"Dieta zwalcza raka"

11. Data: 2007-02-24 09:26:49

Temat: Re: "Dieta zwalcza raka"
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

> Z cyklu: I znowu dr Kwaśniewski ma rację...
> (twierdząc od lat, że dieta wysokotłuszczowa niskowęglowodanowa zwalcza
> raka)

O rany... Argumentacja zupełnie tak sama jak to, że kula karabinowa
jest bardzo dobrym lekarstwem na raka. Wystarczy tylko chorego
zastrzelić, dzięki czemu komórki rakowe nie będą miały na czym
żerować... Wystarczy posiadać odrobinę zdrowego rozsądku, aby nie dać
się nabierać poprzez taki bełkot paramedyczny...

j.

12. Data: 2007-02-24 14:13:02

Od: Krystyna*Opty* <k...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@a...spam> napisał w wiadomości
> "Rzuciłem" Twój post na "medycynę", przepraszam....za plagiat, bo sam się
> podpisałem...:)))
> Pozdrawiam Jurek M.

Nie ma za co :)
Wiesz... grupa dyskusyjna p.s.medycyna to ścisła symbioza wzajemnie
uzależnionych od siebie grup: pacjenci <-> lekarze, a przedmiotem
przetargu jest cudowny farmaceutyczny specyfik za kasę. To wszystko.

Uświadamianie tamtejszym pacjentom, że nie muszą być pacjentami - to
walka z wiatrakami, wbijanie klina między nich, zawracanie Wisły kijem...
Ten potok, niestety, musi płynąć swym pacjentowo-lekarskim korytem
i nic na to nie poradzisz... Taka już jest ludzka psychika...

Kiedyś też tam usiłowałam pisać o leczeniu dietą optymalną...
Niestety oni tego NIE CHCĄ i mocno się wzajemnie trzymają i wspierają...
(i patrz jakiej znowu furii dostała pacjentka Jeff...)
Będą Cię zwalczać, że próbujesz odebrać im "dobrodziejstwo" opieki
lekarskiej i czasem wygodny status pacjenta. Tak, tak, niektórzy
po prostu lubią być pacjentami... :-(
Na tej samej zasadzie cukrzycy reagują agresją, że ktoś z opty próbuje im
"odebrać cukier", jego najważniejsze (i najprzyjemniejsze) uzależnienie...
Obie te grupy naukowo wytłumaczyły sobie, że np. cukrzyca jest
"nieuleczalna"...
i dzięki magii tego słowa mogą sobie dalej spokojnie uprawiać swoją
pacjentowo-lekarską działalność... A że na koszt reszty społeczeństwa?
Najważniejsze by ogół wierzył, że tak MUSI BYĆ.

Gorzej jeśli większość społeczeństwa będzie już dotknięta krórąś z tych
cywilizacyjnych (i REFUNDOWANYCH!) chorobowych "nieuleczalnych" plag...
Ale to na razie jeszcze pieśń przyszłości. Mam nadzieję, że dalekiej...

Krystyna
--
Każdego spotyka to na co zasłużył. Szkoda tylko, że coraz częściej
jednak musimy płacić również za nieswoje błędy...

13. Data: 2007-02-24 14:50:43

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uzależnionych od siebie grup: pacjenci <-> lekarze, a przedmiotem
> przetargu jest cudowny farmaceutyczny specyfik za kasę. To wszystko.

Najpierw się na mnie rzuciła z furią, ale bez grożenia. Zdziwiłem się. Ale
Anna Clay alias Jeff nagle opamiętała się i zaczęła mi grozić.
Ufff....odetchnąłem z ulgą...a jednak się kręci...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

14. Data: 2007-02-24 15:42:02

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* napisał(a):

> Kiedyś też tam usiłowałam pisać o leczeniu dietą optymalną...

Źle sformułowana myśl. Powinno być: pisać o usiłowaiu leczenia dietą
Kwaśniewskiego - nie mylić z dietą optymalną...

j.

15. Data: 2007-02-24 17:57:44

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@a...spam> napisał w wiadomości

Wiadomo bowiem wszem i wobec, ze tzw. lekarze optymalni lecza za "Bog
zaplac", a przybytki w rodzaju arkadii czy centrow zywienia optymalnego
placa kazdemu chetnemu, ktory przyjezdza do nich na turnusik. Naganiacze
na pl.misc.dieta rowniez pracuja charytatywnie, ma sie rozumiec.

16. Data: 2007-02-24 18:01:48

Od: "Jeff" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek M. nabredzil:

.

> Najpierw się na mnie rzuciła z furią, ale bez grożenia. Zdziwiłem się. Ale
> Anna Clay alias Jeff nagle opamiętała się i zaczęła mi grozić.
> Ufff....odetchnąłem z ulgą...a jednak się kręci...:)))

Kto sie na ciebie biedaku rzucil? Komu znowu probujesz wciskac ciemnote ?
Zadalem konkretne pytania na tematy dietetyczne i to ty sie tu rzucasz i wijesz
jak piskorz, byle nie odpowiedziec na zadane ci konkretne pytania.
Wystarczy przejrzec tylko ten watek i reszte z poprzednich kilkunastu miesiecy,
aby przekonac sioe ze klamiesz w zywe oczy.

Juz ci pisalem jak bedziesz w ten sposob podskakiwal to oberwiesz wirtualnie po
tepej kiepele, geszefciarzu.

A teraz koniec sciemniania i do rzeczy....

Napisz konkretnie, gdzie mozna zapoznac sie z dlugoterminowaymi wynikami
leczenia dieta Kwasniewskiego:

* nowotworow
* SM
* cukrzycy typu I
* miazdzycy naczyn krwionosnych

To chyba nie bedzie specjalny problem, skoro Kwasniewski i tzw optylekarze
proponujecie ciezko chorym ludziom optymalna diete od kilkunastu lat?

Ponadto prosilem cie w watku "Dlaczego tyjemy" o poinformowanie mnie na jakiej
uczelni uzyskales swoj tytul dietetyka, ktorym sie tu chwalisz.

http://tinyurl.com/34bojb

Doczekam sie w koncu jakies merytorycznej odpowiedzi od ciebie, czy nadal tylko
bedziesz obrzucal mnie tylko przeroznymi argumentami ad personam?

Jesli tego nie zrobisz, to wiadomo kim jestes. Prawda?

17. Data: 2007-02-24 19:11:36

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> [...]
> żerować... Wystarczy posiadać odrobinę zdrowego rozsądku, aby nie dać
> się nabierać poprzez taki bełkot paramedyczny...

przepraszam ze sie zapytam, ale jakie masz wyksztalcenie medyczne zeby to
ocenic?

Jurek

18. Data: 2007-02-24 20:25:49

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> przepraszam ze sie zapytam, ale jakie masz wyksztalcenie medyczne zeby to
> ocenic?

Zeby co ocenic? Parabeukot pseudomedyczny? Do tego nie potrzeba
wyksztalcenia medycznego, wystarczy odrobinka zdrowego rozsadku.

j.

19. Data: 2007-02-25 08:07:47

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Zeby co ocenic? Parabeukot pseudomedyczny? Do tego nie potrzeba
> wyksztalcenia medycznego, wystarczy odrobinka zdrowego rozsadku.

i to ten zdrowy rozsadek podsunal Ci pomysl z leczeniem raka przy pomocy
karabinu (a scislej kuli karabinowej)?

Jurek

20. Data: 2007-02-25 08:47:27

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):

> i to ten zdrowy rozsadek podsunal Ci pomysl z leczeniem raka przy pomocy
> karabinu (a scislej kuli karabinowej)?

Sugeruję zajrzeć do encyklopedii, haslo: "analogia". Chyba nie będzie to
dla Ciebie zbyt trudne?

j.

dieta warzywno owocowa
Masło.