęczenie się kwasów tłuszczowych.

więcej informacji na skype: PAWLILIMICIMITED

4. Data: 2007-02-22 11:28:52

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (kosztuje 6 zł/25 dag. Mają tez bardzo dobre śmietany i słodkie i
> zakwaszane. I świetny kefir z 9% tłuszczu.

Tak, wiem, że już pisano na ten temat, ale rynek się zmienia i rynek masła
również. Moje obawy wzbudził ostatni wynik testów (nie wiem już gdzie o tym
przeczytałem). Na 10 różnych gat. testowanego masła test pomyśnie przeszedł
tylko jeden wyrób. Reszta była z różnymi dodatkami (głównie roślinnymi) i z
nadmiarem wody.
Czyli złe do dobrego jak 9:1.

A co będzie, jeżeli takie fałszywe masło, które w rzeczywistości jest mixem
podda się
obróbce, aby zrobić "gee"?
Co wtedy stanie się z tłuszczami roślinnymi?

I jeszcze pytanie: czy masło 'Łaciate' jest w miarę OK?
A co powiecie o maśle 'Irlandzkim' w zielonym opakowaniu? Warto go kupować?
Bo masło w osełkach z firmy rodzinnej "Klimeko" w Zduńskiej Woli chyba u nas
jest niedostępne (duża odległość producenta od Szczecina). Ja takiego nie
widziałem, ale może źle patrzyłem.
Pozdrawiam,
jangr.

5. Data: 2007-02-22 13:32:40

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> państwa Janickich (cukiernicy produkujący m. in. chleby i wyroby
> cukiernicze-optymalne). Masło i nabiał z Klimeko dostaniesz
pod numerem tel./fax 0-91 487 43 13 lub k. 0 606 240 474
Nie znam adresu, więc podaję tylko telefon
Pozdrawiam Jurek M.

6. Data: 2007-02-22 16:17:43

Od: Krystyna*Opty* <k...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

jangr napisał(a):
> [...]
> tylko jeden wyrób. Reszta była z różnymi dodatkami (głównie roślinnymi) i z
http://www.swiatkonsumenta.pl/testy.php?action=showt
est&category=67&id=&topicid=955&story=2

- wyniki testów ujawniających prawdziwą naturę tych produktów, można
poznać ściągając test
w formacie pdf za cenę 9 zł + VAT lub nabyć gazetę :-)

Krystyna

7. Data: 2007-02-22 22:32:44

Od: "Hektor" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAWLICKI" <l...@o...pl> napisał

> Polecam własne masło robione przez
> siebie, ponieważ jedna z ważnych spraw o których się nie mówi to fakt,
> iż masła nie powinno się trzymać w lodówce a właśnie masło GEE nie
> trzyma się w lodówce.

A dlaczego masła nie powinno przechowywać się w lodówce ?

Zbigniew Kordan

8. Data: 2007-02-22 23:00:09

Od: "PAWLICKI" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masła trzymane w niskich temperaturach po wyciągnięciu szybciej
jęczeją. Jest bardzo piękny artykuł w miesięczniku OPTYMALNIK na temat
tłuszczy. Jest pokazany czas przechowywania tłuszczy roślinnych i
zwierzęcych.
Zjęczałe tłuszcze niestety powodują choroby nowotworowe ale o tym już
nie trzeba mówić bo już dawno temu dowiedziono w polsce na badniach
medycyny molekularnej więc rozpisywać się tutaj nie będę.

Jeśli ktoś z państwa miałby czas to ja z przyjemnością na skype
przedstawie kilka faktów z różnych dziedzin żywienia i suplemetacji z
dziedziny biochemii i medycyny ortomolekularnej czyli medycyny
zajmującej się leczeniem substancjami odżywczymi jak również kwasami
nukleinowymi... i nie tylko.

Skype: PAWLILIMICIMITED

ZAPRASZAM

9. Data: 2007-02-23 00:53:16

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PAWLICKI" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
s.com...
[...]

Cieszymy się z takiego znawstwa na grupie, bedziemy bardziej
oświeceni...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

10. Data: 2007-02-23 05:44:22

Od: "PAWLICKI" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzę Jurku że drwisz a przynajmniej tak to wygląda ale tak samo
reagują inni którzy pozjadali zmysły myśląc że mają duuuuże informacje
i dlatego najczęściej pokazują swoją ignorancje. A szkoda, czy nie
lepiej poprostu zapytać i mieć więcej informacji i dzielić się tym z
kimś kto może potrzebować takich informacji a na dodatek możesz potem
podać źródło wiedzy. No ale ty chyba nie potrzebujesz Jurku aż takiego
oświecenia. Więc ciebie to nie dotyczy i możesz spać spokojnie jeśli
nie potrzebujesz.

South Beach a samopoczucie w 1. fazie
dietary supplements, diets
A może dieta japońska? ;)