Dla Moniki

1. Data: 2002-03-26 08:17:37

Temat: Dla Moniki
Od: "filut" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc !!!!
Dodalam do katalogu dla Moniki trzy wzorki z czterech por roku. Sa bardzo
latwe. Ja wyszywam mulina Ariadna jeszcze nigdy mi nie farbowały, a jest
duzo tansza.
Pozdrawiam
Elutka

1. Data: 2002-03-26 19:09:18

Temat: Re: Dla Moniki
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"filut" <b...@p...onet.pl> :

> Dodalam do katalogu dla Moniki trzy wzorki z czterech por roku. Sa bardzo
> latwe. Ja wyszywam mulina Ariadna jeszcze nigdy mi nie farbowały, a jest
> duzo tansza.

Alez mi przybywa propozycji w 'moim' katalogu ;) Ale podjelam juz decyzje,
ze zaczne od jablek od Eli - w czwartek po pracy ide zakupic kanwe i muline
:)

Dzisiaj nawiedzilam jeszcze jedna pasmanterie we Wroclawiu (na ulicy sw.
Mikolaja), ale bylam bardzo zdegustowana - pani niezbyt przyjemna, kanwe
maja tylko strasznie droga, zachodnia, w malych kawalkach - cos kolo 23 zl
za kawalek wielkosci mniej wiecej 50 cm x 50 cm, nieprzyjemna atmosfera :)
Z tych pasmanterii co naiwedzilam we Wroclawiu odpowiada mi tylko na
Zielinskiego, mam jeszcze do sprawdzenia Trzebnicka. Kochane Wroclawianki,
czy znacie cos wiecej ? :)

I jeszcze jedno pytanie, czy kanwe da sie kupic na przyklad w sklepach z
tkaninami ? :)

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-03-26 19:31:35

Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jeszcze jedno pytanie, czy kanwe da sie kupic na przyklad w sklepach z
> tkaninami ? :)

U mnie, zeby brzydko nie powiedziec, na prowincji, to tylko w jednym
sklepie, wlasnie tylko w sklepie z tkaninami (nie mamy tu pasmanterii-
zadnej, w jednym jest stojak z Anchorem) moge kupic kanwe, i to w dodatku
polska, wpradzie tania, ale slaba jakosc...Ja juz chce na studia, gdzies
blisko pozadnej pasmanterii...A przynajmniej takiej, gdzie bede miala wybor
kanw i muliny...

> Pozdrawiam,
> Monika

Ja rowniez,
Agnieszka

1. Data: 2002-03-26 19:38:58

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Agus" <g...@p...net.pl> :

> [...]
> juz chce na studia, gdzies blisko pozadnej pasmanterii...A
> przynajmniej takiej, gdzie bede miala wybor kanw i muliny...

O ile na muline sie zdecydowalam DMC, to ta przerazajaca cena zachodnich
kanw chyba mnie na razie do nich nie przekonuje :) Bede haftowala na
polskiej :)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-03-26 20:10:52

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Monga <m...@n...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych > Z
tych pasmanterii co naiwedzilam > I jeszcze jedno pytanie, czy kanwe da sie
kupic na przyklad w sklepach z
> tkaninami ? :)

W Gdyni glownie w sklepach z tkaninami w wielu kolorach, w pasmanteriach
tylko biala, ecru i zachodnia z metra lub cieta (wtedy droga)
Elzbieta

1. Data: 2002-03-26 21:44:20

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Elzbieta" <t...@w...pl> :

> W Gdyni glownie w sklepach z tkaninami w wielu kolorach, w
> pasmanteriach tylko biala, ecru i zachodnia z metra lub cieta (wtedy
> droga)

Super, to znaczy jeszcze tyle, ze musze obejsc po swietach sklepy z
tkaninami :) No moze jeszcze jutro zahacze o jakis :)

Pozdrawiam,
Monika

1. Data: 2002-03-27 07:19:25

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Super, to znaczy jeszcze tyle, ze musze obejsc po swietach sklepy z
> tkaninami :) No moze jeszcze jutro zahacze o jakis :)

W lecie kupowalam we Wroclawiu kanwe w domu towarowym w Rynku, tylko wyleciala
mi z glowy jego nazwa (to skleroza), ale chodzi mi o ten najstarszy dom
towarowy w Rynku (z czasow gdy byl pedet i ...). W kazdym razie wlasnie na
stoisku z materialami. niestety od dawna nie zagladam do tej czesci Wroclawia,
wiec nie wiem czy sie nic nie zmienilo. Kiedys w pedecie na gorze tez bylo
takie stoiska, ale tam chyba zlikwidowali, ale tez nie mam pewnosci. W kazdym
razie pozagladaj do sklepow z materialami. Moze w "Podwalu"?
Macia

1. Data: 2002-03-27 08:08:10

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kanwe Aidy (Aidopodobne rowniez) widzialam jeszcze w sklepie o nazwie KANWA
na ul. Piotra Skargi, ale cen nie panietam, kanwe sztywna od obrazkow kupila
w DT REMONA chyba 22zl/mb, ale najbardziej podobaly mi sie kanwy w tej
pasmanterii kolo Zielinskiego
Pozdrawiam Ula

1. Data: 2002-03-27 08:11:18

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Podwalu nie ma juz tego stoiska, A Renomie (dawny pedet na stoisku z
materialami byla kanwa Aida przepiekna ale bagatela 60 zl/mb
Pozdrawiam Ula

1. Data: 2002-03-27 09:05:56

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jeszcze jedno pytanie, czy kanwe da sie kupic na przyklad w sklepach z
> tkaninami ? :)

W Krakowie sie da - ja tak kiedys kupowalam, ale byla to zwykla polska
kanwa, na ktorej krzyzyki nie wychodzily kwadratowe, ale lekko
prostokatne, przez co caly obrazek byl wydluzony, co mialo znaczenie
tylko przy np. talerzach, ktore nie wychodzily wcale okragle :-(

Teraz zaopatruje sie w pasmanterii w kanwe czeska - kwadratowa - niezbyt
droga: niecale 30 zl za metr.

W Krakowie jest tez sklep "Polski len", w ktorym mozna kupic kanwe, ale
nie zaopatruje sie tam od czasu ww. Maja tam tez roznej wielkosci obrusy
i biezniki z kawny ( wyglada mi na te kwadratowa) - srodek jest z
"duzych kratek", a obszycie z "malych". Np. obrus 1x1 metr kosztuje 47
zl. Jednak jakosc wykonania pozostawia troche do zyczenia, tzn. nie
jestem specjalistka od szycia, ale wydaje mi sie, ze w moim wykonaniu
taki obrus bylby rowniejszy - przeciez tam chodzi tylko o zszycie
tkaniny wzdluz kratki. Te obrusy odbiegaja jednak daleko od tych, a
raczej od tego, bo widzialam tylko 1, ktory ma w ofercie Kokardka. Ale
on jest przystosowany do jednego konkretnego wzoru :-(

Pozdrawiam. Arleta

niebieskie kwiatki
cos nowego znalazlam
Jak mam to zrobić