Diprogenta-używał ktoś tej maści?

1. Data: 2006-04-06 14:31:26

Temat: Diprogenta-używał ktoś tej maści?
Od: "Robert" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Dermatolog przepisał mi tą maść, macie
jakieś doświadczenia z stosowaniem tego specyfiku?
Pozdrawiam.

2. Data: 2006-04-06 14:51:38

Temat: Re: Diprogenta-używał ktoś tej maści?
Od: Agnes <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert napisał(a):
> Witam,
> Dermatolog przepisał mi tą maść, macie
> jakieś doświadczenia z stosowaniem tego specyfiku?

To masc sterydowa. Kiedys uzywalam przy atopii. Jak to ze sterydami
trzeba stosowac rozsadnie i zgodnie z zaleceniem lekarza.

Agnes

3. Data: 2006-04-06 14:53:39

Od: "kkk" <b...@u...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

stosowałam tę maść na łuszczące się ucho
3 razy dziennie dermatolog kazał mi smarować
po tygodniu już był efekt -pomogło i nie powraca
pozdr.

4. Data: 2006-04-06 19:04:25

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robert" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> Witam,
> Dermatolog przepisał mi tą maść, macie
> jakieś doświadczenia z stosowaniem tego specyfiku?

tak. stosowany wg lekarskich wskazowek i z jego przspisu jest
bardzo pomocny i dobry.

iwon(K)a

Milvane odstąpię
[OT długawe] łzawiące oko