South Beach a samopoczucie w 1. fazie

1. Data: 2007-02-21 14:25:28

Temat: South Beach a samopoczucie w 1. fazie
Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do stosujących tą dietę.
Czy zauważyliście u siebie oznaki osłabienia w pierwszej fazie i jak
sobie z tym radziliście?
Moja zona strasznie narzeka, ze jej słabo, ja też nie jestem w stanie
być aktywny późnego wieczora (chce mi się spać). Jesteśmy w 3. dniu.
Czy to normalne?

gsw

2. Data: 2007-02-21 15:57:40

Temat: Re: South Beach a samopoczucie w 1. fazie
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@g...com> napisał w wiadomości
.com...
[...]
Jezeli człowiek odżywia się prawidłowo, lub przechodzi z diety tradycyjnej
na okresloną nie powinien nigdy czuć się osłabiony, bo to źle świadczy o tej
diecie. Moga być zmiany w organizmie podyktowane zmianą diety, ale nie
powinno to skutkować osłabieniem.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-02-21 15:58:53

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> tej diecie. Moga być zmiany w organizmie podyktowane zmianą diety, ale nie

Jest to tylko i wyłącznie moja opinia.
Pozdrawiam Jurek M.

4. Data: 2007-02-21 21:51:44

Od: Piotr Lewandowski <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> Jest to tylko i wyłącznie moja opinia.
(i w całej rozciągłości ją popieram...) ;-)

5. Data: 2007-02-21 22:38:18

Od: "PAWLICKI" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

To co piszecie to jest połowa prawdy ale dobrze że już jest świadomość
tego że coś jest nie tak jak trzeba... ale prócz tego proponuje dorwać
się do materiałów tj. typowanie metaboliczne, energetyka pokarmowa
(nie chodzi tu o kalorie), stany psychoemocjonalne jako czynnik
udziału w zmianie diet... Dieta przede wszystkim nie powinna męczyć.
To co każdy z nas je to również jest jakaś tam dieta ale jak sami
zauważyliście obecnie idzie się w kalorie a nie na zapotrzebowanie
energetyczne. W obecnych czasach po wykonaniu badań stwierdza się że
aby zjeść równowartość zapotrzebowania energetycznego obecnie jest to
pomiędzy 7 000 kcal a 11 000 kcal...

Sami wiecie że badania jakie mamy teraz nie mogą wskazać odpowiedniej
dawki zapotrzebowania, pory dnia, reakcje synergistyczne i
antagonistyczne...

Poza tym proponuje książke SZCZEPIENIA, UKRYWANE FAKTY... osobiście
mam tą ksiżkę

dietary supplements, diets
A może dieta japońska? ;)
Co zamiast jajek?