Dieta ze zmniejszoną ilością W odchudza i zmniejsza ryzyko chorób naczyń krwionośnych

1. Data: 2007-02-27 17:14:18

Temat: Dieta ze zmniejszoną ilością W odchudza i zmniejsza ryzyko chorób naczyń krwionośnych
Od: Krystyna*Opty* <k...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

...czyli znowu dr Kwaśniewski ma rację
--------------------------------------

http://www.ajcn.org/cgi/content/abstract/84/4/813

In obese, insulin-resistant persons, a calorie-restricted diet,
moderately lower in carbohydrate and higher in unsaturated fat, is as
efficacious as the traditional low-fat diet in producing weight loss and
may be more beneficial in reducing markers for cardiovascular disease risk.

Krystyna
--
Nieprzewidziane skutki zamierzonego działania są najczęstszą, choć
niedostrzegalną przyczyną chorób cywilizacyjnych. Julian Aleksandrowicz

2. Data: 2007-02-27 17:26:21

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bieda optyKrystyna znowu nawalila kupe:

> [...]
> may be more beneficial in reducing markers for cardiovascular disease risk.

Niestety Kwasniewski znowu nie ma racji, a ty nadal nie znasz j. ang.
i przekomicznie kopromitujesz przytaczajac za synem J.K argumenty, ktorych od
jakiegos czasu z takim zacieciem poszukuje, kiedy optybiznes zaczyna mu
kulec:)

Ale co tam, nie wazne co sie mowi byle sie mowi i zawsze znajdzie sie glupi co
to g**no kupi:))

> Nieprzewidziane skutki zamierzonego działania są najczęstszą, choć
> niedostrzegalną przyczyną chorób cywilizacyjnych. Julian Aleksandrowicz

Profesor Aleksandrowicz w grobie sie niewatpliwie przekreca:))

3. Data: 2007-02-27 18:14:53

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <k...@a...spam> wrote in message

> [...]
> as the traditional low-fat diet in producing weight loss and may be more
> beneficial in reducing markers for cardiovascular disease risk.

tyle tylko, ze na Kwasniewskim zjadacie saturated fat a nie unsaturated.
chyba, ze sie Kwasniewski wreczscie doksztalcil i cos zmienil w swoich
opty zaleceniach. poza tym kazda dieta cukrzycowa ma ograniczenie
w carbohydrates, wiec nie wiem czym sie tu podniecac.

iwon(K)a

4. Data: 2007-02-27 18:31:35

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opty zaleceniach. poza tym kazda dieta cukrzycowa ma ograniczenie
> w carbohydrates, wiec nie wiem czym sie tu podniecac.

Niestety nie tylko tyle.
Sprawdz ilosc weglowodanow w tej diecie oraz u ludzi z jakim problemem
metabolicznym ja zastosowano.

A tak na marginesie, gdzie w tej publikacji wspomniano o diabetyzmie?

5. Data: 2007-02-27 19:11:53

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jeff" <j...@v...pl> wrote in message

> Niestety nie tylko tyle.
> Sprawdz ilosc weglowodanow w tej diecie oraz u ludzi z jakim problemem
> metabolicznym ja zastosowano.
>
> A tak na marginesie, gdzie w tej publikacji wspomniano o diabetyzmie?

lepsze jest to

> [...]
> _as efficacious as_ the traditional low-fat_ diet in producing weight loss
> and _may_ be more beneficial in reducing markers for cardiovascular

podkreslenie moje. mam nadzieje, ze Krysia to zrozumie (jak nie, chetnie
pomoge)

iwon(K)a

6. Data: 2007-02-27 19:33:26

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K) napisala:

> "Jeff" <j...@v...pl> wrote in message

> lepsze jest to

heh, no wlasnie. Widze, ze Ciebie tez nie da sie zbyt latwo okpic:)

> podkreslenie moje. mam nadzieje, ze Krysia to zrozumie (jak nie, chetnie
> pomoge)

Obawiam sie, ze nie zrozumie i to nawet nie ze wzgledu na brak znajomosci jezyka
angielskiego....

Hmm...jest pewien typ ludzi ktorzy uwazaja, ze dzien przezyty bez klamstwa to
dzien stracony:)

7. Data: 2007-02-27 20:08:26

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> Ale co tam, nie wazne co sie mowi byle sie mowi i zawsze znajdzie sie
> glupi co
> to g**no kupi:))
>
> Profesor Aleksandrowicz w grobie sie niewatpliwie przekreca:))

Tak, przekręca się w grobie od tych ordynarnych, prostackich i chamskich
postów!!!
Pozdrawiam Jurek M.

8. Data: 2007-02-27 20:12:49

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jeff" <j...@v...pl> a écrit dans le message de news:
4...@n...onet.pl...
> Hmm...jest pewien typ ludzi ktorzy uwazaja, ze dzien przezyty bez klamstwa
> dzien stracony:)

a dzien ( a raczej godzina!!!) bez bluzgow w wykonaniu Jeff-owej czym jest ?

Jurek

9. Data: 2007-02-27 20:30:32

Od: "Jeef" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Francuski Jureczek napisal:

> "Jeff" <j...@v...pl> a écrit dans le message de news:
> 4...@n...onet.pl...

> a dzien ( a raczej godzina!!!) bez bluzgow w wykonaniu Jeff-owej czym jest ?

A tak cos na temat to ty potrafisz napisac, Si_urus ?
A moze ty tez juz tylko popuszczac w gatki potrafisz w tej swojej mentalnej
piaskownicy :))

PS. widze ze nareszcie sie przyznales w ze masz wykszalcenie BUC+2...hehehehe

10. Data: 2007-02-27 20:31:36

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

> Tak, przekręca się w grobie od tych ordynarnych, prostackich i chamskich
> postów!!!

No wlasnie, popraw sie, prymitywny prostaku:)))

do Pawlickiego
"Dieta zwalcza raka"
dieta warzywno owocowa
Masło.