Dla fanek bibułek matujących

1. Data: 2006-03-03 20:28:07

Temat: Dla fanek bibułek matujących
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Bielenda wypuściła cosik ;)
I cena bardzo przyjemna...
http://torebka.kafeteria.pl/katalog.php?mode=view&id
=6672

Teraz tylko trzeba upolowac i przetestować.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

1. Data: 2006-03-05 19:56:46

Temat: Re: Dla fanek bibułek matujących
Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> Teraz tylko trzeba upolowac i przetestować.

Łatwo upolujesz, bo już jakiś rok są na rynku ;)P
Miłych testów, ale nie obiecuj sobie zbyt wiele - jakby mniej wchłaniają niż
Clean and Clear - zużywałam dwie na czoło.

Kaśka

1. Data: 2006-03-05 20:23:33

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-05 20:56:46 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Skakanka* skreślił te oto słowa:

> Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
>
> Łatwo upolujesz, bo już jakiś rok są na rynku ;)P

No i, nie mogła któraś napisać :P
Tylko ja się po roku dowiaduje... ;]

> Miłych testów, ale nie obiecuj sobie zbyt wiele - jakby mniej wchłaniają niż
> Clean and Clear - zużywałam dwie na czoło.

Hmmm... to moze zostane przy tych sephorowych... one przynajmniej
porównywalne z C&C są.

1. Data: 2006-03-06 17:01:43

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm... to moze zostane przy tych sephorowych... one przynajmniej
> porównywalne z C&C są.

Oo. Ja z kolei o Sephorowych nic nie wiedziałam.

Kaśka

1. Data: 2006-03-06 17:04:42

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-03-06 18:01:43 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach

A uczciwie o nich tu pisałam :]

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

zabiegi na skórę pleców
hotel SPA
Sposób na fioletowe sińce pod oczami!
[Allegro] Tusze Lancome